kellään 325tds einheit numeroita ajotietokoneeseen että saisi sen toimimaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by joni_wt View PostVanhemman pumpun saa uudempaan moottoriin, kun sorvauttaa vain holkin sinne pumpun kaulalle.. Kun vaan muistais ne mitat..... :think
mut senverran sanon noista potikkavirityksistä. tulee halvemmaks tehdä kunnollinen pumppu, laittaa iso turbo, pakosarja, iso cooleri jne kuin se että teet tollasen potikkavirityksen ja saat muutaman hepan lisää ja halkaiset pari kantta ja sit vasta uskot että varmaan kannattaa tehdä sit kunnolla jos sitä voimaa haluaa. noi tds:n kannet kun halkeilee jo ihan vakionakin liian pienen turbon ja vääränlaisen käytön takia.
paremmin se kone kestää 300 heppasena OIKEIN viritettynä kuin vakiona, kun viritetyssä koneessa ei pakopaineet ja palolämmöt ole ongelmana.
viisaampi kaveri laittaa heti mersun koneen pellinalle. samalla rahalla 2 kertainen määrä voimaa ja huomattavasti kestävempi.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-S View Postniitä mekaanisia pumppuja on kahdenlaisia. toinen menee suoraan ilman holkkia, toinen tarvii holkin että tiivistyy kunnolla. itselläni on 2 tällaista pumppua ollut jotka meni suoraan paikalleen ilman holkkia.
Vanhat lohkot (ainakin vuoteen 92 asti) pienellä reijällä ja uudemmat isolla reijällä.. Noihin vanhoihin menee siis 524td pumppu suoraan.
Voinhan toki olla väärässäkine34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostVäittäisin että kaikki mekaaniset pumput on pienellä kauluksella, mutta lohkoja on kahdenlaisia. :think
Vanhat lohkot (ainakin vuoteen 92 asti) pienellä reijällä ja uudemmat isolla reijällä.. Noihin vanhoihin menee siis 524td pumppu suoraan.
Voinhan toki olla väärässäkine34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
Originally posted by Ytrew View PostNeuvoja kaipaisin 325 97vm tds:än jakoketjukopan irroitukseen. Öljypohjan pultit on löysätty ja kaikki kopassa näkyvällä olevat otettu auki. Myös ilmastointilaite otettu edestä pois, mutta ei liiku koppa silti ollenkaan.
Jakokoppa on etupuolelta kiinni lohkossa muistaakseni 15 pultilla.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostKyllähän se lujassa on, jos sylinterikansi on kiinni. Oletko irroittanut myös ohjaustehostimen tukiraudan sekä venttiilikannen etupäästä jakokoppaan kiinnittyvät pitkät pultit?
Jakokoppa on etupuolelta kiinni lohkossa muistaakseni 15 pultilla.Detailing palvelut Jyväskylä ja Äänekoski
Comment
-
-
Originally posted by Ytrew View PostNeuvoja kaipaisin 325 97vm tds:än jakoketjukopan irroitukseen. Öljypohjan pultit on löysätty ja kaikki kopassa näkyvällä olevat otettu auki. Myös ilmastointilaite otettu edestä pois, mutta ei liiku koppa silti ollenkaan.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
lassi-s:lle vastaten: pitkä ikä ei nyt tässä vaiheessa ole se olennaisin asia. kyllä se kestää, kun varoo kannen tuhoamista, eikä kokoajan paina potikka päällä lappu lattiassa. ja jos hajoaa, niin siinäpä hajoaa. ei niitä vehkeitä säästelemään ruveta. ei nyt tässä tapauksessa niin haittaa, vaikka kone laukeaisikin, isompaa pannua sitä kuitenkin haikaillaan.
siirrytään oikeisiin virityksiin sitten, kun siihen on mahdollisuus, eli tilat ja aikaa.
Comment
-
-
Originally posted by Ytrew View PostKannen päältä pultit jotka menevät koppaan on otettu pois. Missä sijaitsee se kumitulppa mistä pääse lukitsemaan koneen? Imusarjan otin tieltä pois enkä sitä nähnyt onko startin alapuolella vai missä?
MUTTA: kampiakselia ei kunkkupultin irroittamiseksi kuulu lukita sieltä moottorin takapäästä, kuska kyseinen pultti on ihan käsittämättömän tiukassa. Pultin irroittamiseksi kuuluu käyttää lukitustyökalua, joka kiinnitetään hihnapyörän paikalle.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostVäittäisin että kaikki mekaaniset pumput on pienellä kauluksella, mutta lohkoja on kahdenlaisia. :think
Vanhat lohkot (ainakin vuoteen 92 asti) pienellä reijällä ja uudemmat isolla reijällä.. Noihin vanhoihin menee siis 524td pumppu suoraan.
Voinhan toki olla väärässäkin
Comment
-
-
Originally posted by escortmk2 View Postolikin miinusnapa löysällä ja ei tullut ku reilu 2v sen takia. Nyt pelittää sähköt, mut ihmeen heikosti pyörii ja alkuun ku käsillä pyöritin ympäri, niin tavallisen raskaalta tuntui, ainakin ku vertas mersun 3l diisseliin???
Taitaa olla melkoisella sepällä kyllä ollut, mitä nyt äkkiä tulee mieleen, ni polttoainesuodatin ohitettu, joku hyppyjohto näkys ym. Ihmettelen jos tolla koneella sen käymään saan.... tai noilla virityksilläBMW 740IA 1993
BMW 530D E61
Comment
-
Comment