Nyt tarvittais kytkin koville tehoille tähän m30/s38 sovellukseen.
Taitaa tilton olla ainoita oikeita kestäviä ja pitäviä teholuokassa +1000hv/+1000nm? Sre -765 luistelee heti kättelyssä?
Laatikoissa varmaan getrag 280 s38:sta menis heittämällä mutta kestossa ollaan jo rajoilla. ZF GS6-53DZ kestäisi mutta menee leikkaa liimaa touhuks.
"My wheelbolts requiremore torque than your Hondamakes..."
Ei ehkä
Ihan viritystä mutta m30 huoltoa mistä kannattaisi kysellä männänrenkaita,kiertokangen laakereita ja runkolaakereita? Ihan standardi koossa...
Smidiltä vain orkkista, joka ei hinnan puolesta oikein innostanut.. Ebay? Männänrenkaita tuntui löytyvän tosi nihkeästi, enemmänkin jenkeistä, tai sit oli vaan väärät hakusanat
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Ei ehkä
Ihan viritystä mutta m30 huoltoa mistä kannattaisi kysellä männänrenkaita,kiertokangen laakereita ja runkolaakereita? Ihan standardi koossa...
Smidiltä vain orkkista, joka ei hinnan puolesta oikein innostanut.. Ebay? Männänrenkaita tuntui löytyvän tosi nihkeästi, enemmänkin jenkeistä, tai sit oli vaan väärät hakusanat
Laakerit hain motonetistä. Männänrenkaat Ebaystä..
Omaani tilasin janicol raicingistä suolainen hinta jotain 160e maksoi mutta omalla kohdalla oli ongelma renkaiden paksuus tuossa 90mm männässä joten meni tilaukseen se selvittänee hinnankin
Ei ehkä
Ihan viritystä mutta m30 huoltoa mistä kannattaisi kysellä männänrenkaita,kiertokangen laakereita ja runkolaakereita? Ihan standardi koossa...
Smidiltä vain orkkista, joka ei hinnan puolesta oikein innostanut.. Ebay? Männänrenkaita tuntui löytyvän tosi nihkeästi, enemmänkin jenkeistä, tai sit oli vaan väärät hakusanat
Mulla olis hyllys ihan uudet runkolaakerit ja taitaa olla veivien laakeritkin
"My wheelbolts requiremore torque than your Hondamakes..."
Minä laitan s38b36:sen kanget (144mm) ja m62b44:sen männät, tällä setupilla puristus tulee juurikin 9:sin huiteille. Yritän huomenna muistaa mitata molemmat männät niin saat faktatietoa.
Tuossa olen pähkäillyt vielä tuota kanki mäntä asiaa ja muutama "viisaampi" taho on sanonut, että mikäli aikoo tehdä ns kadulla ajettavan auton ja arvostaa enempi vakion kaltaista käyttäytymistä ja ala-keski rekisterin vääntöä niin kannattaa pysyä vakio kanki / mäntä mitoissa :think
Samalla muutman kansi ammattilaisen kanssa on tullut juteltua kannen tiivisteistä ja pulteista. He eivät ole nähneet järkeviksi mennä vaihtamaan tilalle ARP:in kovia venymnättömiä pinapultteja vai sen takia kun se on nykyään muotia.
Maltillisissa teholukemissa-kokooonpanossa kulema vakio pultit toimivat varmemmin ja kuulema sallivat pientä elämistä kannessa ilman vaurioita / vuotoja. Onko raadilla ehdottaa sopivia kannen tiivisteitä M30 moottoriiin 92-93mm poraukselle?
Kätköistä löytyi myös tuollainen omavalmiste imusarja ja alustavasti sitä koesovittelin mutta termarikotelon ylävesiletkulähtö on pahasti tiellä.
Onko jossakin muussa M30 mallissa erilaisia termarikoteloita vai pitääkö ruveta puukottaan? Onko toi yleensä hitsaus kelpoista materiaalia?
Kyllä lähtisin muokkaamaan sinuna imusarjaa ja ei ole erilaista termarin lähtöä. Joudut käyttämään jos harkitset nuke tai vastaavaa pensakiskoa jossa paluu päädyssä niin suuttimien jatkoholkkeja käyttää, muuten sekin törmää vesiletkulähtöön vakio pahvi vakio pulteilla, tai en itse näe järkeä sijoittaa rahaa hyvään pahviin ja sitten normi pulteilla:think
Comment