Tekkeekö tuommosilla mukiloilla mittään? Jos 300-350hp tietämille jättäs tehot.. On niin halavat että rupes ihan kiinnostamaan. Cp pistonsseista on kyllä kysely päällä vielä.. Mutta budjetti vaan kusee pahasti tällähetkellä.
Omassa Toyotan moottorissa aikanaan kyseiset mukit ja painetta 2.3bar hyvin kesti
Tekkeekö tuommosilla mukiloilla mittään? Jos 300-350hp tietämille jättäs tehot.. On niin halavat että rupes ihan kiinnostamaan. Cp pistonsseista on kyllä kysely päällä vielä.. Mutta budjetti vaan kusee pahasti tällähetkellä.
Tekee. Muista asennuksessa nuoli vauhtipyörään päin.
Tekkeekö tuommosilla mukiloilla mittään? Jos 300-350hp tietämille jättäs tehot.. On niin halavat että rupes ihan kiinnostamaan. Cp pistonsseista on kyllä kysely päällä vielä.. Mutta budjetti vaan kusee pahasti tällähetkellä.
Kyllä se kestää nuilla kuplan männilläkin yli 300hv, kunhan moottorissa on säädöt kohdallaan. Itse ajelin paksulakisilla vakio männillä pari kesää yli kolmensadan tehoilla, eikä niiden kanssa tullut ongelmia. Kanget oli myös vakiot, joskin tasapainotettu ja poskipinnat kiillotettu. Vaihdoin siinä vaiheessa takomännät ja h-profiili kanget kun tavoitteet meni yli 400hv:n. Nyt JE-mittatilausmännät ja eagle h-profiili kanget. Kanget valittiin tässä vaiheessa s14 144mm pitkät paremman kampisuhteen takia. Penkissä mitattu vanhalla ahtimella 411hv/600nm@1,5bar ja nyt arviolta n.450hv/+600nm@1,5bar varttimaili tuloksista pääteltynä. Näillä nyt menty kaksi kautta moottoria avaamatta.
Kokoonpano riippuu siis paljolti siitä kuinka paljon yli 300hv meinaat mennä. Jos pysyt alle 350 tehoissa, niin pitäisin entisellään. Jos tavoitteet tuosta yli niin harkitsisin jo kunnon mäntiä ja kankia, jo siinäkin mielessä kun ne tavoitteet tuppaa kasvamaan ajan myöta.
Paljonko männissä on lakikorkeus?Samanmoista settiä ois itellä menossa paikoilleen,nyt vaan nuita mäntiä mietin.
Kiitos tästä! eikös se niin mene että nälkä kasvaa syödessä? Se 400hp on kyllä ollu mielessä. Mielellään tekis semmosen, että ei jokavuos tarviis avata
Minkälaisella mäntä/kanki kokoonpanolla porukka on tehny näitä? Tarkotus ois semmoset kilkkeet laittaa että kestää yli 3sataa ottaa. Tosin 290hp kesti kuplan mahletkin eikä niissä vieläkään mitään vikaa ole. Lueskelin koko topicin läpi niin ei tuosta nyt ottanu selkoo minkälaisilla sisuskaluilla ootte näitä tehny. :think
Kyllä se kestää nuilla kuplan männilläkin yli 300hv, kunhan moottorissa on säädöt kohdallaan. Itse ajelin paksulakisilla vakio männillä pari kesää yli kolmensadan tehoilla, eikä niiden kanssa tullut ongelmia. Kanget oli myös vakiot, joskin tasapainotettu ja poskipinnat kiillotettu. Vaihdoin siinä vaiheessa takomännät ja h-profiili kanget kun tavoitteet meni yli 400hv:n. Nyt JE-mittatilausmännät ja eagle h-profiili kanget. Kanget valittiin tässä vaiheessa s14 144mm pitkät paremman kampisuhteen takia. Penkissä mitattu vanhalla ahtimella 411hv/600nm@1,5bar ja nyt arviolta n.450hv/+600nm@1,5bar varttimaili tuloksista pääteltynä. Näillä nyt menty kaksi kautta moottoria avaamatta.
Kokoonpano riippuu siis paljolti siitä kuinka paljon yli 300hv meinaat mennä. Jos pysyt alle 350 tehoissa, niin pitäisin entisellään. Jos tavoitteet tuosta yli niin harkitsisin jo kunnon mäntiä ja kankia, jo siinäkin mielessä kun ne tavoitteet tuppaa kasvamaan ajan myöta.
Minkälaisella mäntä/kanki kokoonpanolla porukka on tehny näitä? Tarkotus ois semmoset kilkkeet laittaa että kestää yli 3sataa ottaa. Tosin 290hp kesti kuplan mahletkin eikä niissä vieläkään mitään vikaa ole. Lueskelin koko topicin läpi niin ei tuosta nyt ottanu selkoo minkälaisilla sisuskaluilla ootte näitä tehny. :think
Leave a comment: