Niin. Jousihan siellä työsylinterin sisällä on, josta edellä mainittu ominaisuus johtuu ja kuuluu asiaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En tiedä mikä aivopieru tuli. kyllähän esim. normaalissa autossakin painelaakeri rohisee jos on viallinen vaikka kytkintä ei painaisi. eihän se laakeri voisi rohista jos ei pyörisi asetelman mukana.
voisikos viallinen silmälaakeri tehdä tuon? hemmetin terävä vinkuna, vähän kuin sorvilla ottaisi kovalla nopeudella iiihan pientä lastua.. loppuu heti kun painaa 5mm kytkintä.
tosin aiempi painelaakeri tuntui kyllä käteen hyvin väljältä, toisin kuin uusi.. se puoltaisi painelaakeria..Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by A.I View Post... hemmetin terävä vinkuna, vähän kuin sorvilla ottaisi kovalla nopeudella iiihan pientä lastua.. loppuu heti kun painaa 5mm kytkintä.
tosin aiempi painelaakeri tuntui kyllä käteen hyvin väljältä, toisin kuin uusi.. se puoltaisi painelaakeria..
Luurilla vähä kömpelöä tää kuvien linkkaaminen.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostJoskus oli vastaava ääni yhden projektin kanssa, kun toi neljällä kynnellä kiinni oleva välipelti oli hitusen vääntyny ja kytkin ylhäällä toi painelaakerin pyörivä osa hipsutti siihen kiinni. Linkin kuvasta saa käsityksen mitä meinaan: https://goo.gl/images/o2TYxb
Luurilla vähä kömpelöä tää kuvien linkkaaminen.
Joo sain käsityksen, pitänee ottaa keväällä aski alas ja tutkia taas. nyt saa laitos odotella meren jäätä.. tehdään muita projekteja välillä.
kiitoksia vinkeistä. =)
Arvostan apuanne.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Kiinnostaisi päivittää öljypumpun "heikko" oem akseli johonkin muuhun, kun millään en viitsisi lähteä kokeilemaan sen kestävyyttä tai rattaan paikoillaan pysymistä tuollaisessa suht all in m50b31 moottorissa..
Noita upgrade kittejä on tarjolla ainakin VAC:illa ja Achilles Motorsportilla. Muistanko oikein että joku kotimainenkin versio aiheesta olisi ollut?
Onkos noita kukaan käyttänyt ja millä menestyksellä?
Comment
-
-
Laitoin just mun M50B25 NV projektiosat myyntiin. Jos joku haaveilee rakentavansa M50 turbokoneen, niin nyt olisi helppo paketti tarjolla. Ei puutu kuin männät ja "kulutusosat". Ei vaan riitä aika ja rahat pikkulapsiarjessa tämän proggiksen maaliin saattamisessa, joten suuntaan katseen jenkkikasimarkkinoille...
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostKiinnostaisi päivittää öljypumpun "heikko" oem akseli johonkin muuhun, kun millään en viitsisi lähteä kokeilemaan sen kestävyyttä tai rattaan paikoillaan pysymistä tuollaisessa suht all in m50b31 moottorissa..
Noita upgrade kittejä on tarjolla ainakin VAC:illa ja Achilles Motorsportilla. Muistanko oikein että joku kotimainenkin versio aiheesta olisi ollut?
Onkos noita kukaan käyttänyt ja millä menestyksellä?
Mulla m52 pumppu ja vac sarja. Lisäks race ketjut otettiin ppf:ltaVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostKiinnostaisi päivittää öljypumpun "heikko" oem akseli johonkin muuhun, kun millään en viitsisi lähteä kokeilemaan sen kestävyyttä tai rattaan paikoillaan pysymistä tuollaisessa suht all in m50b31 moottorissa..
Noita upgrade kittejä on tarjolla ainakin VAC:illa ja Achilles Motorsportilla. Muistanko oikein että joku kotimainenkin versio aiheesta olisi ollut?
Onkos noita kukaan käyttänyt ja millä menestyksellä?
ja yllämainitulta Billetti OY:n Facebook sivuilta löytyy myös.///BMW M550d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostOnkos noita kukaan käyttänyt ja millä menestyksellä?
PPF myy juurikin tuota vac sarjaa.
Ja pian joku kehuu että eihän tarvi kuin hitsata mutteri niin ei lähde irti, ei ehkä lähde mutteri irti mutta seuraavaksi poikkee akseli boorien kohdasta.
Mielestäni reilu 200€ ei ole kallis päivitys varsinkaan jos on takomoottori, nukkuu yötkin paremmin kuin tuon päivittääLast edited by ^Tonix^; 15-01-2019, 14:08.e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
E30 318is
E36 M3 Coupe
Comment
-
-
m52b28 maxspeed
Onko muilla kokemuksia noista maxspeedin h-profiili veiveistä?
Näyttäs saavan ebaysta halvalla vai kannattaako vaan m50nv veivit?
Tehot tulee olemaan siinä 400hv paikkeilla..E61 535d
E92 330CdA xdrive msport
E39 528i Tbo Montrealblau
Exät
E83 X3 2.0d
E60 530da Titansilber
E46 320d Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Tenhune View PostOnko muilla kokemuksia noista maxspeedin h-profiili veiveistä?
Näyttäs saavan ebaysta halvalla vai kannattaako vaan m50nv veivit?
Tehot tulee olemaan siinä 400hv paikkeilla..
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Tenhune View PostOnko muilla kokemuksia noista maxspeedin h-profiili veiveistä?
Näyttäs saavan ebaysta halvalla vai kannattaako vaan m50nv veivit?
Tehot tulee olemaan siinä 400hv paikkeilla..Originally posted by Pazi88 View PostOhan nuo kestäny. Firman omilta sivuilta voi kans tilata.E30 M50 Turbo
E39 lightweight jäärata
Mitsubishi Lancer Evo VII
Nissan Skyline R32 gts-t
Subaru Impreza n/a
Originally posted by mikkodTälläkin foorumilla on 100x hienompia projekteja kuin joku E30 M50 turbo projekti - joita muuten mahtuu 13 tusinaan.
Comment
-
-
Eikö vakiot nv veivit kestä vielä hyvin tuon 400hp? Niitähän saa sarjan muutamalla kympillä. Tai muutamalla eurolla.
H-profiilit lienee toki kevyemmät.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostEikö vakiot nv veivit kestä vielä hyvin tuon 400hp? Niitähän saa sarjan muutamalla kympillä. Tai muutamalla eurolla.
H-profiilit lienee toki kevyemmät.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Comment