Jep, ovat 8.8:1 männät.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Jasu View PostJep, ovat 8.8:1 männät.Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
-
Originally posted by Osmis View PostKiitos tästä! Pitää rueta vastaavia metsästämäänm-sport ainakin tekee noihin sorvauksia, venttiilinkoloista en oo varma tekeekö
E39 528iA touring
E30 320 m20bXX
Comment
-
-
Tällä hetkellä mulla on m20b20. Tilavuutta pitäs saada vähintään 2,7 litraa, mutta mieluusti yli. Moottorina b25 on kai jokseenkin ainut edullinen aihio tähän? Hyllyssä lepää d24sen kampi, joten sitä tulis käyttää. Mikäli tuo b25 on paras aihio niin oletetaan mun omistavan sellainen.
Kysymys kuuluu: mitä kankia ja mäntiä nyt kannattaa etsiä? Kriteereinä tottakai s-marketin slogan edullinen, tuore, helppo eli vois mennä mieluusti sorvailematta ja muutenkin kikkailematta. Ruttu sais kyllä tulla koholle, mutta niin että toimii koneen vakionokalla vielä.
Niin ja toinen kysymys ihan puhtaasta uteliaisuudesta. Käykö suuttimet jostain muusta mallista näiden m20 moottorinohjausten kanssa ihan noin vain, kun myytävissä imusarjoissa on usein esimerkiksi m30b35- tai m50-kantaiset suuttimet? Onko muun mallin suuttimista jotain iloa, jos vanhat riittävät?
Comment
-
-
Originally posted by Hexodus View PostOli vähän 50/50 kyselenkö täältä vai M50-ylikoko topickista, mutta päätin nyt laittaa kuitenkin tänne, kun ei mielestäni omaa topickiakaan tarvitse.
Eli kiinnostaisi kuulla lyhyesti mielipiteitä aiheesta M20B25 vs. M50B25 (ilman vanosta) stroukkaus/ahtaminen. Lähinnä onko jotain suurta eroa tehoissa ja kestävyydessä (ja kustannuksissa) BMW:n omilla sisuskaluilla? Allekirjoittaneella olisi mahdollisuus saada käsiinsä suht edukkaasti M20 lohkoa, koneistettua kantta, eri kampia stroukkaukseen, yms. joten tuo vaihtoehto houkuttelee sinälläänkin. Onko jotain painavaa syytä valita kuitenkin M50 lähtökohdaksi?
E: Tosiaan E30 ratalelu kyseessä.
mutta jos tulee jotain tako-osia ja nokkaa yms. nii en silti nää mitään syytä laittaa m20
samalla rahalla mutta pienemmällä vaivalla rakentaa kestävän m50.
ja tämä oli vaan mun mielipide.Last edited by I-Ienkka; 16-11-2015, 19:54.
Comment
-
-
Mites tuommosen M57:n 88mm kampuran sais vielä M20 hyötykäyttöön?:thinkExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostHyvin helpostiExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostM54b30 männät ja m52b28 kanget. Toimivat vaparissa ainekin hyvin. Alahihnapyörän kampuran aukon suurennus ja hihnapyörän kiristykseen prikka/ holkki jossa reiät 4 kiinnityspultille, dekistä hiukan pois jos siltä tuntuuEi tuosta akselista sitten vielä kannata paistovarrasta tehdä
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Ok, hyvä tietää. Mulla on yks E39 tuossa purkaantumassa, niin tietääpähän ottaa siitä tuon kammen plakkariin. Kiitos neuvoista PekkaExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Tuli tossa ostettua ppf stage 1 venttilinjouset niin niitä onkos kellään ollut vastaavia jousia? Sellainen ongelma on itsellä että ei mahdu jousi alemman lautasen sisään ja ylempä (retaineri) tuntuu olevan väljä. Hilut ovat 885 kannesta. Onko kokemuksia?E28 520i "keke"
E30 "325" turbo
E38 käyttiksen romu
R50 mini cooper🤣
Comment
-
Comment