Originally posted by arben
View Post
En tiedä onko tuossa kiveniskussa jotain ohennetta mikä pehmittää sitä liimaa jos ei ole kunnolla kuivanut vai mistä johtunee.
Se sinkki kyllä pysynee sen pu liiman alla sen mitä tommonen sinkki nyt muutenkaan pysyy.
Leave a comment: