Announcement

Collapse
No announcement yet.

M60/M62 kysymyksiä II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gedd
    replied
    Parasta hommaan mielestäni oli VHT Ryppymaali, todella hieno jälki. Mutta jonkun viherpiiperön takia sitä ei enää myydä yksityisille. Eli jos on tuttu maalari niin sit saa tilattua.

    Toinen hyvä vaihtoehto pulverimaalaus.

    Hopeisen värin saisi hyvin alumiinisprayllä, mutta pysyy siinä tavallisetkin maalit.

    Leave a comment:


  • rgaweer
    replied


    Joissakin kuvissa näyttää olevan aika colormach:think

    Minkälaisella maalilla olette noita koppia maalanneet? Käykö perus vasalakka vai? Tuollainen hopeinen olisi itsellä hakusessa.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Tai musta
    Juuri mietin tuota mielessäni. Voi olla että omat muutuvat mustiksi kun ovat seuraavan kerran irti.

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    No hyvä, sitten ei tarvitse maalata sen takia että olisi "kulahtanut" samaan tyyliin kuin M20 jne. koneissa.

    Voisi kyllä näyttää paremmalta jos olisi alumiinin värinen. :think
    Tai musta

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Gedd View Post

    Sellainen ruskeahko alunperin, ei alumiinin värinen.
    No hyvä, sitten ei tarvitse maalata sen takia että olisi "kulahtanut" samaan tyyliin kuin M20 jne. koneissa.

    Voisi kyllä näyttää paremmalta jos olisi alumiinin värinen. :think

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Pitäisikö sen olla alunperin "kullertava" vai saman värinen kuin muut hopeiset osat?


    Sellainen ruskeahko alunperin, ei alumiinin värinen.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Mutta se tärkein tieto mitä kysyn, mikä oikea/lähinnä alkuperäistä kullertavaa, löytyykö paukkupuloista ko sävyä tai lähelle tms???

    Ei innosta 5 eri sävykokeilulla suihkia ja vaihdella tiivisteitä joka kerta...
    Pitäisikö sen olla alunperin "kullertava" vai saman värinen kuin muut hopeiset osat?

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by Patriot View Post
    Mikä vain väri, mutta ei jauhemaalausta = öljykorkin tiivistepinnan saa koneistaa uudestaan jos ei ollutkaan suojattu.
    Öö suojaa sen?

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Mutta se tärkein tieto mitä kysyn, mikä oikea/lähinnä alkuperäistä kullertavaa, löytyykö paukkupuloista ko sävyä tai lähelle tms???

    Ei innosta 5 eri sävykokeilulla suihkia ja vaihdella tiivisteitä joka kerta...

    Leave a comment:


  • Patriot
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Venttiilikoppien värisävy?
    Jokin markettispraysävy lähellä oikeaa?
    Hilseilee ja muuten siistissä konehuoneessa häiritsee
    Mikä vain väri, mutta ei jauhemaalausta = öljykorkin tiivistepinnan saa koneistaa uudestaan jos ei ollutkaan suojattu.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Edit: Ei mitään sanottavaa
    Last edited by MH motorsport; 19-01-2016, 11:11.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Venttiilikoppien värisävy?

    Jokin markettispraysävy lähellä oikeaa?

    Hilseilee ja muuten siistissä konehuoneessa häiritsee

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Morkai View Post
    Hyvin harva vaihtaa niitä kiinnitysmuttereiden alusia vaan pelkät tiivisteet. Prikka tosiaan toimii ja helppo vaihtaa ne orkkisosatkin sinne jälkeenpäin jos virityksellä huomaa että vika on niissä.
    Ja prikoilla se kumi tuskin ikinä menee niin lyttyyn että alkaisi vuotamaan uudestaan. Ongelmanahan sekä sen kumitatin että imusarjan tiivisteen litistyminen, uudet kumit ja tiivisteet lytistyvät jossain kohtaa ja vuoto uusii.

    Leave a comment:


  • Morkai
    replied
    Hyvin harva vaihtaa niitä kiinnitysmuttereiden alusia vaan pelkät tiivisteet. Prikka tosiaan toimii ja helppo vaihtaa ne orkkisosatkin sinne jälkeenpäin jos virityksellä huomaa että vika on niissä.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Pro tip: Imusarjan kiinnitysholkkeihin 12mm prikat kauluksen ja kumitiivisteen väliin niin helpottaa vuodot. Kumitatti menee lyttyyn eikä imusarjaa saa kiristettyä muuten kireälle kun holkki ottaa vastaan jos ei välissä ole prikkaa. Kummasti lakkasi röpeltämästä ja paukuttelemasta.
    ÖÖ ??
    Ei mene kireälle uusilla osilla?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎