Originally posted by ismopetteri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)
Collapse
X
-
-
-
hei kertokaas miten se meni, kun muistan jossakin nähneeni jonkun taulukon missä oli ennen 1989, 1991 ja 1993 ne lakisäädökset miten autoa saa ahtaa? Siinä oli muistaakseni että jotenkin 1.1.1993 ja sen jälkeen käyttöönotetut ei melkeen mitenkään tjsp..:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 525TurboIC View PostEikä tarkoita. Riippuu asemasta miten sen tulkitsevat.
Eli tarkoitan vaan sanoa että on hyvä erottaa asiat "leimattu" ja "laillinen". Samaa lakikirjaa ja määräyksiä ne kaikki konttorit lukevat. Välillä hyvä, välillä huono että tekevät niistä omia tulkintojaan. Jos haluaa tosissaan laillisen paketin ja oikeita vastauksia niin ne saa Trafilta. Jos inssi konttorilla alkaa mussuttaa vastaan niin kannattaa pyytää olemaan yhteydessä Trafiin, toki olettamuksella että ei itse ole tehnyt välissä vääriä tulkintoja Trafin lausunnoista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostMaininta kolmitoimikatalysaattorista tarkoittaa automaattisesti vähäpäästöisyyttä.
Tyhjä arpa.
Leave a comment:
-
-
Mikä mahtaisi kokemustenne perusteella olevan sopiva ahdin m30b34 moottorin kaveriksi?Vakioalakerran kanssa ollaan tekemisissä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jonee^^^^ View Postlainataas vähä tätä topiccia! mulla on e34 M5 mut mistä saan selville onko se vähäpäästöinen vai ei?? oon soittanu akelle, katsastuksee ja trafilta yrittäny saada tietoa mut kukaa ei tunnu tietävän. auto on vuosimallia 90. akella sano vaan että katti siellä on mut ei lue mitää vähäpäästöisyydestä
Hanki käsiisi viimeisin katsastuslappu tai vie konttorille pakokaasutestiin, raja-arvoista näkee onko vähäpäästöinen.
Leave a comment:
-
-
soitin akelle tänää ni sano et se ei välttämättä oo vähäpäästöinen vaikka siellä katti onki?? mistä näistä tietää, pitäis kuulemma jyväskylään soittaa et jos niillä olis tieto siellä ku on ensi rekisteröinti suomeen vasta 4/09
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jonee^^^^ View Posttilasin sen mut ei tosta nyt oikee ota selvää vai tarkottaako toi jotain ku siin sanotaa et siin on katti ja happitunnistin
Tyhjä arpa.
Leave a comment:
-
-
tilasin sen mut ei tosta nyt oikee ota selvää vai tarkottaako toi jotain ku siin sanotaa et siin on katti ja happitunnistin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jonee^^^^ View Postlainataas vähä tätä topiccia! mulla on e34 M5 mut mistä saan selville onko se vähäpäästöinen vai ei?? oon soittanu akelle, katsastuksee ja trafilta yrittäny saada tietoa mut kukaa ei tunnu tietävän. auto on vuosimallia 90. akella sano vaan että katti siellä on mut ei lue mitää vähäpäästöisyydestä
Tuolta tilaat tekniset tiedot, niissä lukee onko vähäpäästöinen.
Leave a comment:
-
-
lainataas vähä tätä topiccia! mulla on e34 M5 mut mistä saan selville onko se vähäpäästöinen vai ei?? oon soittanu akelle, katsastuksee ja trafilta yrittäny saada tietoa mut kukaa ei tunnu tietävän. auto on vuosimallia 90. akella sano vaan että katti siellä on mut ei lue mitää vähäpäästöisyydestä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Joma View PostSitten vähän kysymyksiä, ensinnäkin miten näissä kestää alakerta jos ottaa vaan siivun männästä pois, kansi kuntoon sekä maltillisesti ahtoja n 0,5-0,8 bar, paljonko saa koneella ollut ajettu ja minkämoisista tehoista puhutaan? Vai pitääkö suoraan aukasta se alakerta vaihtaa laakerit, veivit ja männät sekä tasapainotus, uskaltaako ottaa paljon enempää ahtoja sitten?
Entä ku oon noita ahtimia katellut ni jos ostaa jonkun "kiina" setin missä tulee kaikenmaailman ahtoputket coolerit öljynryöstöt, dumpit yms yms 500-1000$, onko järkeä? Tähän siis tarvis vielä sovitella pakosarja, kansi, imusarja suuttimet sekä moottorinohjaus, joka onkin se suurin kysymysmerkki itelle, kun niistä niin väitellään. Itseäni kiinnostaa kaikenmaailman näpräily ja tekeminen tosin joten mega?
Miten vaihteisto ja perä kestää näissä vehkeissä? leimaamisen ei pitäs olla ongelma noin vanhalla korilla?
Ja he ketä nyt tulevat huutelemaan minun budjetista tänne ja tyrmäämään tämän niin sanotaanpa näin, oishan mulla varaa siihen hienoon isokoneiseen teinibemariin mutta se ei vaa oo mun juttu tykkään ite rakennella ja erottua massasta!
Leave a comment:
-
Leave a comment: