Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 Turbotus, heikot kohdat jne.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joni*
    replied
    Kokemuksia/mielipiteitä tälläisestä Enemin "turbonokasta": Z55T: 284/113/11.2/1.4. Heikosti löytyy täältä tai googlesta tietoa tuosta.
    Overlap ainakin vaikuttaisi aika maltilliselta ajatellen päästömittausta ja toimintaa alakierroksilla. Nostoa on aika reippaasti asteisiin nähden. Mitäköhän keinut tykkää?

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by TheLoial View Post
    Ainakin Bodycote Pieksämäellä ja Muuramessa Sten & Co (100€ kun kysyin pari vuotta sitten).
    taisi olla toi bodycoten hinta vieläpä niin että se on minimi hinta 50kg:lle. eli jos on muutakin nitrattavaa kuin yksi kampura niin menee samalla hinnalla. Bodycoten hinta oli muutama vuosi sitten 50eur.

    Leave a comment:


  • TheLoial
    replied
    Originally posted by Expansion View Post
    Missä kaikkialla suomea on pajoja missä voi nitrata kampuran?
    Ainakin Bodycote Pieksämäellä ja Muuramessa Sten & Co (100€ kun kysyin pari vuotta sitten Steniltä).
    Last edited by TheLoial; 26-10-2010, 17:57.

    Leave a comment:


  • Expansion
    replied
    Missä kaikkialla suomea on pajoja missä voi nitrata kampuran?

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by Expansion View Post
    Noniin eli nyt olis semmonen kampura käsissä missä runkolaakerin kaulat ovat ihan hyvät mutta kiertokangen kaulat ovat vähän heikommat ja koska kaulat pittää seuraavan alikokoon hioa eli -0,25mm niin pitääkö nitrata kaulat vai yltääkö tehdas nitraus tähän saakka?
    nitrattava uudelleen.

    Leave a comment:


  • Expansion
    replied
    Noniin eli nyt olis semmonen kampura käsissä missä runkolaakerin kaulat ovat ihan hyvät mutta kiertokangen kaulat ovat vähän heikommat ja koska kaulat pittää seuraavan alikokoon hioa eli -0,25mm niin pitääkö nitrata kaulat vai yltääkö tehdas nitraus tähän saakka?

    Leave a comment:


  • pablo
    replied
    Originally posted by Tzeimi View Post
    Mukana tulleita ja bemun omia on ollut kiinni noissa mukeissa, eikä ole irronnut.

    Millasia on tefloniset?
    Tatin näköset palikat mitkä työnnetään tapin keskireikään.

    Leave a comment:


  • Tzeimi
    replied
    Originally posted by Expansion View Post
    Mites muuten te jotka olette käyttäneet kuplan mahleja niin oletteko käyttäneet niitä männäntapin sokkia mitkä ovat tulleet mahlien mukana vai erikseen teflonisia?
    Mukana tulleita ja bemun omia on ollut kiinni noissa mukeissa, eikä ole irronnut.

    Millasia on tefloniset?

    Leave a comment:


  • ThemeJ
    replied
    Mulla ainakin on ne mukana tulleet, sitä en tiiä miten pysyy paikallaan kovemmissa voimissa.

    Leave a comment:


  • Expansion
    replied
    Mites muuten te jotka olette käyttäneet kuplan mahleja niin oletteko käyttäneet niitä männäntapin sokkia mitkä ovat tulleet mahlien mukana vai erikseen teflonisia?

    Leave a comment:


  • sleepertuning
    replied
    Nyt on käännyttävä kokeneempien puoleen...


    Ahdettu vakio 1.8l M10, ilmamäärämittari turbon imupuolella, Lähtee hyvin käyntiin mut mut kuolee samantien jos ei kaasulla härnää, siltikin paukkuu/rötää ja tumman käryn persuteella liian rikkaalla.

    Määrämittarin jousta tiukattu 2 naksua, mut ei vieläkään toimi.

    Ideoita? Miten muiden ahdetut M10 toimii vakioruiskulla ja millä toimenpiteillä? Siis L-jet.

    Pitääkö jousta kirrata lisää vai siirtää mittari takas painepuolelle...:think

    Edit: Tämäkin ongelma ratkesi ilmamäärämittarin säädöllä, säädin tietenkin ensin väärään suuntaan...
    Last edited by sleepertuning; 19-10-2010, 17:06.

    Leave a comment:


  • Vilikki
    replied
    m10b18 L-jetti koneen moottorinohjauspurnukan pinnikaaviota?

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Kato FAQ-alueelta e30 alta , löytyy korjaamokäsikirja jossa on "kaikki" M10 koneen mitat , välykset ym

    Leave a comment:


  • Expansion
    replied
    Asiasta kuuenteen...paljon on kampuran kaulojen std-mitat, siis kiertokankien kaulojen ja kampuran kaulojen?

    Leave a comment:


  • Jürgen_
    replied
    Originally posted by S.Kaulaote View Post
    Ai Biopensaa...? Tä
    Eiku ihan tavan bensaa

    ...kuka sitä nyt jollain tärpätillä ajelee.


    Originally posted by racing02 View Post
    Se oli varmaan se uusi nimi mihin viitattiin. Onko siinä juuri muuta uutta? En oikeesti tiedä foorteista muuta kuin mitä väkisin oppinut tallilla.
    Ei siinä taida olla Kenttiläiseen oikein muuta samaa kuin ulkonäkö.
    Last edited by Jürgen_; 03-10-2010, 11:46.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎