Originally posted by jaki
View Post
Maalaustopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kiittää ja pokkaa. Tällaiset maalaushommat on ok jopa meikäläiselle, kun lopputulos ei tarvitse mitään näyttelytasoa olla.Originally posted by Rockford View PostOk. Ensin base eli värimassa halutulla työvälineellä pintaan ja lopuksi lakka päälle. Tulee suoraan tuon basen päälle välihaihdunnan jälkeen -> = ~ kahvipaussi.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
Eipä mitn. Muista käyttää sitten ainakin saman valmistajan tuotteita, niin kiehumisen mahdollisuus pienenee heti puolella. Siltikin spray on vikkelää kiehahtamaan ja syyt on yleensä vielä planeetan eri asennot tai hiuksien asento suhteessa avaruuden kiertokulkuun.Originally posted by jaki View PostKiittää ja pokkaa. Tällaiset maalaushommat on ok jopa meikäläiselle, kun lopputulos ei tarvitse mitään näyttelytasoa olla.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Espoossa maalareita, jotka suorittavat takavalojen maalausta. Kävin kysymässä Autodentilta, ja siellä sanoivat: "öööö ei me osata maalata, tai ei ainakaan ole kokemusta.... emme ole ikinä maalanneet takavaloja"
Streettuningcar maalaisi, mutta se on Tuusulassa ja sinne pitäisi jättää auto pariksi päiväksi ja hintakin mielestäni suht korkea. Tosin ei hinta ole ratkaiseva tekijä, kun löytäisin maalarin tästä läheltä niin ei tarvitsisi hommailla kyytejä jostain Tuusulasta
Comment
-
Milläs sävyllä ne pitäisi sitten vetää? Mikset käytä noita Lamin-X kalvoja, niin ei tarvi tehdä mitään peruuttamatonta ja lopputuloksesta tulee ehkä jopa nätimpi mitä maaleilla sotkemalla, imho.Originally posted by Johan Dark View PostEspoossa maalareita, jotka suorittavat takavalojen maalausta. Kävin kysymässä Autodentilta, ja siellä sanoivat: "öööö ei me osata maalata, tai ei ainakaan ole kokemusta.... emme ole ikinä maalanneet takavaloja"
Streettuningcar maalaisi, mutta se on Tuusulassa ja sinne pitäisi jättää auto pariksi päiväksi ja hintakin mielestäni suht korkea. Tosin ei hinta ole ratkaiseva tekijä, kun löytäisin maalarin tästä läheltä niin ei tarvitsisi hommailla kyytejä jostain Tuusulasta
Comment
-
Comment
-
Tarpeeksi terävällä (esim. sapluunaveitsellä) leikkelemällä nuo vaaleat kohdat auki.Originally posted by Johan Dark View PostKalvotkin kävi mielessä, mutta jotenkin mielessä on että maalaamalla saa paremmat. Ajattelin jättää vaaleat osat maalaamatta kuten liittämissäni kuvissa, en tiedä miten kalvoilla tämä onnistuisi.
Mallaa kalvo kohdilleen, piirrä poisleikattavat kohdat kalvolle ja veistele.
Jos ei askarteluhommat luonnistu niin kannattaa antaa olla tai ulkoistaa askartelu jollekkin muulle.e61
Comment
-
Onpa outoaOriginally posted by Johan Dark View PostEspoossa maalareita, jotka suorittavat takavalojen maalausta. Kävin kysymässä Autodentilta, ja siellä sanoivat: "öööö ei me osata maalata, tai ei ainakaan ole kokemusta.... emme ole ikinä maalanneet takavaloja"
Streettuningcar maalaisi, mutta se on Tuusulassa ja sinne pitäisi jättää auto pariksi päiväksi ja hintakin mielestäni suht korkea. Tosin ei hinta ole ratkaiseva tekijä, kun löytäisin maalarin tästä läheltä niin ei tarvitsisi hommailla kyytejä jostain Tuusulasta
Takavalojen maalaus kuitenkin aika pieni rutiiniduuni ja henk.koht. ainakin tykkään nimenomaan sävytellä erinäisiä valoja - siinä kun pääsee toteuttamaan itseään. Kymmeniä pelkkiä takavaloja tullut ruiskittua korinvärisistä hillityihin savutettuihin ja ei se ole sen ihmeellisempää, kuin mikään muukaan. Lakkaa satsi X ja sekaan sopiva määrä sävyä Ö.
Sävyttämällä tulee huomattavasti laadukkaampi tehdasmaisempi lopputulos runsaalla lakalla vrt. kalvoista leikkelemiseen. Lisäksi, jos halutaan helmiäistä tai vaikka ripaus korinväriä joukkoon, niin aika vaikea kalvosta taikoa efektiä. Myös tummuus on täysin hallittavissa kirkkaasta sysimustaan, kun kalvoja on paria erilaista.Last edited by Rockford; 24-02-2011, 11:20.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Totta, eiköhän jokainen joka yrittää räveltää nuo kalvot tajua jo viimeistään puolivälissä ettei hommassa ole mitään järkeä.Originally posted by Rockford View PostSävyttämällä tulee huomattavasti laadukkaampi tehdasmaisempi lopputulos runsaalla lakalla vrt. kalvoista leikkelemiseen.
Mutta mahdollistahan niidenkin laittaminen on
e61
Comment
-
Sitä vartenhan noi Lamin-X:t on suunniteltu, että se kalvotus sujuu ongelmitta. Niitä löytyy valmiina paloina suoraan takavaloihin myös E92:een. En lähtisi vertaamaan mihinkään ikkunoiden tummentamiseen.
Comment
-
Kuva nyt ei tosin kerro että jättääkö tuo vaaleat vaaleiksi vai ei. Se leikkelykötöstely on kamalaa.Originally posted by Esko View PostSitä vartenhan noi Lamin-X:t on suunniteltu, että se kalvotus sujuu ongelmitta. Niitä löytyy valmiina paloina suoraan takavaloihin myös E92:een. En lähtisi vertaamaan mihinkään ikkunoiden tummentamiseen.
http://www.lamin-x.com/BMW-E92-Coupe...ers-p/b221.htme61
Comment
-

Comment