Jos verrataan ehjää sähköpumppua ja mekaanista, niin kyllä se ensin mainittu vie voiton ominaisuuksissa. Toki sähköpumpun määränsäädin kuluu enemmän ja sen korjaaminen on kalliimpaa.
Alavääntö ja ahtopaineen nousu on suoraa verrannollinen palavan sopan määrään. Kuluneella sähköpumpulla siedettävän tyhjäkäynnin hinta on pienentynyt alasyöttö, tekee nuhaisuutta just varsinkin alle 2200rpm. Ohjelmoinnilla tuota vois korjata, säilyis tyhjäkäynti ja sais normaalin vetoalueen tai himpun verran enemmänkin.
Jos mekaanisen pumpun laiton jälkeen kaipaa cruisea, niin laittaa semmoisen vaikka M20-koneisesta. Cruisen viiksi on erilainen, konehuoneeseen boksi ja toimilaite + piuhoitus.
Alavääntö ja ahtopaineen nousu on suoraa verrannollinen palavan sopan määrään. Kuluneella sähköpumpulla siedettävän tyhjäkäynnin hinta on pienentynyt alasyöttö, tekee nuhaisuutta just varsinkin alle 2200rpm. Ohjelmoinnilla tuota vois korjata, säilyis tyhjäkäynti ja sais normaalin vetoalueen tai himpun verran enemmänkin.
Jos mekaanisen pumpun laiton jälkeen kaipaa cruisea, niin laittaa semmoisen vaikka M20-koneisesta. Cruisen viiksi on erilainen, konehuoneeseen boksi ja toimilaite + piuhoitus.
Comment