Pitkä isku - lyhyt kiertokanki on myrkkyä kangenlaakereille. Ei tarvitse kuin tarkastella S50- ja erityisesti S54-moottoreita, niin ymmärtää miksi ne syövät kangenlaakereita kuin leipää---> kampikulma.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50 ylikokotopic -yhdistetty II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by janne[l View PostLaskeskelin noita amp44 mäntiä m50b28 kokoonpanoon. Onko nyt fiksumpaa tehdä 135mm veivillä vai 130mm ? Ilmeisesti kampikulma olisi pidemmällä parempi mutta vaikuttaako se mihinkään ?
135 veivillä + amp44 m52tub28 männillä puristukset ~ 9.0-9.4 riippuen athenan paksuudesta ja palotilan tilavuudesta.
130 veivillä + amp44 m52b25 männillä puristukset ~10.1-10.9. Tällä kombolla mäntä tulee millin yli dekistä. Rutut olisi korkeammat atanolikäyttöön mutta veivi lyhyempi.e70 x5 sd -08
e21 323i m50 turbo -79
kp60 4a-gte -78
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKampikulma vaikuttaa siihen kuinka pahasti sylinteriputket yms. rasittuu. Kovin suirta nerkitystä sillä ei oo, mutta 130mm veiviä ei kannata käyttää missään nimessä.Originally posted by T3 View PostPitkä isku - lyhyt kiertokanki on myrkkyä kangenlaakereille. Ei tarvitse kuin tarkastella S50- ja erityisesti S54-moottoreita, niin ymmärtää miksi ne syövät kangenlaakereita kuin leipää---> kampikulma.
Originally posted by Tenttu View PostItselle tulee amp44 M54B30 männät ja 140mm veivit..e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Originally posted by janne[l View Postjoo hylätään toi 130 veivi sitten kokonaan.
olis tosiaan viä tuokin vaihtoehto,tosin rutut jää vielä matalemmalle kuin 135mm+m52tub28 setillä. Ellet tarkottanut noita NA malleja jotka pazilla on ?e70 x5 sd -08
e21 323i m50 turbo -79
kp60 4a-gte -78
Comment
-
-
Laiskuuttani en jaksa etsiä, niin kysyn.
Miten suureksi rautalohkoisen sylinterin halkaisijan voi suurentaa?
Mille poraukselle vielä löytyy järkevä tiiviste?E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostLaiskuuttani en jaksa etsiä, niin kysyn.
Miten suureksi rautalohkoisen sylinterin halkaisijan voi suurentaa?
Mille poraukselle vielä löytyy järkevä tiiviste?
Comment
-
-
Originally posted by EMP View PostNo ainakin jenkki s52 on 86,4 porauksella. Siihen näytti olevan tarvike tiivisteitäkin saatavana euroopastakin ihan hyvin.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
ecu
nyt on tyhmällä kysymys, jos ei ole tietotaitoa moottorinohjauksen suhteen eikä ole kaveri piirissä ketään kuka niiden päälle ymmärtää niin mitä raati on mieltä mikä olisi tyhmällä helpoin, ->
MS3Pro EVO+ HC by AMP EFI supports GM LS Engines, Ford Coyote (including VVT), Bosch Motronic, New Hemi and a bunch of imports as well!
ja jos on aivan väärä topicci ohjatkaa oikeaan, yritin searchilla etsiä kyllä.
ps. toki saa muitakin esittää
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostOkei, tolla porauksella syntyy siis tilavuutta äkkiä laskien m54b30 kammella se 3150cm3?
En tiedä onko lohkon valussa jotain eroa m50 lohkoon vai onko täysin sama.
Comment
-
-
M50 lohko porattu Supran männille ja kampiakseli peräisin M52B28. Millä veiveillä tälläisiä setuppeja tehty?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by janne[l View PostMitäs ampilta tilanneilla on toimitus kestänyt näin korona aikaan? Heillä ei ole kuin tuo "russian post" tarjolla 😂
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment