laita 2t öljyä 2% tankilliseen niin saa suuttimet rasvaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by okko View Postlaita 2t öljyä 2% tankilliseen niin saa suuttimet rasvaa
E. Eilen oli sammunu moottoritien rampissa kun vapaalle oli päästäny.. Lähti kaasulla käymään ja nyt taitaa käydä viidellä kun "puputtaa" nyt jatkuvasti..Last edited by däädää; 19-05-2013, 17:37.
Comment
-
-
Originally posted by däädää View Postx1r:n diesel boosterit tankissa jo.. Pitää maanantaina hakea suutin testeri lainaan ja ihmetellä lisää..
E. Eilen oli sammunu moottoritien rampissa kun vapaalle oli päästäny.. Lähti kaasulla käymään ja nyt taitaa käydä viidellä kun "puputtaa" nyt jatkuvasti..
Ja sitten jos sulla on työkalut suuttimen irroitukseen, niin kokeilet vaihtaa suuttimia ristiin ja taas kokeilet tuota polttoaineputkien löysäämistä. Tällöin saat selville, että seuraako vika suutinta, vai aiheuttaako oireet joku muu osa.
Auton perässä olevat mustat pisteet ilmestyy, kun joku pytty ei polta (kaikkea) polttoainetta ja löpö tulee putkesta palamattomana pihalle.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostKokeile yksitellen löysätä suuttimille tulevia polttoaineputkia auton ollessa käynnissä (suuttimelle tuleva paine ei tällöin riitä avaamaan suutinta). Näin saat selville, että mikä pytty on pois pelistä.
Ja sitten jos sulla on työkalut suuttimen irroitukseen, niin kokeilet vaihtaa suuttimia ristiin ja taas kokeilet tuota polttoaineputkien löysäämistä. Tällöin saat selville, että seuraako vika suutinta, vai aiheuttaako oireet joku muu osa.
Auton perässä olevat mustat pisteet ilmestyy, kun joku pytty ei polta (kaikkea) polttoainetta ja löpö tulee putkesta palamattomana pihalle.
Auto tosiaan kävi viidellä ja yritin reilusti monoa antamalla saada yhdenkin mukaan mutta ei.. Auoin suutinputket ja 3 pytyn kohdalla käynti ei muuttunut, pari kertaa auki-kiinni ja alkoi käymään paremmin.. Nyt dieselbooster+öljynhoitoaine sekoitus tankissa ja auto käy pirun nätisti
Olen tehny pitkästä voimahylsystä kartion muotoisen niin sillä saa suuttimet auottua niin ettei tarvi edes imusarjaa irrotella Jos sais tuosta pullotunkista väsättyä testerin niin uusin kärjet suuttimiin, eikhään se sillä korjaannu..
Comment
-
-
Noniin, sainpas vihdoin ton tds:n koneen auki. Tosiaan, alempi ketju oli hypännyt hampaallisen. Kuvassa näkyy, kuinka tuo rattaan pieni reikä on väärän lenkin kohdalla. Pitäis olla yhden vasempana Uudet palikat tilattu. Onko mahdollista, että olisi venttiilit solmussa eikä auto käy enään oikein? Sain jakopääkopan auki ilman kannen ja öljypohjan irroitusta...
Comment
-
-
Mitenkäs noi ohjainboksin liittimen pinnien numeroinnit menee? Ihmettelin ja tutkin äsken vähän, niin missään ei lue mitään siihen liittyvää. Kuuluisiko niiden edes olla numeroitu vai täytyykö laskea? Ja mistä päin ne lasketaan?
Ja mikähän mahtaa olla samasta liittimestä lähtevä VGA-kaapeli, joka roikkuu tyhjänpanttina konehuoneessa? :think
Kiitokset tietäjille.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostPaljonko muilla vakio TDS ahtaa?
Tuon oman olen saanut ahtamaan 1.2-1.3 kun hukkaportin säätö on tapissa.
Lämpimänä myös ahdot putoavat 0.6 nurkille, ilmeisesti hukkaportti alkaa vuotamaan kuumana.
Vakio Mitsu ahtimena.
525 siis kyseessä ja en varmaks osaa sanoo oliko hammeroitu, tuskin, oli aika lahna.
Comment
-
-
Originally posted by |jaakko| View PostMulla AutoGauge näytti aika lailla tasan 1.
525 siis kyseessä ja en varmaks osaa sanoo oliko hammeroitu, tuskin, oli aika lahna.
Näyttääkö aina? Itsellä kun kuumana putoaa ahdot roimasti, alkaa hyytymään selvästi.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Kannattaa se cooleri hommata sinne ennen mitään potikkahommia. Ja toimii samat vinkeet.e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
324td
Itellä ois 324tdssä:
-Schwitzer S200G
-Iso välijäähdytin
-2,5" downpipe ja 3'' putki yhdellä pöntöllä
-m21 pakosarja
-Mekaaninen pumppu vakio nestepäällä
Yltääkö mitenkään 200-250hv tehoihin vakiopumpulla, vai onko 12mm nestepää pakollinen ?F31 330xd M-Sport -14
E46 330d Touring M-Sport II -03
Ex: E30 324td, E30 320i, E36 325i, 2x E39 530d, E39 540ia, E91 325d
Comment
-
Comment