Moi, onko noin, että e36 cäpissä tosiaan on tasan yhdellä ruuvilla tuo takapahvi kiinni? Kuvassa näyttäisi näin olevan, mutta onko tuossa mitään järkeä? Onko jengi kötystellyt noita jotenkin paremmin kiinni?
Yritän siis turhia ääniä eliminoida ja takaa kuuluu vielä vähän nihkeää räminää montuissa.. Jos on jotain kotikonsteja, miten saisi tuota räminää takaa pois, niin heittäkääs vinkkejä!
Kun muovilla ajaa niin eikös ne nitinät kuulu asiaan.. Ja tämä oli joutava herja, ei herneitä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
- Onko jotain järkevää/helppoa keinoa irroittaa tukirauta katosta, ts. millä liimaa voisi koittaa liuottaa/pehmittää niin, ettei itse kangas menisi pilalle?
- Saako noita tukirautoja jostain hankittua erillisinä varaosina?
Ongelmanani siis on toisesta päästä murtunut katon tukirauta joka tarvitsisi korjata, jottei katto retkottaisi toisesta kulmasta ikävästi.
Katto on vaihdettu 2007 ja virheettömässä kunnossa edelleen, joten melko varoen operaatio tarvitsisi suorittaa.
Murtunut rauta on se, joka kiinnittyy rättiin lasin yläpuolella.
Kun muovilla ajaa niin eikös ne nitinät kuulu asiaan.. Ja tämä oli joutava herja, ei herneitä.
hehheaa! tottahan tuokin, mut pitäis tuossa nyt helvetti joku raja olla, ku tuntuu et putoo rojut irti ku pieneenki monttuun päästelee.. tosiaan etupahvien fiksailu jeesas niin paljon, et kiinnostais hyökätä takapahvien kimppuun, kun vielä sen verran takapäästä rämisee..
halvin korjaus varmaan on hommata jotai läskejä kyytiin dempiks..
Imagine bathing in extra virgin olive-oil and then slipping between a pair of satin sheets with Roger Moore, that's how smooth the engine is. E46 328i TopGear testdrive by Jeremy Clarkson in 1998.
EXÄT: E46 328ci - E90 320d - E92 325i - E91 318d
Miksipä ei saisi? Mistä päin maailmaa semmoinenkin harvinaisuus löytyy? Jos saa kysyä..?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
- Onko jotain järkevää/helppoa keinoa irroittaa tukirauta katosta, ts. millä liimaa voisi koittaa liuottaa/pehmittää niin, ettei itse kangas menisi pilalle?
- Saako noita tukirautoja jostain hankittua erillisinä varaosina?
Ongelmanani siis on toisesta päästä murtunut katon tukirauta joka tarvitsisi korjata, jottei katto retkottaisi toisesta kulmasta ikävästi.
Katto on vaihdettu 2007 ja virheettömässä kunnossa edelleen, joten melko varoen operaatio tarvitsisi suorittaa.
Murtunut rauta on se, joka kiinnittyy rättiin lasin yläpuolella.
plah.
Last edited by aratic; 09-03-2011, 16:17.
Reason: tyhmiä kysymyksiä.
Mitä alusta-sarjaa suosittelisitte tohon sigun e30:iin? Vaihtoehto olisi ehket säädettäväkin alusta mutta kun tuntuvat maksavan mansikoita nekin :think
Ja rengastushan on tällä hetkellä vielä noi pullonkorrki alut mutta luultavasti tulee jokin perus 9x16 vanteitus..
Mitä alusta-sarjaa suosittelisitte tohon sigun e30:iin? Vaihtoehto olisi ehket säädettäväkin alusta mutta kun tuntuvat maksavan mansikoita nekin :think
Ja rengastushan on tällä hetkellä vielä noi pullonkorrki alut mutta luultavasti tulee jokin perus 9x16 vanteitus..
Ittellä on Bilsteinin B8 pumput ja jotkut halppisjouset, ajaa asiansa ihan hienosti. Talven aikana ajattelin hifistellä ja ostaa jotain H&R:ää tai vastaavaa vietereiks mut epäilen ettei toi ajo"nautinto" muutu mihinkään.
Comment