Originally posted by janke
View Post
Jarrujen huolto, tutinat ja ratin heiluminen
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
-
Helpointa on tilata ne Saksasta, ei tarvitse arpoa mikä liike ATE:a myy ja onko niitä maahantuojalla. Ja hintakin jäänee halvemmaksi.Originally posted by Bmw Master View PostOsasin pyytää, mutta kukaan ei myynyt. NK:ta tuputtivat useassa paikassa. Motonetissä oli joku muu merkki.
Esim:
Comment
-
Koivunen ainaki tuo ATE:a... Itse sain paikallisesta puljusta pyytämättä E38:iin ATE:a. Fixushan ainaki tilaa Koivuselta osia.Originally posted by Bmw Master View PostOsasin pyytää, mutta kukaan ei myynyt. NK:ta tuputtivat useassa paikassa. Motonetissä oli joku muu merkki.
Comment
-
Oon varmaan sanonut ennenkin sulle, että mee aina suoraan Rengastien autotarvikkeelle. Ei ne hinnat niin kaukana Motonetin hinnoista oo, että kannattais kikkailla niiden Motonetin eiminkäänmerkkisten varaosien kanssa. RAT:ilta saat justiin sen merkkisen osan, kuin pyydät.Originally posted by janke View PostMistä saa jarrusatulaan tiiviste/korjaussarjoja?? Motonetissä oli ainakin liukutappeja, ja vissiin tiivisteet niihin ja taisi olla sylintereihinkin tiivisteet! Mutta, entä noiden tiivisteiden laatu Motonetissä?Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Täytyy ilmeisesti siis tehdä poikkeus ja käydä Autotarvikkeella kyselemässä!! Ajattelin tosiaan pemistää noi satulat ja vaihtaa noi sylintereiden tiivisteet ainaskin, kun muistaakseni olivat aika huonossa hapessa!Originally posted by kaol View PostOon varmaan sanonut ennenkin sulle, että mee aina suoraan Rengastien autotarvikkeelle. Ei ne hinnat niin kaukana Motonetin hinnoista oo, että kannattais kikkailla niiden Motonetin eiminkäänmerkkisten varaosien kanssa. RAT:ilta saat justiin sen merkkisen osan, kuin pyydät.
Pitikös sylinterit ottaa irti tilastaan saadakseen noi uudet tiivisteet paikalleen?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Jarruremonteissa ei kannata tehdä asioita nopeimman kautta, joten satulat pöydälle ja täysin paloiksi -> puhdistus ja puhtaiden osien kokoaminen.Originally posted by janke View PostPitikös sylinterit ottaa irti tilastaan saadakseen noi uudet tiivisteet paikalleen?
Muista laittaa männän tiivisterengas oikeinpäin, eli korkeampi reuna sylinterin sisäpuolelle.
EDIT: Tuosta RAT:ista vielä sen verran, että vaihtaessani edellistä narinahelaa E39:iin, niin RAT:ilta sai Lemförderin helan edullisemmin, kuin Motonetistä eiminkäänmerkkisen.Last edited by kaol; 24-12-2013, 22:50.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Samalla/halvemmalla hinnalla saa ATE:n levyt, joten miksi kokeilla Bölkkiä?Originally posted by TheRipper View Post
Comment
-
Oman ymmärrykseni mukaan Bölk on samaa tavaraa kuin mitä Mätänetti myy, eli kuraa halvalla hinnalla. Tosin kaipa se halpakin saattaa toimia noin vuoden verran :thinkOriginally posted by TheRipper View Post
Comment
-
Muovissa meni ainakin mätänetin levyt kuukaudessa mutkalle. Ensimmäinen ja viimenen kerta, kun sieltä ostan levyjä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Kappas! Nuo ATEt vissiin ihan laadukkaita levyjä...eikä hinta tuolla ainakaan paha ole!Originally posted by TJJ View PostSamalla/halvemmalla hinnalla saa ATE:n levyt, joten miksi kokeilla Bölkkiä?
http://www.autoteilemann.de
Kiitokset linkistä laitanpa tuon sivuston ylös!
Alright...ajattelin että voisivat suht laadukkaitakin olla sentään...mutta joo eipä jarruosissa kannata huonoja edes harkita...Originally posted by opTA View PostOman ymmärrykseni mukaan Bölk on samaa tavaraa kuin mitä Mätänetti myy, eli kuraa halvalla hinnalla. Tosin kaipa se halpakin saattaa toimia noin vuoden verran :thinkF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
Comment