Mites porukka on toteuttanut noiden mätänetin öljykellojen asennuksia m50 moottoriin ? Ajattelin t-haaraa vakio anturin väliin, mutta ei tunnu löytyvän valmiina minkäänlaisia osia 1/8" ja m12 1.5 kierteille.
BMW 318i e36, m40b18
BMW 318i e30, m40b18
BMW 320i e36, m50b25
BMW 520i e34, m20b20 BMW 316i e30, m50b25Turbo BMW 316i e30, m40b16 BMW 540i e39, m62b44 BMW 530D e61, m57d30Tu
Tällä hetkellä vissiin maxxecu hinta/laatu suhteeltaan hyvä ja järkevä? Saishan noita megoja/siihen pohjautuvia alle tonniinki eli kysymys kuuluu onko järkeä sijoittaa 1600e moottorin ohjaukseen? Auto tulee olemaan m50/m52 turbo jossa pyöräteho tavoitteet siihen mitä hx40 superi riittää Eli ei moottorinohjaukselta oikeestaan kaivata hifistely juttuja,kunhan toimii luotettavasti.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Tällä hetkellä vissiin maxxecu hinta/laatu suhteeltaan hyvä ja järkevä? Saishan noita megoja/siihen pohjautuvia alle tonniinki eli kysymys kuuluu onko järkeä sijoittaa 1600e moottorin ohjaukseen? Auto tulee olemaan m50/m52 turbo jossa pyöräteho tavoitteet siihen mitä hx40 superi riittää Eli ei moottorinohjaukselta oikeestaan kaivata hifistely juttuja,kunhan toimii luotettavasti.
Täällä MaxxECU v1+M50B28+HX40Super eikä yhtäkään pahaa sanaa ko. purkista, n. 4tkm ongelmatonta ajoa tänä kesänä. Valmistajan tukikin testattu toimivaksi softapuolen kysymyksissä. Ja toimintoja riittää kyllä varallekin kun hommat kuitenkin lähtee aina lapasesta
Tällä hetkellä vissiin maxxecu hinta/laatu suhteeltaan hyvä ja järkevä? Saishan noita megoja/siihen pohjautuvia alle tonniinki eli kysymys kuuluu onko järkeä sijoittaa 1600e moottorin ohjaukseen? Auto tulee olemaan m50/m52 turbo jossa pyöräteho tavoitteet siihen mitä hx40 superi riittää Eli ei moottorinohjaukselta oikeestaan kaivata hifistely juttuja,kunhan toimii luotettavasti.
Maxxecu street taitaa olla 900€ hujakoilla sisältäen laajakaistalambdan TheDynoLab:llä.
Tällä hetkellä vissiin maxxecu hinta/laatu suhteeltaan hyvä ja järkevä? Saishan noita megoja/siihen pohjautuvia alle tonniinki eli kysymys kuuluu onko järkeä sijoittaa 1600e moottorin ohjaukseen? Auto tulee olemaan m50/m52 turbo jossa pyöräteho tavoitteet siihen mitä hx40 superi riittää Eli ei moottorinohjaukselta oikeestaan kaivata hifistely juttuja,kunhan toimii luotettavasti.
Minusta ainakin ms2/3 mega on erittäin hyvä vehje kuhan se on kasattu kunnolla ja ei jää toimiva kone boksin ominaisuuksista kiinni. Aloittelija pärjää varmasti ms2:n ominaisuuksilla oikeen pitkään. Eikai noissa kdfi bokseissakaan oo muuta vikaa, kuin olematon dokumentaatio ja juosten kustu tehty design.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Minusta ainakin ms2/3 mega on erittäin hyvä vehje kuhan se on kasattu kunnolla ja ei jää toimiva kone boksin ominaisuuksista kiinni. Aloittelija pärjää varmasti ms2:n ominaisuuksilla oikeen pitkään. Eikai noissa kdfi bokseissakaan oo muuta vikaa, kuin olematon dokumentaatio ja juosten kustu tehty design.
Kokemusta megan 2v3 ja ei siitäkään huonoo sanottavaa itsellä ollut ja sama edelleenki jo myydyssä autossa paikoillaan. Ominaisuudet luultavasti riittää purkissa kuin purkissa,kunhan bensan ja sytkän ohjaa. Kdfi ei ole oikeen edes vaihtoehto lukemani perusteella.Lähinnä mieluummin panostaa hyvään joka toimii varmasti. Autohan ei oma oo niin lopulta omistaja tekee päätöksen mikä tulee. Ja säädöt joudutaan joka tapauksessa ammattilaisella tehtävän. Jos maxxecua saa 900e hintaan niin luultavasti se tulee olemaan. Aiemmi mitä katellu niin hinta ero jos luokkaa 6-700e niin mielellään sen puolesta puhujia kaipaan:think Että onko sen veroinen et kannattaa laittaa eurot siihen vai pärjäiskö kuitenkin halvemmalla.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Miten olisi ecumasterin emu sporttiautosta? Riittävästi ominaisuuksia 6 zyl moottoriin ja hintakaan ei ole paha. Pistää hinta/laatu -suhteessa kovasti kampoihin ainakin valmiiksi kaupan kasaamalle mega 2v3:lle.
Tärkeä asia boksin valinnassa mun mielestä on tuotetuen ja hyvän säätöpaikan läheisyys. Siinäkin palaa helposti satasia, kun ajaa pitkin maata säätäjän perässä.
Maxxecu on osoittautunut hyväksi nettipuheiden perusteella eikä siinä todennäköisesti iske käsiään paskaan. Henk. koht. kokemusta ei kyllä ole. Mutta maaliin pääsee varmasti kyllä muillakin.
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Osaava säätöpaikka onneks lähellä, melkein mille vaan ohjaukselle. Ja sekin maksaa useemman satasen,joten ei oikeen tee mieli laittaa esim 500e kdfi jonka joka vuos saa uusia.. Lähinnä osia haalittu sillä perusteella minkä budjetti antaa myöden, auto siihen asti vaparina ennenkuin ns kaikki osat hommattu ja sen jälkeen läjätään nippuun viikossa parissa.. Autotunen ecusta myös ok kokemukset ainakin kaverilla pelannu hyvin(käytännössä mega). Tällä hetkellä siis maxxecu listalla ensimmäisenä jos ei ilmene negatiivista palautetta ko purkista. Tonneja menee vielä paljon ja aluksi kokeillaan vakio m52b28 kesto ja tarkotus samalla rakentaa m50 pohjautuva 3.0l motti. Eli ahettuna tää auto luultavasti liikkuu vasta 2019.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Suosittelen lataamaan säätöohjelmat koneelle jokaisesta potentiaalisesta ehdokkaasta ja vähän leikkimään, sitten ostaa sen joka sopii "omaan käteen" parhaiten.
Comment