Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • grab_
    replied
    Originally posted by laurimikola View Post
    Vähän tälläinen tyhmä kysymys. Voiko e30 saada mitenkään katsastettua, jos tehot pyörii siellä 600-800hp luokilla?
    haet sellasn penkkilapun missä tehot on sallituissa rajoissa ja sit sielä radalla ja muilla suljetuilla alueilla sitte toinen ohjelma koneesee ja menoks

    Leave a comment:


  • mazajns
    replied
    Originally posted by laurimikola View Post
    Vähän tälläinen tyhmä kysymys. Voiko e30 saada mitenkään katsastettua, jos tehot pyörii siellä 600-800hp luokilla?
    Sanoisin että rakenna se 600-800 heppainen e30:ppi niin kyllä sä siinä virittäessä kerkiit keksimään miten ne muut on leimattu...

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by laurimikola View Post
    Vähän tälläinen tyhmä kysymys. Voiko e30 saada mitenkään katsastettua, jos tehot pyörii siellä 600-800hp luokilla?
    Ei laillisesti, siis noilla tehoilla ainakaan...

    Leave a comment:


  • laurimikola
    replied
    Vähän tälläinen tyhmä kysymys. Voiko e30 saada mitenkään katsastettua, jos tehot pyörii siellä 600-800hp luokilla?

    Leave a comment:


  • Vauhtivaunu
    replied
    Originally posted by Joma View Post

    Mut mites toi tuplavanos tykkää ahdoista? Koneena siis m52b28tu
    Sun pitää varmaan ohjata sitä jollain...

    Megan ollessa moottorinohjaimena niin ainakaan MS1-prosessorilla ei tuplavanosta ohjailla ilman taikatemppuja ja aikamoisia lisäkytkentöjä. MS2:lla saattaa onnistua mutta virallisesti tuplavanoksen ohjaus onnistuu vasta MS3:lla.

    Ja sitten vielä se säätäminen päälle. Se ei ihan hetkessä ole tehty.

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Kai sitä sit tarvii tommonen tilata, kun koneeseen muutakin perushuoltoa joutuu tekemään.

    Leave a comment:


  • Tulokas
    replied
    Originally posted by Joma View Post
    Mitäs porukka on mieltä tämmöisestä?



    Olis suuttimet mega ja kytkin jo valmiina, ja kansipahvi paloi tossa neljäkutosesta. Onko näissä kiinan "sarjoissa" mitään järkeä? Kun loppujen lopuksi oikeastaan mitään maksa, uuden älypuhelimen verran...

    Ja tiedän paketti tulee jenkeistä eli verot päälle.

    Mut mites toi tuplavanos tykkää ahdoista? Koneena siis m52b28tu

    Kyllä kai tuolla alkuun pääsee...
    Itelläkin on kiinan pakosarja (tosin m20) ja kiinaturbokin oli about puol vuotta käytössä.
    Pisti vaan silmään että miksi tuossa setissä on tuo ahtopaineruuvi vaikkei ole edes hukkaporttia... :think

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Mitäs porukka on mieltä tämmöisestä?



    Olis suuttimet mega ja kytkin jo valmiina, ja kansipahvi paloi tossa neljäkutosesta. Onko näissä kiinan "sarjoissa" mitään järkeä? Kun loppujen lopuksi oikeastaan mitään maksa, uuden älypuhelimen verran...

    Ja tiedän paketti tulee jenkeistä eli verot päälle.

    Mut mites toi tuplavanos tykkää ahdoista? Koneena siis m52b28tu

    Leave a comment:


  • atte.o
    replied
    Originally posted by Cell View Post
    On aika paljonkin alle kilon paineet sitten tulossa
    0,7 huiteilla olen ajatellut.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    m20 turbotuksessa, matalat paineet, vakio softa...... Mille puolen vakio imm? Kuvia toteutuksesta?

    Leave a comment:


  • micke_
    replied
    Originally posted by atte.o View Post
    S38b36 ahtaminen

    4.Mites vakio imukotelo toimii ahdetussa? Vaatiiko pleniumi läpän osalta toimia?
    Läppä pois tai lukitset sen auki, ei mitään järkeä alkaa tekemään omaa plenumia s38 oman tilalle. Toimii oikein hienosti jopa yli 1000hv moottoreissa.

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Originally posted by atte.o View Post
    Tehotavoite 400hv-500hv väliin.
    On aika paljonkin alle kilon paineet sitten tulossa

    Leave a comment:


  • Vauhtivaunu
    replied
    Originally posted by atte.o View Post
    1.Kestääkö vakio männät hieman alta kilon paineet? Kanget kestänee ainaskin.
    Männät kestää kunhan kone ei nakuta. Kankiin en ota kantaa. Nakutuskestävyyteen vaikuttaa mm. käytettävä polttoaine, mitä meinaat tankkiin kaataa?


    Originally posted by atte.o View Post
    5. Minkä tyyppinen ahdin paras? Tehotavoite 400hv-500hv väliin.
    Parhaasta ahtimesta on monta mielipidettä mutta näyttää pahasti siltä että kaikkein tehokkaimmissa koneissa on järjestään "holset" kompurapesässä.

    Tuosta: http://www.kkdmotorsport.com/kauppa....7&k=1270835105

    Ps. Jos haluaa alavääntöä ja enemmän kadulle soveltuvaa toimintaa niin sitten HX40 super isolla pakopesällä.
    Last edited by Vauhtivaunu; 29-07-2013, 22:44.

    Leave a comment:


  • atte.o
    replied
    S38b36 ahtaminen

    1.Kestääkö vakio männät hieman alta kilon paineet? Kanget kestänee ainaskin.

    2.Mistä otettu öljyn tulo ahtimelle? Paineanturilta,suodattimen jalasta?

    3.E34 kopassa paisuntasäiliö tulee ahtimen tielle. M50 yms. paisuntasäiliöllinen syyläri tilalle?

    4.Mites vakio imukotelo toimii ahdetussa? Vaatiiko pleniumi läpän osalta toimia?

    5. Minkä tyyppinen ahdin paras? Tehotavoite 400hv-500hv väliin.

    Leave a comment:


  • anttiroisto
    replied
    hei!

    olis tuosa tarkotus turbottaa e36 m50b20 moottorilla joten onko kellään kokemusta http://www.ahtoja.com/product/96/wr-560 moisesta turbosta toimiiko? vai hajoaako ensimmäisen 1000km jälkeen?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎