Announcement

Collapse
No announcement yet.

RVS aineet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leiffi2001
    Newbiemmer
    • Oct 2014
    • 15
    • Soviet Finland

    Näkyy olevan silikaattia jota käytetään tietyissä rasvoissa paksuntajana, sillä varmaan selittyy puristusten nousu, jäykentää öljyä kuten legendaarinen STP.

    Amerikoissa ei oikein ole myynyt hyvin, johtuuko liian kovista korvausvaatimuksista Amerikan malliin ?

    "A professor of materials science in Helsinki university has said that what RVS claims to do is impossible. RVS-technology had tests carried out at said university and when the results where unfavourable, they buried the research and never contacted the university again."

    Comment

    • 1031
      Bimmer Rookie
      • Jul 2008
      • 125

      Originally posted by Leiffi2001 View Post
      Joku on huomannut niistä magneeteistakin jotain positiivista vaikka ne ei voi toimia edes teoriassa. Nää on vähän uskonasioita, mä olen uskonnoton, siksi ehkä mun autoissa ei tulisi toimimaan. Rikkinäisiä koneita se voi ainakin teoriassa korjata, siihenhän se on tarkoitettukin, antamaan tekohengitystä ennen lopullista kuolemaa.
      Edelleenkään et ole antanut yhtään faktaa tai näyttöä väitteillesi että RVS hioisi metallia, sitten siirrät keskustelua "uskon asioihin" eli väität että kaikki jotka ovat aineeseen olleet tyytyväisiä olisivat "hörhöjä"
      Lisäksi ketjussa keskustellaan RVS:stä, ei magneeteista , ei stp:stä jne.
      Tosin näihän se on ollut jokaisessa muussakin viestiketjussa joissa epäilijöiltä loppuu näyttö ja faktat niin siirretään keskustelun aihetta pois itse aiheesta jotta saataisiin omille väittämille edes jotain katetta ( tuomatta kuitenkaan mitään näyttöä tai faktaa esiin)
      Itselleni on ihan sama uskooko joku aineen toimintaan tai ei, mutta jos pyydetään todisteita aineen toimivuudesta ja niitä annetaan, niin silloin olisi vastaväitteillekkin oltava katetta.
      E61 520da LCI 2007
      EX: E36 325TDS touring 1997, E30 324D 1989

      Comment

      • Leiffi2001
        Newbiemmer
        • Oct 2014
        • 15
        • Soviet Finland

        Originally posted by 1031 View Post
        Edelleenkään et ole antanut yhtään faktaa tai näyttöä väitteillesi että RVS hioisi metallia, sitten siirrät keskustelua "uskon asioihin" eli väität että kaikki jotka ovat aineeseen olleet tyytyväisiä olisivat "hörhöjä"
        Lisäksi ketjussa keskustellaan RVS:stä, ei magneeteista , ei stp:stä jne.
        Tosin näihän se on ollut jokaisessa muussakin viestiketjussa joissa epäilijöiltä loppuu näyttö ja faktat niin siirretään keskustelun aihetta pois itse aiheesta jotta saataisiin omille väittämille edes jotain katetta ( tuomatta kuitenkaan mitään näyttöä tai faktaa esiin)
        Itselleni on ihan sama uskooko joku aineen toimintaan tai ei, mutta jos pyydetään todisteita aineen toimivuudesta ja niitä annetaan, niin silloin olisi vastaväitteillekkin oltava katetta.
        ei ole siitä toimivuudestakaan mitään todisteita kun sitä Helsingin Yliopiston testiäkään ei julkistettu. Jumalankaan olemassaoloa ei ole todistettu. Jopa X1R toimi Yliopiston testissä, siinä ei vaan testattu sen punametalleja syövyttävää vaikutusta.

        RVS on silikaattia joka on hiova aine.

        Comment

        • ritariässä
          BTCF Member
          • Jan 2006
          • 3571
          • Raisio

          Originally posted by Leiffi2001 View Post
          ei ole siitä toimivuudestakaan mitään todisteita kun sitä Helsingin Yliopiston testiäkään ei julkistettu. Jumalankaan olemassaoloa ei ole todistettu. Jopa X1R toimi Yliopiston testissä, siinä ei vaan testattu sen punametalleja syövyttävää vaikutusta.

          RVS on silikaattia joka on hiova aine.
          Jospa se hioutuminen onkin tietyn ajan toivottu tapahtuma. Metallipinnat hienovaraisesti kiilloituvat/tasoittuvat lisää ja samalla kitka liukkaampien/sileämpien pintojen johdosta alenee.

          Moni meistä kokeillut mitä kiilloitusaineet tekee maalipinnalle tai kiilloitustahna rosterille/aluvanteelle.

          Paineen alaisena hioma-aineet pilkkoutuvat lisää ja hioutuminen pysähtyy. Moottoriöljy toimii huuhtovana ja liuottavana aineena kunnes mömmöt jää öljysuodattimeen.

          Jos toi prosessi toimii näin, silloin jotain oikeasti tapahtuu. Kitkan merkityksen jokainen tietää.

          Se täyttääkö pintoja on sitten jo eri juttu. Minkään pahasti kuluneen koneen korjaamiseen tämän kohdalla en oikein usko.
          G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

          Comment

          • 1031
            Bimmer Rookie
            • Jul 2008
            • 125

            Originally posted by Leiffi2001 View Post
            edes valmistajan teorian mukaan toi moska ei voi toimia kuin kohteissa jotka jo on rikki/loppuunkulunu, eli jossain kohtaa pintapaine tulee normaalia suuremmaksi jotta reaktio voi tapahtua. Eipä kannata ehjään koneeseen laittaa, ei ne tehot lisäänny eikä kestävyys parane.

            Puristukset saattaa parantua jos aine aiheuttaa männänrenkaitten lisääntynyttä kitkaa ja sitä kautta kulumista jolloin renkaat hioutuu paremmin sylinteriputken mukaiseksi.


            Näkyy olevan silikaattia jota käytetään tietyissä rasvoissa paksuntajana, sillä varmaan selittyy puristusten nousu, jäykentää öljyä kuten legendaarinen STP.

            RVS on silikaattia joka on hiova aine.

            Lueppa vielä kerran omat postauksesi ajatuksella läpi, käviköhän niin että tuli postattua aiheesta johon oli "esson baari tietoutta" ilman omakohtaista kokemusta ja sitten koitetaan kaivaa aiheesta kaikki netin negatiivinen kirjoittelu esiin ja koitetaan keksiä teorioita mistä esim. puristusten parantuminen tapahtuu:

            -eli jossain kohtaa pintapaine tulee normaalia suuremmaksi jotta reaktio voi tapahtua

            Eli tässä vaiheessa oli puhetta "reaktiosta"

            -Puristukset saattaa parantua jos aine aiheuttaa männänrenkaitten lisääntynyttä kitkaa ja sitä kautta kulumista jolloin renkaat hioutuu paremmin sylinteriputken mukaiseksi

            Nyt puhutaan hiomisesta

            -Näkyy olevan silikaattia jota käytetään tietyissä rasvoissa paksuntajana, sillä varmaan selittyy puristusten nousu, jäykentää öljyä kuten legendaarinen STP.

            Nyt puhutaan öljyn viskositeetin lisääntymisestä

            -RVS on silikaattia joka on hiova aine.


            Nyt puhutaan taas hiomisesta

            Joo, kai se on sitten nöyrryttävä ja uskottava näillä näytöillä että aineen toiminta(toimimattomuus) perustuu sitten hioutumiseen..
            Kova paikka minulle ja varmaan kaikille meille muille jotka olemme tyytyväisiä olleet tähänasti.
            E61 520da LCI 2007
            EX: E36 325TDS touring 1997, E30 324D 1989

            Comment

            • 1031
              Bimmer Rookie
              • Jul 2008
              • 125

              Originally posted by Leiffi2001 View Post

              Amerikoissa ei oikein ole myynyt hyvin, johtuuko liian kovista korvausvaatimuksista Amerikan malliin ?

              "A professor of materials science in Helsinki university has said that what RVS claims to do is impossible. RVS-technology had tests carried out at said university and when the results where unfavourable, they buried the research and never contacted the university again."
              Laitetaan nyt tähän linkki tuohonkin viestiketjuun josta tuo yllä oleva teksti on lainattu. Tuo ja tämä viestiketju oli ainut missä yllä oleva lainaus esiintyy (Googlella haettuna)
              Tästäkin viestiketjusta löytyi monta tyytyväistä käyttäjää.



              Onko sulla jotain tilastoa heittää amerikan myyntimääristä?
              E61 520da LCI 2007
              EX: E36 325TDS touring 1997, E30 324D 1989

              Comment

              • Tommix
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 5419
                • S:t Karins

                Originally posted by AKSU View Post
                Siis näähän on niitä tv-shopista tuttuja, kuten motor-up yms...
                Täällä oli pitkät piuhat
                Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                Comment

                • Calypsocoupe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 2932
                  • EFNU

                  Originally posted by Tommix View Post
                  +1, autotehtaat hakkaa miljoonia tuotekehitykseen, jotta saadaan kulutus (lue päästöt) kuriin. Olisivat ne jo ottaneet varmasti tämän käyttöön jos tuolla saisi todistetusti kulutuksen laskemaan edes mariginaalin verran. Saati öljy-yhtiöt :think.
                  Muistatko minä vuonna BMW otti pii-pintaiset lohkot käyttöön? Valmistusmenetelmä tosin taisi olla halvempi kuin ajella autolla muutama tuhat kilometriä.
                  - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

                  Comment

                  • r.w.
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2007
                    • 2510
                    • Länsirannikko

                    Originally posted by Calypsocoupe View Post
                    Muistatko minä vuonna BMW otti pii-pintaiset lohkot käyttöön? Valmistusmenetelmä tosin taisi olla halvempi kuin ajella autolla muutama tuhat kilometriä.
                    M70 tuotantoon '87 ja M60 '91, en kyllä ymmärrä mitä haet takaa? :think
                    1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

                    Comment

                    • kaismat
                      Bimmer Rookie
                      • Dec 2014
                      • 139
                      • kuopio

                      Minulla rvs hävitti moottorin sivuäänen.
                      Se riittää minulle

                      Comment

                      • Bullitt
                        BTCF Member
                        • Jul 2002
                        • 2786
                        • Turku

                        Originally posted by VolvoTDi View Post
                        Jaguariin (S-type 2.7DA -08) laitettiin, moottoriin, perään ja vaihteistoon RVS:t ja nyt ajettu sen jälkeen sen reilu 2000km ja ennen samalla matkalla kulutus tietokoneen mukaan 5,9L nyt näyttää 5,4L. Mitään muuta selitystä en keksi kuin RVS...
                        Aika paljon on kulutus muuttunut. Nyt olen itse saanut ajeltua vähän enemmän, ja kulutus kyllä vaihtelee hiukan, mutta toisaalta on ollut sekalaista ajoa, vaihdettu renkaat ja kelien muutoskin varmaan jotain vaikuttaa. Jos RVS mun autossa jotain vaikutti, niin sen osuus muutokseen on ehkä 0,1 litraa satasella. Jos olisin etukäteen tiennyt muutoksen olevan noin mitätön, niin olisin jättänyt tekemättä, mutta ihan testimielessä tähän lähdettiinkin.


                        Comment

                        • janke
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2010
                          • 3667
                          • seinäjoki

                          Täytyy muistaa, että ei tuo rvs terveeseen koneeseen tuo välttämätä mitää uutta. Ainut, että pakkasella voi käynnistyä liukkaammin.:think
                          Bmw 316 E30 -88

                          Comment

                          • Maili
                            BTCF Member
                            • Aug 2011
                            • 446
                            • E-pohjanmaa

                            Tänään iskin tuohon e39 520 automaatti lootaan rvs mönjät. Hetken mietin kuinka ne sinne saan niin ,että ei öljyä valu ulos. Laatikko kylmänä, pelkkä takapää ylös, auto käyntiin ja ei tippaakaan tullu ulos kun ropun aukaisin ja tööttäsin litkut sisään. Toivoa sopii, että pitkittäis jonkin verran laatikon elinikää. Muualla on tullu käytettyä rvs ,mutta ekaa kertaa laitoin automaattiin. Laatikko pelaa kyllä ihan hyvin, mutta kilometriä on jo 250tkm.
                            E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
                            Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.

                            Comment

                            • Maili
                              BTCF Member
                              • Aug 2011
                              • 446
                              • E-pohjanmaa

                              Originally posted by Maili View Post
                              Tänään iskin tuohon e39 520 automaatti lootaan rvs mönjät. Hetken mietin kuinka ne sinne saan niin ,että ei öljyä valu ulos. Laatikko kylmänä, pelkkä takapää ylös, auto käyntiin ja ei tippaakaan tullu ulos kun ropun aukaisin ja tööttäsin litkut sisään. Toivoa sopii, että pitkittäis jonkin verran laatikon elinikää. Muualla on tullu käytettyä rvs ,mutta ekaa kertaa laitoin automaattiin. Laatikko pelaa kyllä ihan hyvin, mutta kilometriä on jo 250tkm.
                              Laatikko kesti koko auton eliniän. (Ajettiin lunastukseen 30.1 ja uusi omistaja avk)
                              E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
                              Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.

                              Comment

                              • janke
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2010
                                • 3667
                                • seinäjoki

                                Originally posted by Maili View Post
                                Laatikko kesti koko auton eliniän. (Ajettiin lunastukseen 30.1 ja uusi omistaja avk)
                                Surullista Huomasitko mitään muutosta siihenasti kun auto vielä eli?
                                Bmw 316 E30 -88

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎