Joo olen huomioinu asian, mutta en vielä niin pitkälle että mitä toimenpiteitä asia vaatii :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 Viritys ym Haaveilutopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Busch View PostEikö tuohon kannattaisi harkita m54b30 imunokkaa niin saisi vanoksen toimimaan ja nokan triggeröinti helpottuisi?
Ja jos huonolta vaikuttaa niin palataan sitte vanos malliin 👍 Jotenki se on asiat opittava.
Comment
-
-
Nokat
Mulla on vanos käytössä 288 nokissa 11.47 nostolla ja tyhjäkäynti rötköttää aikalailla vaikka vanos off asennossa imupuolen venttiili 1.2mm auki ykk:ssa 4.2mm siasta, jos vanoksen kääntää päälle ni tyhjäkäynti on aika rajua... toki en oo muutaku seoksia ja tyhjäkäyntiä vasta säädellyt, sytkän ajoituksella voi saada jotakin parannuksia vielä aikaseks. Taitaa se vanos muutenkin auttaa alakierroksilla senverran että Ite ainaki suosittelen pitää vanoksen pelissä mukana.Last edited by mige95; 15-04-2017, 04:50.-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
-
Joo ei voi vanosta kääntää päälle tyhjäkäynnillä tai pienellä kuormalla. Rupeaa käymään melko perseesti.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Olisko jollaki suoralta sanoa faktaa, mitenkä m50b25nonvanos/vanos ja m52b28sinkkuvanos kannet eroaa toisistaan? Onko esimerkiksi palotiloissa eroa?
Tässä taas kun aikaa ollu vähä asiaa ajatella, niin olen alkanu miettimään sitä vanos hommaa että laittaisko vanoksen tohon äffäläiseen vai ei...
Comment
-
-
Originally posted by Makisalo View PostOlisko jollaki suoralta sanoa faktaa, mitenkä m50b25nonvanos/vanos ja m52b28sinkkuvanos kannet eroaa toisistaan? Onko esimerkiksi palotiloissa eroa?
m52b28 palotila on 34cc.
m50b25/tu palotila on 35cc.
m50b25 on tuplavenajouset ja paksummat venttiilit.
Noi on nyt ainakin mitä ensimmäisenä tuli mieleen.
Comment
-
-
Originally posted by Busch View PostSearch:illa löytyy kun jaksaa etsiskellä.
m52b28 palotila on 34cc.
m50b25/tu palotila on 35cc.
m50b25 on tuplavenajouset ja paksummat venttiilit.
Noi on nyt ainakin mitä ensimmäisenä tuli mieleen.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View PostKun vertaa tuohon 288/11,45 nostolla olevan nokan nokkakorttiin. Tuo oma 265/10,6 nokan ohjeistus alkaa hieman epäilyttää. Tuossakun lukee 1,6mm/4,5mm.Last edited by mige95; 15-04-2017, 04:50.-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
-
Sehän ajotus on ihan kiinni kuinka ylös tehoalueen haluaa. Enemmän overlappia meinaa enämmän tehoa yläpäähän ja taas huonompaa alapäätä. Kokeilemalla varmasti saa just semmosen kun haluaa. Siemenssin kanssa ei tarvi edes käydä penkissä jos haluaa ajoituksia testailla. Senkun ajaa logeja eri ajotuksilla ja kuormakäyrää voi lukea kuin vääntökäyrää ja ilmamääräkäyrää kuin tehokäyrää ja vertailla niitä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by mige95 View Postjoo tosiaa omassa nokkakortissa lukee 1.25mm/4.25mm (vanos on) ja pako 3.45mm mutta ajoituksen sain tehtyä 1.20mm ja 3.40mm, kyllä kuulostaa hurjalle tuo ohje miedommille nokille.:think
Löysempien nokkien ajoitukset on siis määritelty niin että huippukierroksilla vanos vielä käännetään myöhäiselle, kireämpien kanssa mennään vanos aikasella rajoittajalle asti.Last edited by naukkis; 15-04-2017, 08:57.
Comment
-
Comment