Asian sivusta mutta onhan paljon yhdenäköisyyttä 3.0 duramax koneessa ja n57:kassa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N57 dieseleiden sisuskaluista
Collapse
X
-
Originally posted by Shatter View PostMikäs tässä koneessa on normaali öljyn lämpötila? Normaaliajossa nesteet 80-85C ja öljy vain 70-75C, rasituksessa voi molemmat nousta +10C. Castrol 10w60 Supercar käytössä.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Osallistun kilpailun ulkopuolella koska E-kopan iso öljypohja ja keppivaihteet, moottorin alusmuovit irroitettu fixausta varten mikä laskee öljynlämpöjä maantiellä selvästi. 0W30, 50km ajon jälkeen:
Ulko -5, 85kmh(@CAN) vesi 80, öljyt 55, imu 0, pako 220
Ulko -5, 117kmh(@CAN) vesi 85, öljyt 65, imu 4, pako 290
Nurkka-ajossa kuumana 87-90 ja 80, poltossa sitten jotain asteita enemmän.
- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Onko jotain fyysistä eroa 325/525 ( N57D30U0 ) 150kw ja 330/530 180kw ( N57D30O0 ) koneiden välillä vai pelkästään softalla tehty tehoerot?Last edited by ritariässä; 23-12-2023, 23:02.E39&E93
Comment
-
-
Nytkun on koko ketju luettu läpi, niin oletan että alkupäänkin n57 on suht huoleton ostos 200tkm kohdilla? ko. motti olisi e92 325d. Ei ole historiaa että olisi lastutettu ikinä. Ei tahdo löytyä enää suht vähillä kilometreillä olevia m57 3-sarjalaisia.. :F11 LCI 530d xDrive -16
Ex: BMW 325d E90 LCI -09
Comment
-
-
Onko mitään radikaalia eroa n57d30a -08 180kw ja n57d30b -11 225 kw alakerroilla?
Lainaus jostain foorumista:
"n57d30a 180 kw and n57d30a 190 kw have different cylinder block, n57d30b 225 kw and n57d30b 230 kw have diference in cylinder block too, 180 kw and 225 kw are very similar and have difference in exhaust manifold, 190 kw and 230 kw are very similar and have difference in exhaust manifold"
Edit. sopivat ristiin.Last edited by penari; 08-04-2024, 09:16.F01 730d semivoll
e30 325 turbo m-tech2
Comment
-
Comment