Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jr66 varmaan tarkoitti sitä, että -731 kannessa on pienemmät venttiilit ja kanavat, mitä -885:ssä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJr66 varmaan tarkoitti sitä, että -731 kannessa on pienemmät venttiilit ja kanavat, mitä -885:ssä.Last edited by jr66; 19-10-2016, 11:12.
Comment
-
-
Originally posted by Oilbaron View PostPerusspeksit on hallussa, jos 731 kanteen päädyn niin vaihtuu isommat venttiilit ja kanavat muotoillaan, haen lähinnä sitä että miten 9puristeisella etan alakerralle puristukset käyttäytyy milläkin kannella ja kireällä nokalla.
Comment
-
-
Originally posted by Oilbaron View PostTäältä on ihan turha kysyä näköjään yhtään mitään, ei suotta kutsuta pohjoismaiden suurimmaksi homofoorumiksi
Comment
-
-
Originally posted by Oilbaron View PostAsiaan, kuka osasi päissään laskea mihin puristukset asettuisi etan alakerralla, ja 731 kannella, 288 nokka omana ykkösvaihtoehtona, eikä vähiten siksi että on lähes uusi ja vitun kallis. Vienee tosin alapäässä namia pois.
Ei ole (enää) m20:t niin hyvin muistissa, mutta alun perin Etan kansissa on ollut joko 731 tai 885 tyyliset palotilat. Jos sun männät on vanhasta eta-moottorista, missä on ollut 731-tyylinen kansi, kuten vahvasti olettaisin, niin puristukset ovat edelleen 731-kannella 9,0:1 eivätkä siitä miksikään muutu. Mutta oli kansi/mäntä kombinaatio ollut aikoinaan mikä tahansa, niin Jasu on kyllä oikeassa. 288 Schrick on hyvä nokka, mutta vaati puristuksia paljon toimiakseen hyvin.
Tervetuloa Pohjoismaiden suurimpaan jätkäporukkaan. Tiesithän, että kunnon jätkäporukassa naisista on vain haittaa..?Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostVastaukseni on ehdoton ehkä 9.0:1.
Ei ole (enää) m20:t niin hyvin muistissa, mutta alun perin Etan kansissa on ollut joko 731 tai 885 tyyliset palotilat. Jos sun männät on vanhasta eta-moottorista, missä on ollut 731-tyylinen kansi, kuten vahvasti olettaisin, niin puristukset ovat edelleen 731-kannella 9,0:1 eivätkä siitä miksikään muutu. Mutta oli kansi/mäntä kombinaatio ollut aikoinaan mikä tahansa, niin Jasu on kyllä oikeassa. 288 Schrick on hyvä nokka, mutta vaati puristuksia paljon toimiakseen hyvin.
Tervetuloa Pohjoismaiden suurimpaan jätkäporukkaan. Tiesithän, että kunnon jätkäporukassa naisista on vain haittaa..?
Comment
-
-
Originally posted by AnttiR View PostHommasin tuohon pitkäiskurojektiin uudet keinuvipuakselit kanteen ja pisti silmään että uusissa ei ole tulppia päissä kuten alkuperäisissä. Olisiko syytä hommata ne jostain?! Onko voitelu tms ongelmia tiedossa jos jättää ne pois? :think
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJr66 varmaan tarkoitti sitä, että -731 kannessa on pienemmät venttiilit ja kanavat, mitä -885:ssä.VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
Comment