Originally posted by Racink
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 tyhjäkäynnin "notkahdus" kylmänä..
Collapse
X
-
Originally posted by _temppa View PostNiin itsellä toi ei toimi myöskään ajaessa, eli siis ei oikeen kulje mihinkää Yks tuttu sano että kun sille vaihdettiin 530D:hen ilmamassamittari niin piti päivittää toi softa että alko toimii kunnolla, ja itse kun vaihdoin ilmamassamittarin tossa kuukaus sitte, mutta mitään softaa ei päivitetty ni ajattelin et voisko johtua siitä...:thinkE46 320d
Comment
-
-
Joo yritin ite jo joskus aikasemmin kysyy tosta vanostestistä et mitä siinä käytännössä tehdään, kuulemma aika suppee, laitetaan piuha kiinni sit kokeillaan jotenki eri kierrosalueilla... vähän ot mut haluisko joku lainaa mulle varmasti toimivaa ilmamassamittaria, ku tuntuu et toi minkä just ostin(motonetista) ei toimi. kokeilisin et alkaako toimimaan.E46 320d
Comment
-
-
Paljonkos Fraatti maksaa tuo tiivisteiden vaihto? Houkuttelis kyllä tehdä vain tuo softan päivitys, sillä se on kaikilla korjannut tuon tyhjäkäyntiongelman. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei kiinnostaisi maksaa/tehdä asialle yhtään mitään kun tuo on niin naurettavan pieni ongelma------
G31 530d
Comment
-
-
Originally posted by suffeli View PostPaljonkos Fraatti maksaa tuo tiivisteiden vaihto? Houkuttelis kyllä tehdä vain tuo softan päivitys, sillä se on kaikilla korjannut tuon tyhjäkäyntiongelman. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei kiinnostaisi maksaa/tehdä asialle yhtään mitään kun tuo on niin naurettavan pieni ongelmaE46 320d
Comment
-
-
Originally posted by suffeli View PostPaljonkos Fraatti maksaa tuo tiivisteiden vaihto? Houkuttelis kyllä tehdä vain tuo softan päivitys, sillä se on kaikilla korjannut tuon tyhjäkäyntiongelman. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei kiinnostaisi maksaa/tehdä asialle yhtään mitään kun tuo on niin naurettavan pieni ongelma
Ongelmahan johtuu siitä että alkuperäisten tiivesteiden materiaali on niin heikkoa että se ei kestä olosuhteita mitkä koneessa vallitsevat ja pettävät..
Kaveri joka jenkeissä tiivisteitä myy on teettänyt laboratoriossa tutkimukset tiivisteille ja labra oli todennut että materiaali ei yksinkertaisesti kestä koneessa, lämmönkesto materiaalilla on noin 100 asteen luokkaa.. Ja kun tuollaisen vanoksen purkaa ymmärtää aivan täysin että ks tiivisteet eivät öljyä enää kunnolla pidä..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostNo mikäli haluaa saturaisen käydä pudottamassa turhan takia merkkiliikkeen huoltotiskille niin siitä sitten vain.. kaverin autoon nimittäin tuo päivitys laitettiin ja ~2 kk kuluttua ongelmat jatkuivat aivan entiseen malliin
Ongelmahan johtuu siitä että alkuperäisten tiivesteiden materiaali on niin heikkoa että se ei kestä olosuhteita mitkä koneessa vallitsevat ja pettävät..
Kaveri joka jenkeissä tiivisteitä myy on teettänyt laboratoriossa tutkimukset tiivisteille ja labra oli todennut että materiaali ei yksinkertaisesti kestä koneessa, lämmönkesto materiaalilla on noin 100 asteen luokkaa.. Ja kun tuollaisen vanoksen purkaa ymmärtää aivan täysin että ks tiivisteet eivät öljyä enää kunnolla pidä..
Comment
-
Comment