Miten vain 5% muutoksia kun ahtaminenhan rinnastetaan aina moottorin vaihtoon :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
G-Power ahdin + rekisteröinti
Collapse
X
-
Originally posted by BMW525Xda View PostItseasiassa ahdin+kuppipenkit toi 2% lisää kun alla oli jo 3% 2-paikkaiseksi muuttamisesta/alustasarjasta ja tukivarsista.
Samaa %-asiaa ihmetteli kaverini myös.
Onnittelut muutoskatsastuksen onnistumisestaX5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View Post
Mutta kun se edelleen rinnastetaan moottorin vaihtoon á 11% vaihdot moottorin samalla tai et
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostSääntöjen osalta, eli sun pitää tehot yms todistaa, kuten moottorinvaihdossa. Mutta jos moottori ei vaihdu, prosenttejakaan ei tuu. Ne tulee vain vaihdetuista osista. Esim. mullakin kun syyläri, laturit yms. oli koneenvaihdossa alkuperäisiä, niin me vähensi koneenvaihdon prosentteja.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMoottorinvaihdosta puheenollen. Minun pitäisi seuraavaan katsastukseen viimeistään ilmoittaa moottorin valmiste/runkonumero. Mistä mahtaa löytyä M54 moottorissa ?
Nyt olisi ilmeisesti hyvä paikka vaihtaa M3 kone ennen numeron ilmoittamista
Olikos tämä nyt alle 2001 auto vai saiko tuv avulla leiman uudempaan?E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostMikäs tämmöinen juttu on? Eikös se ole auton ihan oma moottori...
Olikos tämä nyt alle 2001 auto vai saiko tuv avulla leiman uudempaan?
Minun auto on 7/2000 joten ahdin katsastetaan paikallisen katsastuskonttorin päästömittauksella ja päästöjen tulee vastata alkuperäisiä vakiomoottorin päästöjä. Uudempaan ei ahdinta saa käsittääkseni millään konstilla, Tuv lappujen teho 210kw ylittää 20% rajan ja uudempaa ei voi paikallisesti mitata. Ensi vuonna ilmeisesti tulossa muutos jonka jälkeen siirrytään kg/kw pohjaiseen määritykseen ja silloin ilmeisesti myös uudempiin saa ahtimen jopa 210kw Tuv lapuilla.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMoottorinvaihdosta puheenollen. Minun pitäisi seuraavaan katsastukseen viimeistään ilmoittaa moottorin valmiste/runkonumero. Mistä mahtaa löytyä M54 moottorissa ?
Nyt olisi ilmeisesti hyvä paikka vaihtaa M3 kone ennen numeron ilmoittamista
E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Originally posted by kama View PostLohkon kyljestä pitäisi löytyä:
Kulkineet/projektit:
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View Postvastauksen sain joku aika sitten ja hinta olisi ollut sama kuin kama:lle.
päädyin sitten tilaamaan g-powerin kotisivuilta suoraan E46 325 RS-sarjan, joka on raudaltaan identtinen 330i:n rs sarjan kanssa mutta 500€ halvempi. hinnaksi näytti 2495€. Luonnollisestikkaan en ruksinut flashayspulikkaa mukaan koska en sillä mitään tee.
katsotaan miten homma etenee...
katsotaan miten käy...Kulkineet/projektit:
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostVastaus tuli. oli lisätty tarjoukseen flashayspulikka ja rahti. Heitin vastakysymyksen tuosta pulikasta ja kerroin, että en tee sillä mitään, koska eivät voi taata että autoni vielä käynnistyy heidän softansa jälkeen....
katsotaan miten käy...
Nyt kaipaisin vinkkejä/ideoita miten hoidan moottorinohjauksen jne.
ajatus käyttää ms 43:sta. myös flexifuelia miettinny. Mites nuo kannattaisi fixusti hoidella. pitäisi toimia sekä 98:lla että re85:llä ja niiden seoksella...Kulkineet/projektit:
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Comment