Originally posted by Hebbu ///M3
View Post
Xenon jälkiasennus valoista!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No voi kakka, ei olisi ns.nelivalo keula pahitteeksi. Tuolla ebayssa luki että ds-2 bulb makes both low and hi-beam ja otsikossa oli ds-2 ja H7, eli sotkamolaisen järjellä tuossa olisi sisemmässäkin pitkävalo, ja 299 oli hintaa..
Eipä ollukkaan h7 otsikossa mutta kuvassa näyttäs sellanen poltin olevan, mene ja tiijä mikkäään ei mee kohttuuvella.
x2 New Halogen bulbs for Inner Non-Projector Light <-- eikö tämä meinaa sisempään pitkiä vai??Last edited by Hebbu ///M3; 29-09-2011, 20:09.
Leave a comment:
-
Juu tuuning valothan ne on.Originally posted by sonikk View PostOnkos nämä jotkut tuninkivalot? Mä vaihdoin pelkät bi-xenon linssit, tuo kivasti leveyttä pitkien keilaan mutta pituus tulee halogeeneista, en kyllä vaihtais niitä päivävaloihin.
Joko sen joku tietää, että käykö mikään bixenon projektori "suoraan" prefacelift xenonumpioihin?
Leave a comment:
-
Onkos nämä jotkut tuninkivalot? Mä vaihdoin pelkät bi-xenon linssit, tuo kivasti leveyttä pitkien keilaan mutta pituus tulee halogeeneista, en kyllä vaihtais niitä päivävaloihin.Originally posted by Rocla View Postnoita ei tainnut olla suomalaisissa verkkokaupoissa ja saksassa taisivat maksaa yli 600€. Pitkien tilalle oli laitettu päivänajovalot.
Leave a comment:
-
Halpiksissa se sisempi tekee pitkän valon.Originally posted by Hebbu ///M3 View PostOnko näissä halppis e39 facelifti xenoni valoissa d2-s+h7, tuossa d2-s polttimossa eli siinä ulommassa valossa pitkät ja lyhyet, jos on niin tekeekö polttimo pitkän valon vai onko siellä umpiossa joku lippa systeemi?
Kalliimmissa on bi-xenon, varjostin tekee valokuvion ja pitkät kytkiessä varjostin tippuu pois, noita ei tainnut olla suomalaisissa verkkokaupoissa ja saksassa taisivat maksaa yli 600€. Pitkien tilalle oli laitettu päivänajovalot.
Leave a comment:
-
Onko näissä halppis e39 facelifti xenoni valoissa d2-s+h7, tuossa d2-s polttimossa eli siinä ulommassa valossa pitkät ja lyhyet, jos on niin tekeekö polttimo pitkän valon vai onko siellä umpiossa joku lippa systeemi?
Leave a comment:
-
Originally posted by Rios View PostMitenkäs tuon automaattisen korkeuden säädön kanssa, jos on alustan tasonsäätö takana?
Valonpesimet ja xenonhyväksytyt umpiot löytyy.
Valojen korkeudensäätö on manuaalinen, koska on alustan tasonsäätö perässä. (näin väittivät marmorilla, ku ohimennen kysäsin)
Miten saan xenonit kelpaamaan katsurille?
pitäisi kelpaa.
Leave a comment:
-
Kokeilin jotain vuosia sitten 80W sarja sen verran että kuten kaikissa omia testeissa laitan sen radio lähellä. Alkoi hirveä surina. Merkki en muista. Myyn mielellään vaan parasta, eli hyluxtek vaikka katteet olis halpis sarjoissa isommat.Originally posted by racingred View PostNo voi olla, mutta onko kukaan oikeasti noita kokeillut?? Voisi olla aika suuri lisä pitkiin ajovaloihin, kun siellä olisi 100w xenonit
Tietenki tuo on jo varmaan hyvä relejohdolla laittaa, mutta sehän ei ole ongelma eikä mikään. Sitä paitsi moni 50w ja 35w sarjakin tekee häiriörä esim. radioon, kuten itselläkin.
Onkos epdm:llä kokemusta?
Laitoin ne 80w kiini muistaakseni e39 fl myös testi merkeissa ja kuten 50W sarjoissakin 35w verrattuna linssi/projektori valoissa ero ei ole mitenkään merkkittävä. Syy on yksinkertainen siitä että pieni heijastinpinta on se pullonkaula, ei xenonin teho.Last edited by EPDM; 29-09-2011, 17:35.
Leave a comment:
-
Mitenkäs tuon automaattisen korkeuden säädön kanssa, jos on alustan tasonsäätö takana?
Valonpesimet ja xenonhyväksytyt umpiot löytyy.
Valojen korkeudensäätö on manuaalinen, koska on alustan tasonsäätö perässä. (näin väittivät marmorilla, ku ohimennen kysäsin)
Miten saan xenonit kelpaamaan katsurille?
Leave a comment:
-
Taitaa ne kaikki tulla kiinasta, oli sitten halvempi tai kalliimpi.Originally posted by Fastpiksu View PostMitäs h7 sarjaa porukka osais suositella e39 lyhyisiin projektorilamppuihin? Hintaa sais olla max. 100e, ja luotettavuus etusijalla (kyllästyny tappelemaan paskojen kiinalaisten kanssa).
Itellä on kokemusta ainoastaan h4 xenonsarjoista, joissa tuli akulle vielä omat johdot. Mulla tossa autossa oli edellisen omistajan jäljiltä muutossarjat, ja ne tuli pelkästään polttimoiden liittimiin? Jos noihin yllälueteltuihin kriteereihin mahtuu tälläinen sarja joka ei akulta tarvitse erikseen virtaa, niin se olisi ehdottomasti plussaa.
Ne sopii suoraan bmw poltimonpitimelle menevään liittimeen, joten sen yhden johdonpätkän (polttimon kannasta > ballastille) voi jätää pois. Ballastin sijoittelulle ei silloin jää paljon valinnanvaraa.
Mulla on kolme halpaa erimerkkistä sarjaa, ja kaikki on toiminut. Erojakin varmasti on eri autoihin sovittaessa.
Leave a comment:
-
No voi olla, mutta onko kukaan oikeasti noita kokeillut?? Voisi olla aika suuri lisä pitkiin ajovaloihin, kun siellä olisi 100w xenonit
Tietenki tuo on jo varmaan hyvä relejohdolla laittaa, mutta sehän ei ole ongelma eikä mikään. Sitä paitsi moni 50w ja 35w sarjakin tekee häiriörä esim. radioon, kuten itselläkin.
Onkos epdm:llä kokemusta?
Leave a comment:
-
Mitäs h7 sarjaa porukka osais suositella e39 lyhyisiin projektorilamppuihin? Hintaa sais olla max. 100e, ja luotettavuus etusijalla (kyllästyny tappelemaan paskojen kiinalaisten kanssa).
Itellä on kokemusta ainoastaan h4 xenonsarjoista, joissa tuli akulle vielä omat johdot. Mulla tossa autossa oli edellisen omistajan jäljiltä muutossarjat, ja ne tuli pelkästään polttimoiden liittimiin? Jos noihin yllälueteltuihin kriteereihin mahtuu tälläinen sarja joka ei akulta tarvitse erikseen virtaa, niin se olisi ehdottomasti plussaa.
Leave a comment:
Leave a comment: