Oli ensimmäisen katsastuksen aika tällä autolla ja ylläri sinäänsä, päästöistä jäi kiinni...
CO 0,36 (0,5) 1,25(0,3)
HC 242 (100) 131(100)
L 0,99 (0,97-1,03)
CO2 14,59 13,87
O2 0,52 (5) 0,73(5)
Ja arvatkaa mikä auto.. OIKEIN! vm. 1991 E36 325
Eiköhän se oo suoraan lambda vaihtoon, tuntuu ainakin olevan melkeen ruostunu putkeen kiinni että ei oo taidettu hetkeen vaihtaa..
Ratkaisu: Lambdan vaihdoin ja kylmällä koneella katsastukseen, parin minuutin lämmitys ja AVOT, kaikki arvot mallillaan..![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Lambdan lämmitysvastuksen resistanssi oli ainakin liian korkea, ei enää lämmittänyt lambdaa nimeksikään, joten ei ollut epäilystä mistä kiikastaa..
CO 0,36 (0,5) 1,25(0,3)
HC 242 (100) 131(100)
L 0,99 (0,97-1,03)
CO2 14,59 13,87
O2 0,52 (5) 0,73(5)
Ja arvatkaa mikä auto.. OIKEIN! vm. 1991 E36 325
Eiköhän se oo suoraan lambda vaihtoon, tuntuu ainakin olevan melkeen ruostunu putkeen kiinni että ei oo taidettu hetkeen vaihtaa..
Ratkaisu: Lambdan vaihdoin ja kylmällä koneella katsastukseen, parin minuutin lämmitys ja AVOT, kaikki arvot mallillaan..
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Lambdan lämmitysvastuksen resistanssi oli ainakin liian korkea, ei enää lämmittänyt lambdaa nimeksikään, joten ei ollut epäilystä mistä kiikastaa..
Comment