Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • naikou
    replied
    120nm + loctite vihree lukite, sillä pysyy

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Momentti riippuu pulteista, ei muusta

    Leave a comment:


  • jonip86
    replied
    Arvelin vaan sitä momenttii varte

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Originally posted by jonip86 View Post
    Vauhtipyörä on 240 levylle ja sintteri tulossa jos sillä nii vaikutusta,
    Ei ole. Miksi olisi?

    Leave a comment:


  • jonip86
    replied
    Vauhtipyörä on 240 levylle ja sintteri tulossa jos sillä nii vaikutusta,

    Leave a comment:


  • jonip86
    replied
    Joo kävin itellekki tohon nuo 12,9 pultit

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Autodata antaa m20 koneelle 98-112Nm ainakin itellä on m20 koneen 12x28x1,5 pultit käytössä ovat 12.9

    Leave a comment:


  • jonip86
    replied
    M50pin kovalle vauhtipyörälle pultin momentti, mikä on hyvä

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Originally posted by cook View Post
    Kuulalaakeri ahtimelle vesikierto.

    Mistä olette toteuttaneet tuon? Kokeilin googlettaa, mutta ei oikein tullut muuta kuin kaasuläpän kierto, mutta m54 ei taida olla ollenkaan tuota vaihtoehtoa?
    Kaasuläpän kierrosta ne on yleensä otettu, kannattaa tutkia sitä tyyliä miten m52 kaasuläpän vesikierto on toteutettu, voipi ola et m54 tapauksessa pystyy toteuttaa samalla tavalla

    Leave a comment:


  • Juho_
    replied
    En muista 100% varmasti, mut taisi olla 31mm seeti 2 litrasessa imupuolella.

    Leave a comment:


  • Freak
    replied
    Riittäisikö kaksilitraisen kannessa alkuperäisen imuseetin varat työstää se 31,4mm venttiilille? Sellaisia olisi olemassa suoraan sopivan mittaisina 6mm varrella. Menisi hieman pienemmällä budjetilla, jos ei tartte alkaa seetirenkaita vaihtamaan.

    Leave a comment:


  • Juho_
    replied
    Originally posted by naikou View Post
    Eikös b20 ole myös pienemmällä porauksella eli palotila pienenee myös ts. puristussuhde nousee. Mites tuollaisen kannen seinämävahvuudet, onko pelivaraa että voi modata esim. isommat venttiilit ja muotoilla kanavat?
    Voi.
    0 likes, 0 comments - juhon_moottoripaja on April 5, 2021: "M50B20TU"


    Ei näköjään ollu kuvia tallessa siitä kun on jo isommat seetit laitettu ja koneistettu imuseetit plus kanava-/palotilatyöt tehty vähän valmiimmaks...mutta iha sopivasti varoja m52b20tu hatussakin.
    Vaikka siinä vielä herkemmin puhkeaa kanavat mitä m50/m52 (non-vanos / sinkku vanos).

    Vaatii isommat seetit jos haluaa esim >2,5l ottaa venttiilit.

    Leave a comment:


  • cook
    replied
    Kuulalaakeri ahtimelle vesikierto.

    Mistä olette toteuttaneet tuon? Kokeilin googlettaa, mutta ei oikein tullut muuta kuin kaasuläpän kierto, mutta m54 ei taida olla ollenkaan tuota vaihtoehtoa?

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Eikös b20 ole myös pienemmällä porauksella eli palotila pienenee myös ts. puristussuhde nousee. Mites tuollaisen kannen seinämävahvuudet, onko pelivaraa että voi modata esim. isommat venttiilit ja muotoilla kanavat?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Vinki View Post
    En yhtäkkiä löytäny searchille kunnollista tietoa; Mitä eroja on m50b25 ja m50b20 vanoskoneiden kansilla? Ei nyt oo vielä tärpänny 25:sen kannen etsinnät, ja yks m50b20 pannu makais ladossa lähes täydellisenä 🤔
    Kaikissa b20 koneissa on pienemmät venttiilit ja kanavat.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎