Hemi taisi aiemmin mainita, että tuo n8000 on uraherkkä. Tuo n6000 saattaisi olla Nexenistä tunteettomampi urille. Muilta ominaisuuksiltaan n8000 pärjäsi hyvin, myös noita kalliimpia ns. Premium merkkejä vastaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Fabsu View PostHemi taisi aiemmin mainita, että tuo n8000 on uraherkkä. Tuo n6000 saattaisi olla Nexenistä tunteettomampi urille. Muilta ominaisuuksiltaan n8000 pärjäsi hyvin, myös noita kalliimpia ns. Premium merkkejä vastaan.
Eli N8000 moniin eurooppalaisiin "premium" renkaisiin verrattuna on täysin tai lähes täysin tunteeton urille.
Suomeksi: N8000 kyllä helposti tuntee urat ja vaatii jo pientä paneutumista myös alustakulmien oikeellisuuteen, mutta ei sitä urat mihinkään kuljetele. Oikeilla kulmilla+kunnossa olevalla alustalla siitä saa kuitenkin lähes täysin tunteettoman urille jopa e46:ssa.
Tuo N6000 on sitten ihan oma lukunsa ja sillähän ei urat tunnu edes e46:ssa lainkaan.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSiis jottei hyt ymmärrettäisi väärin, niin olen varmasti tarkoittanut tuolla N8000:n "uraherkkyydellä" sitä että se on Nexen tuotteista sieltä uraherkimmästä päästä.
Eli N8000 moniin eurooppalaisiin "premium" renkaisiin verrattuna on täysin tai lähes täysin tunteeton urille.
Suomeksi: N8000 kyllä helposti tuntee urat ja vaatii jo pientä paneutumista myös alustakulmien oikeellisuuteen, mutta ei sitä urat mihinkään kuljetele. Oikeilla kulmilla+kunnossa olevalla alustalla siitä saa kuitenkin lähes täysin tunteettoman urille jopa e46:ssa.
Tuo N6000 on sitten ihan oma lukunsa ja sillähän ei urat tunnu edes e46:ssa lainkaan.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by deemu79 View PostOk, eiköhän tuo N8000 mene sit oikein hyvin tuossa e39:ssä, ainakin tuossa maltillisessa 245/40-18" -koossa. Kulmat kohdallaan noille.
Eli kunhan alusta on kunnossa(myös takakelkan puslat) ja kulmat asetettu 18"-19" rengaskoolle -0.15-0.25`/-1.15-1.35` symmetrisille cambereille, niin tuo N8000:kin on kyllä e39:ssä täysin tunteeton urille.
Comment
-
-
Toimisikohan Kumho KU39:t eturenkaina E39:ssä takarenkaiden ollessa uudehkot GY Eagle Asymmetric 2? Eagleissä kantavuus on 94 ja Kumhoissa näkyy olevan 97. Onko tästä mitään haittaa? Tarkotus olisi saada mahdollisimman vetelemätön auto. Rengaskoko on 235/45R17 sekä edessä että takana. :thinkE39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostToimisikohan Kumho KU39:t eturenkaina E39:ssä takarenkaiden ollessa uudehkot GY Eagle Asymmetric 2? Eagleissä kantavuus on 94 ja Kumhoissa näkyy olevan 97. Onko tästä mitään haittaa? Tarkotus olisi saada mahdollisimman vetelemätön auto. Rengaskoko on 235/45R17 sekä edessä että takana. :think
Comment
-
-
Roadstone N3000 renkaat koossa 215/45/17 tuli hommattua. Alkuvaikutelma renkaista on positiivinen. Katsotaan minkälaiset ovat kun pidemmän aikaa pääsee ajelemaan!BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostOikea koko e39:iin olisi toki 235/40-18", mutta menee toki tuokin lievösti halkaisijaltaan ylikokoisena.
Eli kunhan alusta on kunnossa(myös takakelkan puslat) ja kulmat asetettu 18"-19" rengaskoolle -0.15-0.25`/-1.15-1.35` symmetrisille cambereille, niin tuo N8000:kin on kyllä e39:ssä täysin tunteeton urille.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by deemu79 View PostEi varmasti "ihan" huonokaan M5:een, jos sen alkuperäisrengastus. Mikä oli pointti sinun huomautuksella?
Mitä hyötyä muuten 245:n isommasta ulkohalkaisijasta on esim.9/98-uudemmassa steppiaskisessa?
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSillä varmasti että M5:ssa on eri speksi ulkohalkaisija kuin muissa e39:ssä, joissa edelleenkin se OIKEA ulkohalkaisija löytyy 235-leveydestä.
Mitä hyötyä muuten 245:n isommasta ulkohalkaisijasta on esim.9/98-uudemmassa steppiaskisessa?
Ei varmasti mitään, mutta tuossa kiisseli-manuaalissa saa kierroksia karvan tiputettua matka-ajossa + tulee ajeltua kohta 3000km etelän suuntaan eikä varmaan Serbian ja Makedonian tiestöllä ole haittaa pienestä extrakumistasigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by deemu79 View Posto.t:tä kaikki mut laitetaan...
Ei varmasti mitään, mutta tuossa kiisseli-manuaalissa saa kierroksia karvan tiputettua matka-ajossa + tulee ajeltua kohta 3000km etelän suuntaan eikä varmaan Serbian ja Makedonian tiestöllä ole haittaa pienestä extrakumista
No, isompaan vierintäkehään mentäessä siitä ei ole mm.bensakutosen stepille niin paljon haittaa kuin pienempään päin mentäessä, mutta siitä ei päästä mihinkään että se 235-leveyden rengas on se OIKEA ja siis perus e39:ssä se speksivierintäkehän antava ulkohalkaisijaltaan.
Teoriassa siinä manualikiisselissäkään ei 245-leveyden renkaalla abs jarrut ja luistonesto/ajonhallinta toimi ihan niin kuin mihin ne on tehtaalla kalibroitu, mutta tämä taitaa olla jo hiuksien halkomista.
Comment
-
Comment