.
Suunnilleen tuollaista tulosta, tai ainakin lähelle, tulee jo vakiohilppeillä.
Minun mielestäni 535,n suuttimilla, coolerilla ja 530d,n hybridiahtimella pitäisi luokkaa sata heppaa enemmän lähteä, helposti, jos vaan polttoainejärjestelmän tuotto riittää.
Olen mersun pikkumoottorista saanut 290hv jo melkein kymmenen vuotta sitten paaaaljon huonommilla osilla.
Syksyllä vieläpä mittasin sen ja luokkaa 280 oli edelleen tallella.
Kyllä nykyisillä viriahtimilla pitää kolmesatanen mennä rikki että heilahtaa.
Suunnilleen tuollaista tulosta, tai ainakin lähelle, tulee jo vakiohilppeillä.
Minun mielestäni 535,n suuttimilla, coolerilla ja 530d,n hybridiahtimella pitäisi luokkaa sata heppaa enemmän lähteä, helposti, jos vaan polttoainejärjestelmän tuotto riittää.
Olen mersun pikkumoottorista saanut 290hv jo melkein kymmenen vuotta sitten paaaaljon huonommilla osilla.
Syksyllä vieläpä mittasin sen ja luokkaa 280 oli edelleen tallella.
Kyllä nykyisillä viriahtimilla pitää kolmesatanen mennä rikki että heilahtaa.




Mielenkiinnolla, ainakin täällä, odotellaan uusia lukemia uudella kokoonpanolla.
Sivusta seuraajan toiveena olisi, että teet muutoksia asteittain "enempään", eli aluksi pienempi viriahdin tilalle -> mikä vaikutus tehoon, sitten isompi -> mikä vaikutus jne. Toki siinä pientä extra-jumppaa tulee, kun noita alvariinsa vaihtelee.
Comment