Parasta hommaan mielestäni oli VHT Ryppymaali, todella hieno jälki. Mutta jonkun viherpiiperön takia sitä ei enää myydä yksityisille. Eli jos on tuttu maalari niin sit saa tilattua.
Toinen hyvä vaihtoehto pulverimaalaus.
Hopeisen värin saisi hyvin alumiinisprayllä, mutta pysyy siinä tavallisetkin maalit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joissakin kuvissa näyttää olevan aika colormach:think
Minkälaisella maalilla olette noita koppia maalanneet? Käykö perus vasalakka vai? Tuollainen hopeinen olisi itsellä hakusessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gedd View PostTai musta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gedd View Post
Sellainen ruskeahko alunperin, ei alumiinin värinen.
Voisi kyllä näyttää paremmalta jos olisi alumiinin värinen. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostMutta se tärkein tieto mitä kysyn, mikä oikea/lähinnä alkuperäistä kullertavaa, löytyykö paukkupuloista ko sävyä tai lähelle tms???
Ei innosta 5 eri sävykokeilulla suihkia ja vaihdella tiivisteitä joka kerta...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Patriot View PostMikä vain väri, mutta ei jauhemaalausta = öljykorkin tiivistepinnan saa koneistaa uudestaan jos ei ollutkaan suojattu.
Leave a comment:
-
-
Mutta se tärkein tieto mitä kysyn, mikä oikea/lähinnä alkuperäistä kullertavaa, löytyykö paukkupuloista ko sävyä tai lähelle tms???
Ei innosta 5 eri sävykokeilulla suihkia ja vaihdella tiivisteitä joka kerta...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostVenttiilikoppien värisävy?
Jokin markettispraysävy lähellä oikeaa?
Hilseilee ja muuten siistissä konehuoneessa häiritsee
Leave a comment:
-
-
-
Venttiilikoppien värisävy?
Jokin markettispraysävy lähellä oikeaa?
Hilseilee ja muuten siistissä konehuoneessa häiritsee
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Morkai View PostHyvin harva vaihtaa niitä kiinnitysmuttereiden alusia vaan pelkät tiivisteet. Prikka tosiaan toimii ja helppo vaihtaa ne orkkisosatkin sinne jälkeenpäin jos virityksellä huomaa että vika on niissä.
Leave a comment:
-
-
Hyvin harva vaihtaa niitä kiinnitysmuttereiden alusia vaan pelkät tiivisteet. Prikka tosiaan toimii ja helppo vaihtaa ne orkkisosatkin sinne jälkeenpäin jos virityksellä huomaa että vika on niissä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gedd View PostPro tip: Imusarjan kiinnitysholkkeihin 12mm prikat kauluksen ja kumitiivisteen väliin niin helpottaa vuodot. Kumitatti menee lyttyyn eikä imusarjaa saa kiristettyä muuten kireälle kun holkki ottaa vastaan jos ei välissä ole prikkaa. Kummasti lakkasi röpeltämästä ja paukuttelemasta.
Ei mene kireälle uusilla osilla?
Leave a comment:
-
Leave a comment: