Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urpo_rotta
    replied
    Kylmällä koneella

    Joku voisi vähän avata tätä että miksi pitäisi lämpimänä kirrata jälkikiristys?

    Leave a comment:


  • Odto
    replied
    Mulla on kone kerran lämmitetty 90c lämpötilaan. Onko nyt oikea hetki jälkikiristää kansi? Muutama sivu sitten A.I kiristi kannen lämpimällä koneella, mutta arpin ohje kehottaa kiristämään kylmällä koneella. Mikä on parhaimmaksi todettu tapa?

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Kyllä 44mm riittää noille tehoille, mutta tärkiämpää on sijoittelu... suoraan pakopesään on helppo ja hyväksi todettu...
    Ei toimi kaikilla ahtimilla optimaalisesti noin.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Kyllä 44mm riittää noille tehoille, mutta tärkiämpää on sijoittelu... suoraan pakopesään on helppo ja hyväksi todettu...
    Jep. Paras tulee, kun asettelee niin että pakokaasujen on yhtä helppo mennä hukkikseen, kuin turboon.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Kyllä 44mm riittää noille tehoille, mutta tärkiämpää on sijoittelu... suoraan pakopesään on helppo ja hyväksi todettu...

    Leave a comment:


  • aae30
    replied
    Originally posted by coldfox View Post
    Onko pakko olla noin iso? Luulin että pitäis olla pienempi jos ottaa enemmän koneesta irti.
    tämä koon merkitys lienee muuttunut ajoista, jolloin ei eculla niinkään aktiivisesti hukkaporttia
    molempiin suuntiin vielä paineilla ohjailtu jne.:think.

    Leave a comment:


  • coldfox
    replied
    Originally posted by Matuh View Post
    Perus KKD 60mm on todettu toimivaksi yli 1000hv seteissäkin.
    Onko pakko olla noin iso? Luulin että pitäis olla pienempi jos ottaa enemmän koneesta irti.

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Originally posted by coldfox View Post
    Minkä kokoinen hukkis olisi sopiva perus m50b28 600-700hv moottoriin? Riittääkö 44 millinen?

    Perus KKD 60mm on todettu toimivaksi yli 1000hv seteissäkin.

    Leave a comment:


  • coldfox
    replied
    Minkä kokoinen hukkis olisi sopiva perus m50b28 600-700hv moottoriin? Riittääkö 44 millinen?

    Leave a comment:


  • ooopeee
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Ok.

    Kiitos
    Juuri näin

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Matuh View Post
    PWM ohjatu Twin 450 oli muistaakseni ja stokki linjat alusta loppuun.
    Ok.

    Kiitos

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Mitä pumppua käytit ja minkälaiset linjat oli käytössä?
    PWM ohjatu Twin 450 oli muistaakseni ja stokki linjat alusta loppuun.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by ooopeee View Post
    Mulla oli M50 kisko 700 hv vielä
    Mitä pumppua käytit ja minkälaiset linjat oli käytössä?

    Leave a comment:


  • ooopeee
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Asiaan tuli huomattava parannus kun bensakisko vaihdettiin m50 koneen kiskoon.

    Nyt läpi tulee kumminkin 330l/min 3.5 bar painerajaa vastaan.
    Mulla oli M50 kisko 700 hv vielä

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Asiaan tuli huomattava parannus kun bensakisko vaihdettiin m50 koneen kiskoon.

    Nyt läpi tulee kumminkin 330l/min 3.5 bar painerajaa vastaan.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎