Originally posted by msalojaa
View Post
Virallinen vikakoodi topic II
Collapse
X
-
Sigun auto sanoi eilen ~500km ajon jälkeen seuraavassa käynnistyksessä "Chassis function restricted. Possible to continue journey.". Tänään ei enää valittanut. Jos ei ala toistumaan, niin ei ehkä tarvitse välittää? Google vihjasi ongelman olevan iskareiden anturien suunnalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -jacko- View PostTosiaan unohdin mainita että nuo koodit tulevat vaihdelaatikosta. Onko näissä jokin järki olemassa että tuo can fault engine intervention tulee tuon pyörintänopeus anturin tai ratti akselin anturin rikkoontuessa ? Tosiaan ei sytytä mitään koneen vikavaloa. vaihdelaatikon vikavalo syttyy kun lyö automaatti asennon päälle. Nopeusrajoittui 85km/h ja ja 1 & 2 vaihteilla tuli kierrosrajoitin 4000rpm. luistonestot ynm toimii normaalisti. eli jokin vikatila päällä. vakkarikin toimii
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -jacko- View PostHei,
Tällaiset vikakoodit bmw E46 330 SMG 2002. Sulakkeet kävin läpi ja kolmeen kertaa nollasin koodit mutta pysyvät aktiivisena.
- 005082 Steering wheel schaltung
- 004EF5 Sensor waehlwinkel
- 0051B6 CAN fault engine intervention
Noi kaksi ensimmäistä ovat ihan selviä mutta miltään ABS anturilta ei tule koodia esimerkiksi niin luulisi nopeus tiedon olevan OK. Kaikki nämä yhtä aikaa niin ei äkkiä uskoisi loogisesti tulevan kaikki samaan rahaan. Koitin googlettaa mutta en kyllä päässyt kiinni mitä lähtisi yrittämään. Sulakkeet menin tosiaan läpi koko autosta ja kaikki olivat ehjiä.Last edited by -jacko-; 16-06-2020, 19:05.
Leave a comment:
-
-
Hei,
Tällaiset vikakoodit bmw E46 330 SMG 2002. Sulakkeet kävin läpi ja kolmeen kertaa nollasin koodit mutta pysyvät aktiivisena.
- 005082 Steering wheel schaltung
- 004EF5 Sensor waehlwinkel
- 0051B6 CAN fault engine intervention
Noi kaksi ensimmäistä ovat ihan selviä mutta miltään ABS anturilta ei tule koodia esimerkiksi niin luulisi nopeus tiedon olevan OK. Kaikki nämä yhtä aikaa niin ei äkkiä uskoisi loogisesti tulevan kaikki samaan rahaan. Koitin googlettaa mutta en kyllä päässyt kiinni mitä lähtisi yrittämään. Sulakkeet menin tosiaan läpi koko autosta ja kaikki olivat ehjiä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pmtk View PostX3 3.0D vuosimallia 2006, INPAlla vikakoodit:
3FF1 Luftmassenmesser
4530 Ladedruckregelung
Mittarissa 220 000 km. Mistä lähtis vikaa etsimään?
EDIT: ja moottorin vikavalo tietenkin palaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wildzuria View Post7B activation Map cooling
Mistä kannattaisi lähteä vikaa paikantamaan? Termostaatti ehjä.
Leave a comment:
-
-
7B activation Map cooling
Mistä kannattaisi lähteä vikaa paikantamaan? Termostaatti ehjä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOliko sinulla jotkin pitkät peltisarjat ja katit auton alla? En tiedä miten paljon vaikuttaa verrattuna normi sarjoihin ja kattien sijoitukseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEilen ajelin höntsää 500km pikkuteitä. Syttyi yhden kerran ajelujen aikana. Nopea poistaa konsolissa sijaitsevalta tabletilta joka yhteydessä obd mokkulalla ecuun, kaksi painallusta ja voi tehdä ajaessa. Mutta vikan haluan selville kuitenkin ja valon pois. Täytyy ajaa livedataa. Eilen valo syttyi kahvitauon jälkeen ~15km ajossa, epäilen kattien lämpenemisen olevan syy ?
Samalla tavalla vikakoodit ilmaantuu tasaisella ajolla 80-90kmh nopeudella maantiellä, vaikuttaisi että katit jäähtyy :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSaisikohan tuosta logitettua tietoa vaikka test-o:lla jos jokin arvo jostain syystä heilahtaa jossain kohtaa.
Kuitenkin aika lyhyt matka tuo 120km jos aina sen jälkeen saa nollailla vikavaloa.
Samalla tavalla vikakoodit ilmaantuu tasaisella ajolla 80-90kmh nopeudella maantiellä, vaikuttaisi että katit jäähtyy :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: