Kokemuksia/mielipiteitä tälläisestä Enemin "turbonokasta": Z55T: 284/113/11.2/1.4. Heikosti löytyy täältä tai googlesta tietoa tuosta.
Overlap ainakin vaikuttaisi aika maltilliselta ajatellen päästömittausta ja toimintaa alakierroksilla. Nostoa on aika reippaasti asteisiin nähden. Mitäköhän keinut tykkää?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Originally posted by TheLoial View PostAinakin Bodycote Pieksämäellä ja Muuramessa Sten & Co (100€ kun kysyin pari vuotta sitten).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Expansion View PostNoniin eli nyt olis semmonen kampura käsissä missä runkolaakerin kaulat ovat ihan hyvät mutta kiertokangen kaulat ovat vähän heikommat ja koska kaulat pittää seuraavan alikokoon hioa eli -0,25mm niin pitääkö nitrata kaulat vai yltääkö tehdas nitraus tähän saakka?
Leave a comment:
-
-
Noniin eli nyt olis semmonen kampura käsissä missä runkolaakerin kaulat ovat ihan hyvät mutta kiertokangen kaulat ovat vähän heikommat ja koska kaulat pittää seuraavan alikokoon hioa eli -0,25mm niin pitääkö nitrata kaulat vai yltääkö tehdas nitraus tähän saakka?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostMukana tulleita ja bemun omia on ollut kiinni noissa mukeissa, eikä ole irronnut.
Millasia on tefloniset?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Expansion View PostMites muuten te jotka olette käyttäneet kuplan mahleja niin oletteko käyttäneet niitä männäntapin sokkia mitkä ovat tulleet mahlien mukana vai erikseen teflonisia?
Millasia on tefloniset?
Leave a comment:
-
-
Mulla ainakin on ne mukana tulleet, sitä en tiiä miten pysyy paikallaan kovemmissa voimissa.
Leave a comment:
-
-
Mites muuten te jotka olette käyttäneet kuplan mahleja niin oletteko käyttäneet niitä männäntapin sokkia mitkä ovat tulleet mahlien mukana vai erikseen teflonisia?
Leave a comment:
-
-
Nyt on käännyttävä kokeneempien puoleen...
Ahdettu vakio 1.8l M10, ilmamäärämittari turbon imupuolella, Lähtee hyvin käyntiin mut mut kuolee samantien jos ei kaasulla härnää, siltikin paukkuu/rötää ja tumman käryn persuteella liian rikkaalla.
Määrämittarin jousta tiukattu 2 naksua, mut ei vieläkään toimi.
Ideoita? Miten muiden ahdetut M10 toimii vakioruiskulla ja millä toimenpiteillä? Siis L-jet.
Pitääkö jousta kirrata lisää vai siirtää mittari takas painepuolelle...:think
Edit: Tämäkin ongelma ratkesi ilmamäärämittarin säädöllä, säädin tietenkin ensin väärään suuntaan...Last edited by sleepertuning; 19-10-2010, 17:06.
Leave a comment:
-
-
Kato FAQ-alueelta e30 alta , löytyy korjaamokäsikirja jossa on "kaikki" M10 koneen mitat , välykset ym
Leave a comment:
-
-
Asiasta kuuenteen...paljon on kampuran kaulojen std-mitat, siis kiertokankien kaulojen ja kampuran kaulojen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by S.Kaulaote View PostAi Biopensaa...? Tä
...kuka sitä nyt jollain tärpätillä ajelee.
Originally posted by racing02 View PostSe oli varmaan se uusi nimi mihin viitattiin. Onko siinä juuri muuta uutta? En oikeesti tiedä foorteista muuta kuin mitä väkisin oppinut tallilla.Last edited by Jürgen_; 03-10-2010, 11:46.
Leave a comment:
-
Leave a comment: