edit: ei mitään hyödyllistä sanottavaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30 viritys
Collapse
X
-
Last edited by Zetz; 21-06-2014, 08:30.puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
-
-
Originally posted by Joma View Post765 asetelma ja vanhanmallin kova vauhtis, massalevyllä ei tarvi kikkailla ollenkaan? Menee suoraan e23 265 laatikon väliin?
Mut jos sintterilevyn laittaa niin mitäs joutuu kikkailemaan?E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Kuinkas tuleeko tossa mitään muuta estettä matkaan, jos asentaa m30:in pystyyn kuin laatikko ja öljypohja? Sitä ajan takaa, että saisi lisää tilaa pakopuolelle. S38:n kannella jos se vaikuttaa.
Nytte kun siinä kaikki muukin menee uusiksi, niin helpottaisi pakosarjan asennusta ja suunnittelua jos saisi motin suoraan."My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
Originally posted by Powr View PostKuinkas tuleeko tossa mitään muuta estettä matkaan, jos asentaa m30:in pystyyn kuin laatikko ja öljypohja? Sitä ajan takaa, että saisi lisää tilaa pakopuolelle. S38:n kannella jos se vaikuttaa.
Nytte kun siinä kaikki muukin menee uusiksi, niin helpottaisi pakosarjan asennusta ja suunnittelua jos saisi motin suoraan.
Ohjaustehostimen pumppu jää maata laahaamaan, mut mites kannen öljynpaluut ite nostaisin vaan vähän pystymmäs jos tarve.
Miksei tila riitä? Itekkin kaavailin m50 suorempaan mut tulin siihen tulokseen että turhaa, mahtuu hyvin.E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostOhjaustehostimen pumppu jää maata laahaamaan, mut mites kannen öljynpaluut ite nostaisin vaan vähän pystymmäs jos tarve.
Miksei tila riitä? Itekkin kaavailin m50 suorempaan mut tulin siihen tulokseen että turhaa, mahtuu hyvin.
No pääasiallinen tarkoitus olisi saada toi BW S400 kokonaan pellin alle ja kunnei se mikään pieni ämpäri ole, niin hankalaa tulee varmasti. Voipi silti olla, että tekee O-peksi tyylisen kyhmyn konepeltiin."My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
Tossa on vielä moottorit nipussaan niin kysytään jo hyvissä ajoin ennen kuin lähdetään osia tilailemaan:
1: Osaako kukaan sanoa millainen männän korkeus pitäisi olla tapin keskeltä laen päälle kun E34 M30 3.5 litraseen koneeseen laitetaan pidemmät 144mm kiertokanget (vakio 135mm tilalle)?
Puristukset voitaisiin pitää abaut vakiossa 9 pinnassa.
2: Mikä on vakio männän korkeus tapin keskeltä laen päälle?
3: Ebay on nykyään väärällään palikkaa M30 moottoreihin. Tässä olisi 135mm kanget, onko kokemuksia? Tässä 144mm kanget?
Futurez myy huomattavasti kalliimmalla vastaavan laisia kankia?
Onko kokemuksia ja mielipiteitä, tekeekö noilla "Kiinan kangilla" mitään?
4: Millaisia mäntiä kannattaisi käyttää noiden pitempien 144mm kankien kanssa ahdetussa moottorissa?
5: Tuossa olisi kanssa varmastikkin pätevä vauhtipyörä?
Comment
-
-
Laitoin juuri tuollaiset maxspeeding rodsit M20seen. Huomiot: laatu hintansa mukainen, eli tarkasta kaikki ennen asennusta (mitat, välykset, puhdistus). Pultinreijät oli täynnä koneistusjäystettä ja alasilmissä teräviä särmiä.
Ja ulkomitat on selkeästi esim SPM-kankia sirommat. Luulen, että nuokin menee siistimisen jälkeen kevyessä turbotuksessa ihan ok. Tarkkana saa olla kiinapaskan kanssa aina.
Comment
-
-
Mulle tulee 144 kankien kaveriksi je pistonssit, tekecvät omien mittojen mukaan mäntiä.E28 M30b34 turbo - > m54b30 Turbo
650hp/850nm 1.8bar
1/4m 11.48s/208km/h
100-150km/h 2.01s
100-200km/h 6.99s
EX jatkeet:
e39 528 M-Sport -99
e36 318is "M-sport" -92
Comment
-
-
Originally posted by tero_v View PostMulle tulee 144 kankien kaveriksi je pistonssit, tekecvät omien mittojen mukaan mäntiä.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostTossa on vielä moottorit nipussaan niin kysytään jo hyvissä ajoin ennen kuin lähdetään osia tilailemaan:
1: Osaako kukaan sanoa millainen männän korkeus pitäisi olla tapin keskeltä laen päälle kun E34 M30 3.5 litraseen koneeseen laitetaan pidemmät 144mm kiertokanget (vakio 135mm tilalle)?
Puristukset voitaisiin pitää abaut vakiossa 9 pinnassa.
2: Mikä on vakio männän korkeus tapin keskeltä laen päälle?
3: Ebay on nykyään väärällään palikkaa M30 moottoreihin. Tässä olisi 135mm kanget, onko kokemuksia? Tässä 144mm kanget?
Futurez myy huomattavasti kalliimmalla vastaavan laisia kankia?
Onko kokemuksia ja mielipiteitä, tekeekö noilla "Kiinan kangilla" mitään?
4: Millaisia mäntiä kannattaisi käyttää noiden pitempien 144mm kankien kanssa ahdetussa moottorissa?
5: Tuossa olisi kanssa varmastikkin pätevä vauhtipyörä?
Minä laitan s38b36:sen kanget (144mm) ja m62b44:sen männät, tällä setupilla puristus tulee juurikin 9:sin huiteille. Yritän huomenna muistaa mitata molemmat männät niin saat faktatietoa.
Comment
-
-
Originally posted by 327 2*t+ic View PostMinä laitan s38b36:sen kanget (144mm) ja m62b44:sen männät, tällä setupilla puristus tulee juurikin 9:sin huiteille. Yritän huomenna muistaa mitata molemmat männät niin saat faktatietoa.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Minä veikkaan että toimii aivan hyvin. Alumiiniahan se mäntä on, niinku muutkin männät.
Rautaputki tuskin on kranttu sille, mitä seosta mäntä on.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment