Originally posted by Jürgen_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostTupaöjly on tehty talojen lämmittämiseen, autojen polttoaineeksi on olemassa parempia liemiä
Leave a comment:
-
-
Kovin Kenttiläiseltä näyttää. Ja tuohon verrattuna m10 on aika kehittynyt moottori.
Leave a comment:
-
-
Toi on totta mitä petrooli sano, kattokaapa mitä sai vielä 2000-luvun alussa jos osti uuden pikkufoordin. Eikä asiakkaat tainnu valittaa. Uus nimi ja vähän nykyaikasempaa luukkia ja ruisku kylkeen. Kaulaote ainakin tunnistaa:
Tämänkin viestin saa poistaa menee pois linjalta..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vilikki View Postheh, menis hyvä moottori huonompaan suuntaan nuilla 2000-l osillaaina olis sitte jotaki sähkövikaa tms ilmanaikuista vanos juttua
mutta jos m10 sais dieselinä... tosin sillonki jonkun muun ku bmw:n teknisillä ratkaisuilla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petrolhead View Postlaittaisi 2000-luvun kannen ja polttoainelaitteiston , sillä pärjäisi pikkumalleissa aivan hyvin. Ja minä ostaisin niiitä kaks...
aina olis sitte jotaki sähkövikaa tms ilmanaikuista vanos juttua
mutta jos m10 sais dieselinä... tosin sillonki jonkun muun ku bmw:n teknisillä ratkaisuilla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Neppo View PostKumminkin 40v vanha kone ja ihan OK litratehot.
Sori OT , deletoikaa jos ahistaa...
Leave a comment:
-
-
Kömpi vastaan eräässä oopuksessa tuollainen kuvatus F1 lohkosta:
http://kuvablogi.com/nayta/2810824/
Jostain topicista, tästä tai tuosta M10 viritys topicista muistelisin, että tuo F1 lohko olisi ollut vähemmällä lohkon vesitulpilla. No, ainakin nuo "F1" lohkon liekkirengasurat näkyy hyvin tuosta kuvasta, eli siinä mielessä sopii topicin alle. Muutenkin tuon lohkon "sheivaaminen" hieman ihmetetyttää, mutta eipä kai noita öljykanavia oo tarvinnu jos ollu kuivasumppu tms.
Sitten samaisesta oopuksesta löytyi tuollainen vanha koneen kuva. Muistuttaa kovasti kannen vesikanavien osalta M3:n konetta ja taas tuo lohkon viilennys tuo mieleen Sprintin SS-luokan harmaan E21 koneen putki virityksen.
http://kuvablogi.com/nayta/2810825/
Kumminkin 40v vanha kone ja ihan OK litratehot. No jaa, perjantain kunniaksi hieman oftopicia...
Leave a comment:
-
-
Onkos ruisku ja kaasutin malleissa eroa kiertokangen pituudessa vai ainoastaan männän korkeudessa? Paljonkohan mahtaa puristusta saada aikaan kaasutin mallin männillä ja ruiskun kannella? Toimiva kombinaatio? Mitäs kyseisellä setupilla tulee iskutilavuudeksi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostNo onhan toi sellanen budjettikone
Mutta vakionenällä tonne 400:aan... en tiedä. 292 - 304 kepillä kyllä, mitä miedompi, sen parempi alhaalta. Että jos budjetti riittää niin nokkaan sijoittamalla tavoitteeseen pääsee. Toi vakionokan kokeilu voisi kyllä olla ihan mielenkiintoinen homma.
Mimmones hyöty mahtaa olla hiouttaa schrickin 316 -> 304 vastaava,ja kyseessä ei ole ollut kannen laakeripintojen koneistus
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Cell View PostOnko mitään järkeä tehdä edes tommosia moottoreita?
Mutta vakionenällä tonne 400:aan... en tiedä. 292 - 304 kepillä kyllä, mitä miedompi, sen parempi alhaalta. Että jos budjetti riittää niin nokkaan sijoittamalla tavoitteeseen pääsee. Toi vakionokan kokeilu voisi kyllä olla ihan mielenkiintoinen homma.
Leave a comment:
-
Leave a comment: