Originally posted by Henkka90
View Post
Webaston toiminnasta
Collapse
X
-
-
-
Ebay.de Hintaa oli 59e + 5e pk. Löytyy webasto diagnose haulla ebaystä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juppe View PostMä sain vihdoin diagnostiikka kaapelit ja sain kuin sainkin Thermo top e:n laulamaan. Se poksutteli älyttömästi putkessa, mutta poksutteli rauhoittui, kun säädin co säädöstä flektiä pienemmälle. Tais hex arvoksi jäädä 6C (aika lähellä vasenta reunaa). Vieläkin ampui pari kertaa, mutta nyt toimii. Täytyis vielä HC käydä mittaamassa, ettei sulata koko kaminaa. Ärsyttävää säätää tuota co:ta, kun se säätöikkuna on niin pieni. Vesi lämpenee hetkessä liian kuumaksi ja kuuma auto taas ei jäähdy tuntiin tai pariin lähellekkään tarpeeks kylmäks, että siinä ehtis jotain tekemään.
Leave a comment:
-
-
Mä sain vihdoin diagnostiikka kaapelit ja sain kuin sainkin Thermo top e:n laulamaan. Se poksutteli älyttömästi putkessa, mutta poksutteli rauhoittui, kun säädin co säädöstä flektiä pienemmälle. Tais hex arvoksi jäädä 6C (aika lähellä vasenta reunaa). Vieläkin ampui pari kertaa, mutta nyt toimii. Täytyis vielä HC käydä mittaamassa, ettei sulata koko kaminaa. Ärsyttävää säätää tuota co:ta, kun se säätöikkuna on niin pieni. Vesi lämpenee hetkessä liian kuumaksi ja kuuma auto taas ei jäähdy tuntiin tai pariin lähellekkään tarpeeks kylmäks, että siinä ehtis jotain tekemään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaikkone View Postjebu, ois kiva vaan tietää mitä :/
Otin tuon muovin tosta kuskin alapuolelta auki samalla kun laitoin uudet jarrukilvet. kokeilin webastoa. Hyvihä se pelitti :o...
Eli onkoha näin et se muovi jotenki estää/heikentää ilman saantia -> ei pala ei.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaikkone View Postalan kohta masentumaan..
Nyt sit taas toi webasto ei toimi.. tänä aamun oisin käyttäny ennenku lähin kouluun niin eipäs ollu toiminu, samoin kun yritin koulusta tullessa.. Kotona sitten piuhaa kiinni ja vikakoodia lukemaan. Tais olla jotai no start.
Ja nyt kun yrittää käyttää kytkimellä ni tulee bensan haju.
Päiväl piuhalla kyllä tuli ilmotus että hehkulle menis virtaa joku 70% tjsp siin alotus vaihees muttakun ei syttyny ni ei syttyny.
Leave a comment:
-
-
alan kohta masentumaan..
Nyt sit taas toi webasto ei toimi.. tänä aamun oisin käyttäny ennenku lähin kouluun niin eipäs ollu toiminu, samoin kun yritin koulusta tullessa.. Kotona sitten piuhaa kiinni ja vikakoodia lukemaan. Tais olla jotai no start.
Ja nyt kun yrittää käyttää kytkimellä ni tulee bensan haju.
Päiväl piuhalla kyllä tuli ilmotus että hehkulle menis virtaa joku 70% tjsp siin alotus vaihees muttakun ei syttyny ni ei syttyny.
Leave a comment:
-
-
Liitin abicoilla, kuten manuskassa. Ja oikeassahan olet tietysti, eihän nuo laattaliittimet mitään pinnejä ole =) Olenkohan puusilmä vai miksen löytänyt tuosta manuskasta mitään diagnostiikkaan liittyvää..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostJeps, manuskaa tullut luettua tässä muutama viikko ahkerasti, en kyseenalaista tietojasti, mutta mulla on kyllä 6-pinninen liitin omassa. Tuon manuskan liitin A, joka on liittimestä B erillään on 6-pinninen. Oliskohan tuossa jotain omia patentteja mun lämmittimessä.. Selvittelinkin tuossa noita OBDII pinnejä ja kytkentä on selviö, katsellaan mitä tapahtuu kun tuon lykkään koneeseen kiinni.
Leave a comment:
-
-
Niin tuossa mun laitteen kyljessä lukee, ja aivan samanlainen kuin manuskan weba, kaikki johdotuksetkin täsmää, liekkitunnistin on ostettu tuolla nimellä ja oikea tuli...
Leave a comment:
-
-
Jeps, manuskaa tullut luettua tässä muutama viikko ahkerasti, en kyseenalaista tietojasti, mutta mulla on kyllä 6-pinninen liitin omassa. Tuon manuskan liitin A, joka on liittimestä B erillään on 6-pinninen. Oliskohan tuossa jotain omia patentteja mun lämmittimessä.. Selvittelinkin tuossa noita OBDII pinnejä ja kytkentä on selviö, katsellaan mitä tapahtuu kun tuon lykkään koneeseen kiinni.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostMeneekös tuo niin että 3 piuhaa, +12v, maa ja 6 pinnisen liittimen nasta 2? Sitten se adapteri millä tuon saa koneeseen kiinni? Voiko tehdä itse? Tuhannet kiitokset avusta, paha tapa tuolla mun lämmittimellä seota heti kun tulee pakkasta...
Leave a comment:
-
-
Meneekös tuo niin että 3 piuhaa, +12v, maa ja 6 pinnisen liittimen nasta 2? Sitten se adapteri millä tuon saa koneeseen kiinni? Voiko tehdä itse? Tuhannet kiitokset avusta, paha tapa tuolla mun lämmittimellä seota heti kun tulee pakkasta...
Leave a comment:
-
Leave a comment: