Announcement

Collapse
No announcement yet.

N57 dieseleiden sisuskaluista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shatter
    BTCF Member
    • Mar 2013
    • 923
    • Oulu

    Originally posted by Kouris View Post

    Kyllä se kannattaa tarkastaa. Isolla välyksellä paine on pienempi kun vuotaa enempi läpi laakereista. Millaiset välykset tuli?
    Kylläpä ne ihan tehdasvälyksillä tuli, ~0.04mm. Onhan tuo jo pari kesää toiminut joten painetta on.
    Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.

    E91 330dA xDrive M-Sport '09
    VW Golf mk4 1.6 '03
    Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
    MB W108 250S '67 x2

    Comment

    • teemu.k
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2010
      • 491
      • raahe

      Originally posted by Kouris View Post


      Oliko öljyt miten paljon ajetut? Se vaikuttaa myös tyhjäkäynnin paineeseen aika reilusti miten liruksi öljy mennyt. Itsellä noissa "työkoneissa" kaikissa öljynpainemittari niin hyvin huomaa kun uusilla öljyillä paineet mahtavat mutta kauaa ei tarvitse ajella niin kyllä ne sielä rupeaa putoamaan. Toki näissä nyt ei mitään high end öljyjä käytetäkään.

      On nykyisin nuo imusiivilät niin naurattavan kokoisia että voisi olla se kunnollinen öljynpainemittarin asennus kiinteästi ihan paikallaan henkilöautoissakin.
      Öljyillä oli ajettu tuolloin 3120km tarkalleen. Täytyy jossain vaiheessa kokeilla uudelleen mitä se näyttää enemmän ajetuilla öljyillä

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎