Originally posted by JermuS
View Post
Cabriolet Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
X
-
Tuollainen mahtui ainakin omaan autoon aika jämptisti. Sivusuunnassa lähellä oikeaan laitaa, mutta vasemmalle jää tilaa kytkeä kaiutinjohdot päädystä läpiviennillä. Korkeussuunnassa ei voi olla korkeampi. Syvyys sitten tilavuustarpeen mukaan. Takaselkänojan läpivientiin tulevan osuuden kulmia pitää näillä ulkomitoilla pyöristää, jää muuten kulmista kiinni.Originally posted by JermuS View PostKyllä juurikin jotain tuon tyylistä mielessä!
nyt kun vain mittoja saisi niin helpottais lisää. 
Jos tekisin uusiksi, leventäisin hieman ja toisin elementtiä pidemmälle ohjaamoon selkänojan tasalle. Nyt elementti jää sinne poteroon, mutta toisaalta selkänojan irtotyyny sopii paikoilleen. Tai ehkä käyttäisin elementtiä, joka ei vaadi noin isoa tilavuutta...
Leave a comment:
-
Kyllä juurikin jotain tuon tyylistä mielessä!Originally posted by petteriu View PostEn ole varma haetko nyt tätä, mutta on asennettu. Tosin elementistä johtuen minulla tuo laatikko on vieläkin pääosin takaluukun puolella. Jos tekisin uudelleen, miettisin vararenkaan irrotusta tarkemmin. Piti onnistua nytkin, mutta ei vaan käytännössä ihan kätevästi onnistukaan. Samalla vaivalla sen kotelon olisi voinut tehdä pääasiallisesti sinne varapyöräkoteloon, kun sen käyttö nytkin lähes mahdotonta "kenttäolosuhteissa". "Tejukan" projektista taisin itse mallia ottaa: -> https://plus.google.com/photos/10845...54311663377234
nyt kun vain mittoja saisi niin helpottais lisää.
Leave a comment:
-
Mitenköhän e36 rättikotelon kannesta saa sen listan irti joka on pellin ja nahan välissä?
Leave a comment:
-
Itse kiristin pihdeillä vaan sitä hahloa mikä listassa on. Sitten kumivasaralla napautin sen pohjaan ni johan rupes kestämäänOriginally posted by mikkod View PostE36 ja a-pilarien listat. Onko noissa joku kikka vai mikä? En saa noita lukittautumaan yläpäästä.
Tossa näkyy hyvin. :think
Leave a comment:
-
En ole varma haetko nyt tätä, mutta on asennettu. Tosin elementistä johtuen minulla tuo laatikko on vieläkin pääosin takaluukun puolella. Jos tekisin uudelleen, miettisin vararenkaan irrotusta tarkemmin. Piti onnistua nytkin, mutta ei vaan käytännössä ihan kätevästi onnistukaan. Samalla vaivalla sen kotelon olisi voinut tehdä pääasiallisesti sinne varapyöräkoteloon, kun sen käyttö nytkin lähes mahdotonta "kenttäolosuhteissa". "Tejukan" projektista taisin itse mallia ottaa: -> https://plus.google.com/photos/10845...54311663377234Originally posted by JermuS View PostKoitin hakea mutta en löytänyt vastausta täältä. Eli onko kukaan täältä asentanut subia siihen "suksiluukkuun"? :think ite aloin miettiin et jos sen siirtäis peräluukusta tuohon niin sais konttiin hiukan lisää tilaa.
Kuvia kyllä löytyy netistä paljonkin, mutta ajattelin et josko täällä joku olisi tällaisen tehnyt ja kotelon mitat olisivat tallessa. Tällä hetkellä on siis 10" elementti ja sen ajattelin pitää jatkossakin. :think
Leave a comment:
-
Mulla on ebaysta ostettu kotelo suksiluukussa...voi yrittää mittailla jos olisi vaikka aikaa ihmetellä.Originally posted by JermuS View PostKoitin hakea mutta en löytänyt vastausta täältä. Eli onko kukaan täältä asentanut subia siihen "suksiluukkuun"? :think ite aloin miettiin et jos sen siirtäis peräluukusta tuohon niin sais konttiin hiukan lisää tilaa.
Kuvia kyllä löytyy netistä paljonkin, mutta ajattelin et josko täällä joku olisi tällaisen tehnyt ja kotelon mitat olisivat tallessa. Tällä hetkellä on siis 10" elementti ja sen ajattelin pitää jatkossakin. :think
EDIT: Mulla siis 8"
Leave a comment:
-
Koitin hakea mutta en löytänyt vastausta täältä. Eli onko kukaan täältä asentanut subia siihen "suksiluukkuun"? :think ite aloin miettiin et jos sen siirtäis peräluukusta tuohon niin sais konttiin hiukan lisää tilaa.
Leave a comment:
-
E36 ja a-pilarien listat. Onko noissa joku kikka vai mikä? En saa noita lukittautumaan yläpäästä.
Tossa näkyy hyvin. :think
Leave a comment:
-
Myykös joku foorumilainen vielä E36 avoon takaikkunoita, muistan joskus nähneeni topikin missä edullisesti kirkkaita ja tummia? :think
Leave a comment:
-
Kiitos ! Vähän sekavat sivut.. Vakuutuin myyntitekstistä sen verran, että saatankin tilata tämän suoraanOriginally posted by Axum View Post
Kannattaako tämän jälkeen laittaa jotain hoitoainetta?
Leave a comment:
-
Originally posted by Juhqi View PostPistetään muistiin jos Sonaxin tuote ei toimi. Detailingshopista katsoin noita Future Clinicin tuotteita, mutta ei löytynyt Revive-ainetta? Onko jollain toisella nimellä nykyään vai kuuluko johonkin hoitopakettiin?
Leave a comment:
-
Pistetään muistiin jos Sonaxin tuote ei toimi. Detailingshopista katsoin noita Future Clinicin tuotteita, mutta ei löytynyt Revive-ainetta? Onko jollain toisella nimellä nykyään vai kuuluko johonkin hoitopakettiin?Originally posted by Axum View PostTullut aika monia nahanhoitoaineita kokeiltua mutta furniture clinicin leather revive on aivan älyttömän hyvä pehmentämään nahkaa ja samalta firmalta saa myös maalitkin.
Leave a comment:
Leave a comment: