Okei, kiitoksia. Pitääpä ihmetellä ja yrittää. Saa nähä, mitä tästäkin tulee.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sitä kantta liikutellaan sitten luokkaa puoli milliä että unohda se pajavasaraOriginally posted by eiskalt View PostOkei, kiitoksia. Pitääpä ihmetellä ja yrittää. Saa nähä, mitä tästäkin tulee.
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Mitä, onko se 10kg ja metrin varsi muka liikaa? Kylläpä on hienostuneita vehkeitä.
No juu, ehkä se keittiövasara pitää ostaa sitten.
Nytpä tosin en tullu kattoneeks, mahtuuko se kuusiokoloavain väliin, vai tarviiko imusarjaan koskea... Joku aikaa sitten kävin pihalla kurkkaamassa, mutta enpä tietenkään tohon pikkuseikkaan kiinnittäny huomiota. Liian laho pää.
Comment
-
Koko mötikkää. Sovellat jostain hylsystä sopivan siihen. Ite otin vasaralla ja tampilla.e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
Okei. Eli se kolmio ja sitten sieltä hieman alempaa "mötikän" pultit. Taidan kokeilla josko sais ihan käypäisen hylsyn kehitety. Pitää huomenna käydä tallilla ja jos ei siellä, niin sitten IKH:lle.
Alkaapa nyt sentään vihdoin selkenemään tämä homma, jospa sitä vaikka näillä pärjättäisiin.
Comment
-
Juurikin niin. Senhän voi naputella sitte ku on kone käynnisä nii tietää miten tuo tyhjäkäynti asettuu.Originally posted by eiskalt View PostOkei. Eli se kolmio ja sitten sieltä hieman alempaa "mötikän" pultit.e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
Hei ehkä tästä mun ohjeesta on sulle hyötyä.Originally posted by eiskalt View PostOkei. Eli se kolmio ja sitten sieltä hieman alempaa "mötikän" pultit. Taidan kokeilla josko sais ihan käypäisen hylsyn kehitety. Pitää huomenna käydä tallilla ja jos ei siellä, niin sitten IKH:lle.
Alkaapa nyt sentään vihdoin selkenemään tämä homma, jospa sitä vaikka näillä pärjättäisiin.
Kyseessä on tiivisteidenvaihto, mutta mutta ehkä selventää jutun tai toisen. Mulla hitusen eri versio pumpusta niin ei ole tuota kolmio kantaa tossa pultissa. Kokeile tuuma kolla saatta lähtee suoraan irti. Nuo pultit on sitten aika löysällä (luokkaa 22-25Nm).
JatkakaaLast edited by gatanass; 19-05-2012, 21:46.
Comment
-
aha, tota en ollutkaan huomannu. Erään toisen ohjeen löysin joku aikaa sitten ja se kyllä selvensi kuvineen hyvin. Yritän vaikka huomenna päästä koneelle, niin voi syventyä tohon sinunkin ohjeeseen. Täällä klaukkalassa kun ainoa kone paskana.
No mutta tänään tappelin sen kolmiopultin auki. 9/32" oli lähimmäksi osuva koko, mutta ei sekään. Muokkasin hieman sitä kantaa järkevämpään suuntaan ja loppujenlopuksi se on nyt käytännössä 7mm kuusiokanta. Kello kuitenkin senverran, että päätin jättää koputtelut huomiselle.
Comment
-
Tein ton just muutama päivä sitten. Ku ainoot hyvät ohjeet mitkä löysin oli ranskaksi.Originally posted by eiskalt View Postaha, tota en ollutkaan huomannu. Erään toisen ohjeen löysin joku aikaa sitten ja se kyllä selvensi kuvineen hyvin. Yritän vaikka huomenna päästä koneelle, niin voi syventyä tohon sinunkin ohjeeseen. Täällä klaukkalassa kun ainoa kone paskana.
No mutta tänään tappelin sen kolmiopultin auki. 9/32" oli lähimmäksi osuva koko, mutta ei sekään. Muokkasin hieman sitä kantaa järkevämpään suuntaan ja loppujenlopuksi se on nyt käytännössä 7mm kuusiokanta. Kello kuitenkin senverran, että päätin jättää koputtelut huomiselle.
Comment
-
7 mm hylsy menee siihen kantaan lyömällä. Hylsystä tosin tulee entinen.
Vid or it did'nt happend: Oma ex tds touring.
http://youtu.be/6BZvzpbs2wA Ei se nyt niin huonostikkaan kulkenu...KTM 1090 Adventure R
Comment
-
Siis oliko tuo se josa oli mekaaninen ja isompi garretti?Originally posted by JJwawoo View Post7 mm hylsy menee siihen kantaan lyömällä. Hylsystä tosin tulee entinen.
Vid or it did'nt happend: Oma ex tds touring.
http://youtu.be/6BZvzpbs2wA Ei se nyt niin huonostikkaan kulkenu...e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
ehkä hieman käytettynä meniski. Mutta melkeen pakasta vedetty suht laadukas hylsy... Ei lähimainkaan. No, nyt se on kuitenkin löysällä ja jahka tästä herään, menen hoitamaan homman loppuun.
Mitenhän pikkutarkkaan se on noiden ajotusten kanssa? Eikös nekin kuiteski ois hyvä säätää samalla.
Comment
-
jos lähtee hyvin käyntiin niin ajoitukseen ei kannata koskea.Originally posted by eiskalt View Postehkä hieman käytettynä meniski. Mutta melkeen pakasta vedetty suht laadukas hylsy... Ei lähimainkaan. No, nyt se on kuitenkin löysällä ja jahka tästä herään, menen hoitamaan homman loppuun.
Mitenhän pikkutarkkaan se on noiden ajotusten kanssa? Eikös nekin kuiteski ois hyvä säätää samalla.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
Comment