Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mihin suuntaan öljy menee osassa 17 ja mikä on sen tarkoitus? Jossain oli puhetta mäntien öljyruiskuista.
Leave a comment:
-
-
Mites teillä jotka ootte korjanneet TU koneen vanokset (Beisan tai vastaava) pitääkö kuumana vielä sellaisen pienen vanos-läpätyksen jos tarkasti kuuntelee vaikka lokasuojan kohdalta? Kuulee myös pakoäänessä sellasen pienen länkytyksen.
Toki ääni siis ehkä 1/10 siitä mitä se on paskoilla vanoksilla mutta että vielä havaittavissa kuitenkin jos osaa kuunnella, ei kuulosta enää rikkinäiseltä.
Mietin että kuuluuko asiaan vai kiristinkö yksiköt liian löysään kun ei riittänyt jatko lähellekään annettua momenttia.
Ilmastointi päällä ei kovin hyvin havaittavissa mutta kun ottaa ilmastoinnin pois ja tyhjäkäynti putoaa matalalle niin sitten kuuluu pieni vaimea länkytys.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 24venttiiliä View PostToisella puolella lohkoa tulpat uivat öljyssä toisella puolella kuivat, vaihdoin uudet ei vaikutusta. Auto ei enään pysy käynnissä tyhjäkäynnillä ja kaasua kun painaa niin tukehtuu ja sammuu. Voiko olla bensapuolella vikaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostIhan yleisimpiä näihin pätkimisiin on imuvuoto ja öljyssä uivat tulpat.
Kosteuskin varmasti aiheuttaa omat häiriönsä mutta ei se pahemmin vielä kastu parissa tunnissa jos ei nyt ihan pelti pystyssä seiso sateessa.
Toisella puolella lohkoa tulpat uivat öljyssä toisella puolella kuivat, vaihdoin uudet ei vaikutusta. Auto ei enään pysy käynnissä tyhjäkäynnillä ja kaasua kun painaa niin tukehtuu ja sammuu. Voiko olla bensapuolella vikaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostOkei, Ymmärränkö oikein että tämä ei ole tarpeellinen toimenpide jos kampura olisi käyttämätön uusi kampura? Vai tehdäänkö jotain parannuksia nahkahousuinsinöörin kötöstyksiin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [fuse] View PostTuossahan tuo lukee periaatteessa jo, eli enemmän pinta-alaa ja karkeampi pinta sitoo paremmin öljykalvon joten säästää laakeria moottorin käynnistyshetkellä.
Siinähän samalla koneistamo mittaa kaulojen mitat ja pyöreyden. Ei edes maksa montaa kymppiä koneistamolla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostKerrotko tästä, kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikäs hyöty tästä on? Näissähän on erittäin luja kampi eikä laakerivaurioitakaan oikeen ole minun tietoon tullu... paitsi itselläni kun sylinteriputket meni sinne väliinno se on eri tarina.
Siinähän samalla koneistamo mittaa kaulojen mitat ja pyöreyden. Ei edes maksa montaa kymppiä koneistamolla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [fuse] View PostMikä paja teki sen putkituksen? Dartonin putket varmaan?
Kampura ois aiheellista kiillottaa, sinänsä termi on vähän väärä kun se karhennetaan oikeasti, että öljykalvo pysyy paremmin kaulan pinnassa.
Kerrotko tästä, kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikäs hyöty tästä on? Näissähän on erittäin luja kampi eikä laakerivaurioitakaan oikeen ole minun tietoon tullu... paitsi itselläni kun sylinteriputket meni sinne väliinno se on eri tarina.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mantamane View PostEi ole kampuraa kiillotettu. Olisiko aiheellista?
Putkitus oli lähes ilmainen kun meni takuutyönä tavallaan.
Kampura ois aiheellista kiillottaa, sinänsä termi on vähän väärä kun se karhennetaan oikeasti, että öljykalvo pysyy paremmin kaulan pinnassa.
Leave a comment:
-
-
Ei ole kampuraa kiillotettu. Olisiko aiheellista?
Putkitus oli lähes ilmainen kun meni takuutyönä tavallaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: