Originally posted by jr66
View Post
M20 ylikoko-topic II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jr66 varmaan tarkoitti sitä, että -731 kannessa on pienemmät venttiilit ja kanavat, mitä -885:ssä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Muun muassa mutta olen ajanut m20 koneella jossa -731 kansi ja 2,6 l. sylinteritilavuus, schrick xxx. Oli voimaa oikeasti, m20b23:sta tehty, ohjelmoimaton vakio ruisku, vaparikone uusilla virimännillä ja vakio ilmansuodattimella. Eli kokonaisuus ratkaiseeOriginally posted by Pazi88 View PostJr66 varmaan tarkoitti sitä, että -731 kannessa on pienemmät venttiilit ja kanavat, mitä -885:ssä.Last edited by jr66; 19-10-2016, 11:12.
Comment
-
Männät vaihtoon jos haluat tuosta puristuksia, ihan sama kumpi kansi. Eli sun speksit ei ole hallussa.Originally posted by Oilbaron View PostPerusspeksit on hallussa, jos 731 kanteen päädyn niin vaihtuu isommat venttiilit ja kanavat muotoillaan, haen lähinnä sitä että miten 9puristeisella etan alakerralle puristukset käyttäytyy milläkin kannella ja kireällä nokalla.
Comment
-
-
Tervetuloa seuraan.Originally posted by Oilbaron View PostTäältä on ihan turha kysyä näköjään yhtään mitään, ei suotta kutsuta pohjoismaiden suurimmaksi homofoorumiksi
Comment
-
-
Vastaukseni on ehdoton ehkä 9.0:1.Originally posted by Oilbaron View PostAsiaan, kuka osasi päissään laskea mihin puristukset asettuisi etan alakerralla, ja 731 kannella, 288 nokka omana ykkösvaihtoehtona, eikä vähiten siksi että on lähes uusi ja vitun kallis. Vienee tosin alapäässä namia pois.
Ei ole (enää) m20:t niin hyvin muistissa, mutta alun perin Etan kansissa on ollut joko 731 tai 885 tyyliset palotilat. Jos sun männät on vanhasta eta-moottorista, missä on ollut 731-tyylinen kansi, kuten vahvasti olettaisin, niin puristukset ovat edelleen 731-kannella 9,0:1 eivätkä siitä miksikään muutu. Mutta oli kansi/mäntä kombinaatio ollut aikoinaan mikä tahansa, niin Jasu on kyllä oikeassa. 288 Schrick on hyvä nokka, mutta vaati puristuksia paljon toimiakseen hyvin.
Tervetuloa Pohjoismaiden suurimpaan jätkäporukkaan. Tiesithän, että kunnon jätkäporukassa naisista on vain haittaa..?
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Sitä minäkin pelkään, edellisessä koneessa nokka toimi kylläkin hyvin mitä muutaman 100 km ajelin. 272 jää ehkä liika laimeaksi kuitenkin.Originally posted by Freak View PostVastaukseni on ehdoton ehkä 9.0:1.
Ei ole (enää) m20:t niin hyvin muistissa, mutta alun perin Etan kansissa on ollut joko 731 tai 885 tyyliset palotilat. Jos sun männät on vanhasta eta-moottorista, missä on ollut 731-tyylinen kansi, kuten vahvasti olettaisin, niin puristukset ovat edelleen 731-kannella 9,0:1 eivätkä siitä miksikään muutu. Mutta oli kansi/mäntä kombinaatio ollut aikoinaan mikä tahansa, niin Jasu on kyllä oikeassa. 288 Schrick on hyvä nokka, mutta vaati puristuksia paljon toimiakseen hyvin.
Tervetuloa Pohjoismaiden suurimpaan jätkäporukkaan. Tiesithän, että kunnon jätkäporukassa naisista on vain haittaa..?
Comment
-
Hommasin tuohon pitkäiskurojektiin uudet keinuvipuakselit kanteen ja pisti silmään että uusissa ei ole tulppia päissä kuten alkuperäisissä. Olisiko syytä hommata ne jostain?! Onko voitelu tms ongelmia tiedossa jos jättää ne pois? :thinkE61 535d -04
Comment
-
On tiedossa koska öljy tulee pois akselin päistä eikä keinujen kohdalla olevista reijistä, siispä tulpat jostakin. Itse asiassa koko koneen voitelu taitaa häiriintyä koska öljynpaine karkaa sillä nuo reiät päissä ovat kuitenkin sen kokoiset että öljy tulee mieluummin pois paineellisesta kanavasta tuolta akselin päästä kuin esim. laakerin ja kampuran kaulan välistä. Mistä löytyi tulpattomat akselit ?Originally posted by AnttiR View PostHommasin tuohon pitkäiskurojektiin uudet keinuvipuakselit kanteen ja pisti silmään että uusissa ei ole tulppia päissä kuten alkuperäisissä. Olisiko syytä hommata ne jostain?! Onko voitelu tms ongelmia tiedossa jos jättää ne pois? :think
Comment
-
Mulla ainakin kolmessa -731 kannessa on ollut samankokoset kanavat kun -885 kannessa.. :think Ja kanavat päällisin puolin vaikuttanut ainakin alkuperäiseltä valulta, en tosin muista onko kyseessä ollu tarvikekannet.Originally posted by Pazi88 View PostJr66 varmaan tarkoitti sitä, että -731 kannessa on pienemmät venttiilit ja kanavat, mitä -885:ssä.VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
Comment