Kylmällä koneella
Joku voisi vähän avata tätä että miksi pitäisi lämpimänä kirrata jälkikiristys?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Mulla on kone kerran lämmitetty 90c lämpötilaan. Onko nyt oikea hetki jälkikiristää kansi? Muutama sivu sitten A.I kiristi kannen lämpimällä koneella, mutta arpin ohje kehottaa kiristämään kylmällä koneella. Mikä on parhaimmaksi todettu tapa?
Leave a comment:
-
-
Kyllä 44mm riittää noille tehoille, mutta tärkiämpää on sijoittelu... suoraan pakopesään on helppo ja hyväksi todettu...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by coldfox View PostOnko pakko olla noin iso? Luulin että pitäis olla pienempi jos ottaa enemmän koneesta irti.
molempiin suuntiin vielä paineilla ohjailtu jne.:think.
Leave a comment:
-
-
Minkä kokoinen hukkis olisi sopiva perus m50b28 600-700hv moottoriin? Riittääkö 44 millinen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matuh View PostPWM ohjatu Twin 450 oli muistaakseni ja stokki linjat alusta loppuun.
Kiitos
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ooopeee View PostMulla oli M50 kisko 700 hv vielä
Leave a comment:
-
-
Asiaan tuli huomattava parannus kun bensakisko vaihdettiin m50 koneen kiskoon.
Nyt läpi tulee kumminkin 330l/min 3.5 bar painerajaa vastaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: