Eli hiton helppo juttu miten lähteä virittämään m30bxx konetta? Mielellään pidettäisi vaparina, mutta ahtamiselle jätetty pieni vara. Eli miten, miksi? MAksimitilavuus mihin ton saa? Mikäänhaän ei voita kuutio tuumia, vai miten meni? 3,5 vissiin suurin tilavuss vakiona? SOpivaa, porausta ja kampuraa käyttämällä paljonko? Mietityttää vaan onko järkeä läheä viirittämään e23? Ainakaan tehotrajat ei äkkiä tulevastaan....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30 viritys
Collapse
X
-
eikä mikään voita myöskään äidinkielentunteja ja oikeinkirjoitusta. helpottaa kummasti viestiin vastaamista kun ymmärtääkin mitä siinä lukee.
mutta siis, remmiä itse laittaisin tuohon moottoriin. sopivalla sarjalla saa oikein mukavan tasaisen vääntö- ja tehokäyrän aikaiseksi ja hintakaan ei ole mitenkään järkyttävän paha.
Comment
-
-
Terno
Originally posted by Sjel View Posteikä mikään voita myöskään äidinkielentunteja ja oikeinkirjoitusta. helpottaa kummasti viestiin vastaamista kun ymmärtääkin mitä siinä lukee.
mutta siis, remmiä itse laittaisin tuohon moottoriin. sopivalla sarjalla saa oikein mukavan tasaisen vääntö- ja tehokäyrän aikaiseksi ja hintakaan ei ole mitenkään järkyttävän paha.
P.S.Oletko kuullut sanaa lukihäiriö?
Comment
-
Juu, ei kyllä turboa tuohon laitteeseen, mutta remmi kylläkin. eikä se remmi nyt niin älyttömän hintainen ole kumminkaan loppupeleissä.
Ainakin omasta mielestäni auto olisi huomattavasti mukavampi ajaa remmillä kun että se olisi perus vaparivirivirikierroskone joka on huomattavan epämukava ajaa kaupungissa.
Ja tottakai, jokainen omalla tyylillään, mutta itse tekisin noin enkä pahemmin lähtisi kasvattamaan litrakokoja, koska omasta kokemuksesta se vain heikentää moottorin kestävyyttä. Tosin, en myöskään hirveesti tunne m30 koneita, joten se saattaa hyvinkin kestää tuon reitin.
Ja tietenkin halvemmallahan pääsisi kun hankkisi toisen koneen joka on valmiiksi jo "isoin mitä markkinoilta saa" jota sitten rupeisi rakentamaan mieleisekseen, on autokin ajossa kun rakentelee ja sitten kun moottori tuntuu olevan valmis niin nostaa sen keulalle.
Tuohon päälle tietenkin kun rupeaa laskemaan alustan hintaa, jarruja, muita tarvittavia juttuja niin eihän se halpaa tietenkään ole. Mutta mitä sitten, harrastaminenhan on tunnetusti tyhmää johon menee paljon rahaa mutta sitä hauskempaa se taasen on.
ps. olen elämääni kyllästynyt kusipää enkä jaksa välillä edes yrittää tulkata viestejä
Comment
-
-
Originally posted by Terno View PostJa -vm78 e23 EI käy turbo, mielestäni, remmi kyllä,
Comment
-
-
Originally posted by Sjel View Posteikä mikään voita myöskään äidinkielentunteja ja oikeinkirjoitusta. helpottaa kummasti viestiin vastaamista kun ymmärtääkin mitä siinä lukee.
Laita remmi, ja moottorille muuten kattava perushuolto. Siinä olisi tyyliä
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
-
herrakani
Jollain saksalaisella foorumilla oli aikanaan sellanen, mihin oli laitettu:
280 mainosasteen nokat
läppärunko siirretty
portattu kansi (siis virtauspenkissä, ei autotallissa)
puristuksia nostettu
peltisarja
speksien mukaan uudelleenohjelmoitu lastu
Olisko siin ollu 250hv +/- 10 katit kiinni. Alkutilana siis m30b35 alakerta ja m30b30 kansi.
Comment
-
Terno
Originally posted by chorrus View PostEi se sullakaan kuule hanskassa ole. Mun mielestä viesti oli oikein selvästi luettavissa. Tälläinen tylsä lässytys jostain *yhdys sana virheestä* on säälittävän pikkusieluista. Parempi olla hiljaa jossei keksi muuta.
Laita remmi, ja moottorille muuten kattava perushuolto. Siinä olisi tyyliä
Comment
-
Oishan remmi aika munakas värkkiMeneeköhän toi eatonin 45 liian pieneks M30B34:seen.. Vai pitäiskö olla se isompi 62:nen :think löytys vaan kaverilta uus 45eatoni.
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Comment
-
Comment