Originally posted by mikkosracing
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Merkkiä en muista, koska auto on seissyt jonkin aikaa ja viime vaihdosta on vierähtänyt tovi.. M-Sportin kautta ne on siihen aina tullut (kuiteissakin lukee onneks vain kansitiiviste), kestää 1.5bar ihan ok, mut siitä ku mennään ylöspäin ni ei meinaa kestää..
Joten jos on varmaa tietoa mikä sielä kestäis, niin sellanen otettais kiitollisena vastaan..
Leave a comment:
-
-
Se olis tarttenu tehdä jo 13vuotta sitten..
Nyt kiinnostais se kestävä kansitilke..Last edited by mikkosracing; 29-09-2012, 07:57.
Leave a comment:
-
-
Kyllä mä siihen tänäänkin ihan tota paikallisen nesteen 98 tankkasin..
Ja voinhan toki autosta jotain kertoo jos jotain kiinnostaa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikkosracing View PostLöytyiskö täältä turbo miehiä jolla olis tietoa et mistä sais kansi tilkkeen joka kestäis reippaan kahen ja puolenkilon paineen?
Meinaa noi ns. turbon tilkkeet kestää just pari vetoo ennen kun antautuu..kerro ny helvetissä lisää m10 + 2.5bar laitteesta, vaikka privaan
Leave a comment:
-
-
Löytyiskö täältä turbo miehiä jolla olis tietoa et mistä sais kansi tilkkeen joka kestäis reippaan kahen ja puolenkilon paineen?
Meinaa noi ns. turbon tilkkeet kestää just pari vetoo ennen kun antautuu..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muumi View PostOokke. Ajattelin vaan et joku spesiaalimpi kampi.
Tuo pukista ryöstely taita olla yleisin tyyli. -618 suuttimimet aukeaa 1.4bar paineella joten ei tartte muita painevenoja.
onko sulla mitää tietoa että mistä tuollaiset suuttimet sais ostaa ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by invaliidi View Postm10b20 kampiakseli ja on saatukki jo kiitolinjan äijä sen alkuviikosta kuskas ovelle .. saksasta näitä saa tehtaalta 1000e ei vaan pääse ...
tuosta öljyruiskusta en itse osaa sanoa kumpi on parempi sanoivat koneistamolla että pääkanavasta olisi ehkä parempi ottaa ja laittaa väliin venttiili ettei öljynpaine katoa tyhjäkäynnillä ... kokkolassa olivat tehneet tuolla pukkien ryöstöllä tuossa linkki
http://www.proengines.fi/index.php?m...nid=57&page=57
Tuo pukista ryöstely taita olla yleisin tyyli. -618 suuttimimet aukeaa 1.4bar paineella joten ei tartte muita painevenoja.
Leave a comment:
-
-
m10b20 kampiakseli ja on saatukki jo kiitolinjan äijä sen alkuviikosta kuskas ovelle .. saksasta näitä saa tehtaalta 1000e ei vaan pääse ...
tuosta öljyruiskusta en itse osaa sanoa kumpi on parempi sanoivat koneistamolla että pääkanavasta olisi ehkä parempi ottaa ja laittaa väliin venttiili ettei öljynpaine katoa tyhjäkäynnillä ... kokkolassa olivat tehneet tuolla pukkien ryöstöllä tuossa linkki
Last edited by Hota; 27-09-2012, 23:10.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by invaliidi View Posttuokin on vähä huttua crossipyöris .. hyvin on kestänyt itsellä wiseco crossis
Ö-suihkut runkopukkeihin -618 suuttimilla?
Mikäs kampiakseli sulla nyt on tulossa siihen, ja mistä?
Leave a comment:
-
-
tuokin on vähä huttua crossipyöris .. hyvin on kestänyt itsellä wiseco crossis kun vain ostaa laatu 2t öljyä ja öljyää suodattimenki välillä ettei kaikki paska mene läpi ...
mutta jokaisella on oma mielipiteet ja tuohon omaan lohkoon on jo kehitteillä öljyruisku mäntiä varten niin katsotaan nyt että kuinka nopeeta homma etenee
jos jollakin täs threadis pyörivällä on hyvä 1.8i kansi kertaakaan höyläämättömänä niin olisin kiinnostunut samoin 265 getragin lootasta ja e21 polkimista oma kun oli alkujaan tomaatti
noista kampiakseleistakin sen verran että 2kpl ostin täältä ja molemmat oli yhtä kuraa toisessa heittoa yli 400 satkua ja toisessa päittäisvälystä yli 50 joten ostin sen takia uuden kohtuu kallis oli mutta parempikuin alkuperäinenLast edited by Hota; 27-09-2012, 21:41.
Leave a comment:
-
Leave a comment: