Originally posted by Veemu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2016
Collapse
X
-
hx35 riittää sinne 500 hepan tuntumaan, mut hx40:llä mennään yli heittämällä (jos polttoaineena on re85). Mut karttojen perusteella suosittelisin normi hx40:stä. Ei superia.Last edited by Pazi88; 04-10-2016, 16:18.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Veemu View PostOtetaan vastaan ahdin ehdotuksia nv m50b25 moottoriin, moottoriin uusittu kaikki laakerit (king race) ja gotzen männänrenkaat, pahviks tulee athenan coopering ja kdfi mega säestämään orkesteria, tehotavote siinä 400 paremmalla puolella (480-> ois unelma)... Tällä hetkellä kilpalussa mukana holsetin hx35 ja hx40 super. Kumpi voittaa vai onko jollain parempia ideoita?
jätetään noi holsetit maansiirtolaitteisiin-BMW E30 318i 2d
-BMW E36 325i 4d
-BMW E30 325i 2d Turbo Projekti
-Hiace
-VW Transporter
-BMW E46 330d M-Sport
-BMW F11 535d M-Sport
Comment
-
-
Pakonokka
En löytänyt ns. yleisten kysymysten topiccia M50 moottoreista joten kysytään täältä, kun turbomoottoriin liittyy.. Uskallanko kasata alla olevan linkin mukaisen pakonokan moottoriin? Nokka seisoi yhden talven kylmässä tallissa ja keräsi pienen ruosteen pintaan. Ruoste oli syönyt liukupintoihin tuollaista hyvin pientä kuoppaa. Alkujaan tuo on nv imunokka. Tallista kyllä löytyisi hyväkuntoinen vakio pakonokka..
Kiitos ja anteeksi.
https://drive.google.com/open?id=0B1...mRyT2N1ZEp1THM-06 E91 330d
-89 E30 316i M50tic
Vanhat: E36 328, E46 328, E46 cab, E39
Comment
-
-
Minkäslaisilla paineilla porukka ajelee näillä m50 ?
Ittellä tällä hetkellä holset pro52 billet siivillä ja 1.8 paineet. Ajatuksena että nostettais yli 2bar, mikä lohkon kestävyys ?F31 328 M-Sport
E30 touring drifting(M50)
ExE36 328 cäbi "alpina"(Powered by Lysholm)
ExE30 325i
Ex. E34 525tds 480nm..
-Hyvinkää Connection-
Comment
-
-
lähetäämpä siitä että sie kerrot meille eka mitä siinä sun motissa on sisällä ?
Mutta vakio kanget ja männät 1,2b on turvallinen ja sen jälkee nousee exponentaalisti riski.
( joo ei tarvi sitten ristiin naulita, jos joku on ajanut kovemmilla, nyt puhuin turvallisesta rajasta)
Onko tullut vielä vastaan m50 lohkon kestävyys että tehon kanssa hajoaa ?mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View Postlähetäämpä siitä että sie kerrot meille eka mitä siinä sun motissa on sisällä ?
Mutta vakio kanget ja männät 1,2b on turvallinen ja sen jälkee nousee exponentaalisti riski.
( joo ei tarvi sitten ristiin naulita, jos joku on ajanut kovemmilla, nyt puhuin turvallisesta rajasta)
Onko tullut vielä vastaan m50 lohkon kestävyys että tehon kanssa hajoaa ?F31 328 M-Sport
E30 touring drifting(M50)
ExE36 328 cäbi "alpina"(Powered by Lysholm)
ExE30 325i
Ex. E34 525tds 480nm..
-Hyvinkää Connection-
Comment
-
-
Ihmeteltiin tuossa mikä öljypumppu pultataan m50nv koneeseen paikalleen, kun ollaan uuttaa turbokonetta kasaamassa ja tämmönen havainto tehtiin, mistä en oo ainakaan Täällä foorumilla edes nähnyt mainintaa:
Eli vasemmalta oikealle m50b20nv pumpun roottorit, m50b25nv ja m52b28 roottorit viimeisenä. Eli m52 on näköjään isommalla tuotolla oleva öljypumppu, mitä m50nv koneessa. :think
Nuo pumppujen rungot näyttää identtisiltä roottorien koloa lukuunottamatta, että taidetaan kasata m52 öljypumpulla. Ei varmaan ole haittaa, kun Turbo jo haukkaa oman osansa öljypumpun tuotosta. (Ei kylläkään juuri tuolla, koska se on sökö).
Osanumeroiden perusteella vanoksellisessa m50 koneessa on myös tuommoinen isompi pumppu, mutta semmoista ei nyt ollut käsillä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Onko mitään järkeä lähteä ahtamaan (alle 0,7bar?) avaamatonta M52B25 moottoria? Siis vakiolla kansipahvilla, kestääkö se mitään? Moottori on 226tkm ajettu ja tuntuisi olevan todella hyvässä tikissä. Tämä nyt on vielä aivan silkkaa haaveilua mutta pakopuolella voisi olla SPA "downmount" pakosarja ja HX35.
Edit: polttoaine olisi tietenkin re85.Last edited by Tomba87; 10-11-2016, 12:41.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostOnko mitään järkeä lähteä ahtamaan (alle 0,7bar?) avaamatonta M52B25 moottoria? Siis vakiolla kansipahvilla, kestääkö se mitään? Moottori on 226tkm ajettu ja tuntuisi olevan todella hyvässä tikissä. Tämä nyt on vielä aivan silkkaa haaveilua mutta pakopuolella voisi olla SPA "downmount" pakosarja ja HX35.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostIttellä kesti vakio 19 vuotta vanha pahvi viikon @0.8bar
No eipä kansipahvi varsinaisesti ole kulutusosa joka vaatii tietyn väliajoin vaihtoa, riippuu tuo ahtopaine sit taas kaikesta muustaki mitä viittii pistää. Onne jotku pistänny kiloakin tai yli ilman ongelmata. 0,7-0,8 vois alkuun olla ihan hyvä ja kattoo miltä maistuu.VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
Comment