Xenon jälkiasennus valoista!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Axum
    replied
    Originally posted by Mrjussi View Post
    syksyn pimeys sai asentamaan e91 pitkii 35w xenon muutos sarjan. Valaistus tuli ja kesti 10sekunttia. Eli kun laittaa pitkät päälle niin ne sammuu noin 10sekunnin päästä, ennen tuota tulee ajotietokoneelta herjaa pitkistä valoista. Syttyvät uudestaan taan vasta kun auton käynnistää uudelleen. missä vika? Huomenna pitäis lähteä pimeälle taipaleelle, joten pikavinkki ois tervetullut.
    CC sammuttaa noin uudessa virtapiirin jos huomaa "lampun palaneen"

    Leave a comment:


  • Mrjussi
    replied
    syksyn pimeys sai asentamaan e91 pitkii 35w xenon muutos sarjan. Valaistus tuli ja kesti 10sekunttia. Eli kun laittaa pitkät päälle niin ne sammuu noin 10sekunnin päästä, ennen tuota tulee ajotietokoneelta herjaa pitkistä valoista. Syttyvät uudestaan taan vasta kun auton käynnistää uudelleen. missä vika? Huomenna pitäis lähteä pimeälle taipaleelle, joten pikavinkki ois tervetullut.

    Leave a comment:


  • Nikke89
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    Tarkista akun kunto..
    Miten e39 bemari oireilee jos akku on sippi? Käynnistyy kuitenkin ihan ok.

    Toinen ongelma tuli kuitenkin vastaan, nimittäin mittaristo menee johonkin ihme tilaan ja mikään ei toimi, poislukien taustavalo. Irroittaa akun navat hetkeksi niin alkaa taas pelittään.

    Leave a comment:


  • baijeri88
    replied
    Originally posted by Fastpiksu View Post
    Onko porukka purkanu leimalle xeenonit kokonaan pois, vai ootteko ottanu vaan polttimot irti ja jättäny ballastit yms paikalleen? Luulisi, että tuokin riittäis.. Sanoo vaikka että xenonit on kiinni talvella jäärataa ajaessa
    Varmasti hyvin konttorikohtasta että miten suhtautuuvat, mutta ajattelimpa kysästä.
    mulla ainekii oli kaikki hilppeet paikallaan katsastuksessa, polttimot vaan vaihdoin.
    Katsuri sano vaan: "että sellanen lisävaruste"
    Ei sillo ainekaa mitää ongelia tullu

    Leave a comment:


  • k0rppi
    replied
    Originally posted by Fastpiksu View Post
    Onko porukka purkanu leimalle xeenonit kokonaan pois, vai ootteko ottanu vaan polttimot irti ja jättäny ballastit yms paikalleen? Luulisi, että tuokin riittäis.. Sanoo vaikka että xenonit on kiinni talvella jäärataa ajaessa
    Varmasti hyvin konttorikohtasta että miten suhtautuuvat, mutta ajattelimpa kysästä.

    e46:sta otin polttimot pois ja halogenit tilalle. leimalla ne katteli pellin alle ja sitte vilkas kuskia, niin tokasin, että leiman takia takia ne halogenit siellä on ja tästä kun kotiin menen, niin vaihtuu polttimot oman turvallisuuden takia.

    Leave a comment:


  • Jampsu87
    replied
    Originally posted by Fastpiksu View Post
    Onko porukka purkanu leimalle xeenonit kokonaan pois, vai ootteko ottanu vaan polttimot irti ja jättäny ballastit yms paikalleen? Luulisi, että tuokin riittäis.. Sanoo vaikka että xenonit on kiinni talvella jäärataa ajaessa
    Varmasti hyvin konttorikohtasta että miten suhtautuuvat, mutta ajattelimpa kysästä.
    Taidat päästä helpoimmalla ku nyppäset vaan kaikki näkyvät xenon-romut pois, ei mene montaa minuuttia. Näin itsekkin teen. Eipähän jää mitään merkintöjä otteeseen.

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    Onko porukka purkanu leimalle xeenonit kokonaan pois, vai ootteko ottanu vaan polttimot irti ja jättäny ballastit yms paikalleen? Luulisi, että tuokin riittäis.. Sanoo vaikka että xenonit on kiinni talvella jäärataa ajaessa
    Varmasti hyvin konttorikohtasta että miten suhtautuuvat, mutta ajattelimpa kysästä.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by Nikke89 View Post
    Pikku ongelmia tuli eteen kun asensin jälkiasennus xeno-sarjan -96 e39 bemariin, pitkiin valoihin.

    Ongelma näkyy vain kun xenon-boksit on liitettynä ja käytössä. jännite mikä tulee parkeille ja lyhyille vaihtelee 11-12voltin(?) väliä, mikä johtaa parkkien ja lyhyiden suhteellisen ärsyttävään kirkastumiseen ja himmenemiseen. Oletettavasti xenon boksit varaavat kokoajan virtaa käynnistämistä varten ja tämä aiheuttaa jännitteen heittelyn muissa valoissa? Kun xenon boksit irrottaa, ongelma muissa valoissa katoaa. Kuinka muut ovat ratkaisseet tämän ongelman? Luulisi että en ole ainoa jolla tämä tuli vastaan.:think
    Tarkista akun kunto. Viime vuosien aikana ballastien aloitus virtapiikki on tiputettu roimasta. Alkuvaiheessa ( 10vuotta sitten) annoin mukaan 15A sulakkeet kun normi 10A ei meinaanut riittää ajovalosulakeeksi. Nyt jopa hapis muuntaja ei enään niele kun 7-8A, laatu tavaraa 3-4A. Polttimot toki on myöskin parantunut joten ei tarvitste enään niin kova jannitepiikki että ne syttyy.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by Bmw Dreamer View Post
    Tuli tuossa xenonit tilattua omiin pitkiin, ihmetytti vaan tuo ballastien ulkonäkö kun avas paketin...



    Eli siis tarrat lätkitty eri puolelle ballastia, toinen jää siis ballastin alle. (eikä minkäänlaista merkkiä Hyluxista) Polttimoissa kyllä ainakin lukee Philips, liekö sitte laadukkaat, pitäis olla hyluxit ja polttimot mitkäs CN:t ne pitäis olla? :think

    Vielä en oo kiinni laittanu, mut arvelutti vaan tuo ballastien ulkonäkö ja polttimoiden suojamuovit, kun niissä jotain Tai Changgia luki. Pääasia kuitenkin että olisivat laadukkaat...
    Voit tarkistaa onko ne aidot hyluxtekin vertailamalla



    Tai Chang teki yhteistyö Philips kanssa viime vuoden asti, ne polttimot ovat heiden viimeiset. Ihan laadukaita kyllä, no worries.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Luottoxenontoimittaja nosti roimasti toimituskuluja, niin täyty kokeilla toista. Sarjalle jäi hintaa n. 22e ja oli vielä slim-ballasteilla. Perus kiinatavaraa ku olettaa saattaa. Katsotaan miten ballastit kestää käyttöä.

    OLLO:n ballasteista toinen alkaa vedellä viimesiään 3-4v jälkeen, kun ei aina sytytä. Varsinkaan aamulla kun on ns. kylmänä.

    Leave a comment:


  • Jarzka_
    replied
    Originally posted by _charger- View Post
    onkos kellään kokemuksia noista evillen xenon sarjoista??



    ei ois hinnalla pilattu, mutta kuinkakohan shaischee noi sit on....
    Mulla on, toimii ihan hyvin.

    Leave a comment:


  • Nikke89
    replied
    Pikku ongelmia tuli eteen kun asensin jälkiasennus xeno-sarjan -96 e39 bemariin, pitkiin valoihin.

    Ongelma näkyy vain kun xenon-boksit on liitettynä ja käytössä. jännite mikä tulee parkeille ja lyhyille vaihtelee 11-12voltin(?) väliä, mikä johtaa parkkien ja lyhyiden suhteellisen ärsyttävään kirkastumiseen ja himmenemiseen. Oletettavasti xenon boksit varaavat kokoajan virtaa käynnistämistä varten ja tämä aiheuttaa jännitteen heittelyn muissa valoissa? Kun xenon boksit irrottaa, ongelma muissa valoissa katoaa. Kuinka muut ovat ratkaisseet tämän ongelman? Luulisi että en ole ainoa jolla tämä tuli vastaan.:think

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Tuli tuossa xenonit tilattua omiin pitkiin, ihmetytti vaan tuo ballastien ulkonäkö kun avas paketin...



    Eli siis tarrat lätkitty eri puolelle ballastia, toinen jää siis ballastin alle. (eikä minkäänlaista merkkiä Hyluxista) Polttimoissa kyllä ainakin lukee Philips, liekö sitte laadukkaat, pitäis olla hyluxit ja polttimot mitkäs CN:t ne pitäis olla? :think

    Vielä en oo kiinni laittanu, mut arvelutti vaan tuo ballastien ulkonäkö ja polttimoiden suojamuovit, kun niissä jotain Tai Changgia luki. Pääasia kuitenkin että olisivat laadukkaat...

    Leave a comment:


  • makke38
    replied
    omaan autoon piti laittaa konkat lisäksi,muuten ei ksenonit syttyneet ja valojen vikavalo paloi.siis nämä http://www.epdtuning.com/vikailmoitu...at-p-1121.html .hyvin on toimineet 6kk

    Leave a comment:


  • Engcon
    replied
    Mulla on 50w ksenonit tai ne ei ole vielä kiinni tuli auton mukana kun ostin. Ajattelin laittaa ne paikalleen niin mistä olette ottaneet maan siintä umpion kyljessä olevasta maajohdosta vai jostain rungosta?

    Leave a comment:

Working...
X