Vähän tälläinen tyhmä kysymys. Voiko e30 saada mitenkään katsastettua, jos tehot pyörii siellä 600-800hp luokilla?
haet sellasn penkkilapun missä tehot on sallituissa rajoissa ja sit sielä radalla ja muilla suljetuilla alueilla sitte toinen ohjelma koneesee ja menoks
Mut mites toi tuplavanos tykkää ahdoista? Koneena siis m52b28tu
Sun pitää varmaan ohjata sitä jollain...
Megan ollessa moottorinohjaimena niin ainakaan MS1-prosessorilla ei tuplavanosta ohjailla ilman taikatemppuja ja aikamoisia lisäkytkentöjä. MS2:lla saattaa onnistua mutta virallisesti tuplavanoksen ohjaus onnistuu vasta MS3:lla.
Ja sitten vielä se säätäminen päälle. Se ei ihan hetkessä ole tehty.
Olis suuttimet mega ja kytkin jo valmiina, ja kansipahvi paloi tossa neljäkutosesta. Onko näissä kiinan "sarjoissa" mitään järkeä? Kun loppujen lopuksi oikeastaan mitään maksa, uuden älypuhelimen verran...
Ja tiedän paketti tulee jenkeistä eli verot päälle.
Mut mites toi tuplavanos tykkää ahdoista? Koneena siis m52b28tu
Kyllä kai tuolla alkuun pääsee...
Itelläkin on kiinan pakosarja (tosin m20) ja kiinaturbokin oli about puol vuotta käytössä.
Pisti vaan silmään että miksi tuossa setissä on tuo ahtopaineruuvi vaikkei ole edes hukkaporttia... :think
Olis suuttimet mega ja kytkin jo valmiina, ja kansipahvi paloi tossa neljäkutosesta. Onko näissä kiinan "sarjoissa" mitään järkeä? Kun loppujen lopuksi oikeastaan mitään maksa, uuden älypuhelimen verran...
Ja tiedän paketti tulee jenkeistä eli verot päälle.
Mut mites toi tuplavanos tykkää ahdoista? Koneena siis m52b28tu
olis tuosa tarkotus turbottaa e36 m50b20 moottorilla joten onko kellään kokemusta http://www.ahtoja.com/product/96/wr-560 moisesta turbosta toimiiko? vai hajoaako ensimmäisen 1000km jälkeen?
Leave a comment: