Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 Turbotus, heikot kohdat jne.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • racing02
    replied
    Originally posted by Jürgen_ View Post
    Taitaa kuitenkin olla Valencia, ...
    Se oli varmaan se uusi nimi mihin viitattiin. Onko siinä juuri muuta uutta? En oikeesti tiedä foorteista muuta kuin mitä väkisin oppinut tallilla.

    Leave a comment:


  • S.Kaulaote
    replied
    Originally posted by Jürgen_ View Post
    Tupaöjly on tehty talojen lämmittämiseen, autojen polttoaineeksi on olemassa parempia liemiä
    Ai Biopensaa...? Tä

    Leave a comment:


  • Muumi
    replied
    Originally posted by Jürgen_ View Post
    Taitaa kuitenkin olla Valencia, ei tosin Kentistä paljoa kehittyneempi :think
    Niin tuossa uudemmassa on irto seetit(jokka tippu itekseen), kentissä ei ole.
    Tämänki saa poistaa.

    Leave a comment:


  • Jürgen_
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Kovin Kenttiläiseltä näyttää. Ja tuohon verrattuna m10 on aika kehittynyt moottori.
    Taitaa kuitenkin olla Valencia, ei tosin Kentistä paljoa kehittyneempi :think

    Leave a comment:


  • racing02
    replied
    Kovin Kenttiläiseltä näyttää. Ja tuohon verrattuna m10 on aika kehittynyt moottori.

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    Toi on totta mitä petrooli sano, kattokaapa mitä sai vielä 2000-luvun alussa jos osti uuden pikkufoordin. Eikä asiakkaat tainnu valittaa. Uus nimi ja vähän nykyaikasempaa luukkia ja ruisku kylkeen. Kaulaote ainakin tunnistaa :






    Tämänkin viestin saa poistaa menee pois linjalta..

    Leave a comment:


  • Jürgen_
    replied
    Originally posted by S.Kaulaote View Post
    Toi olis kyllä kokeilun arvonen juttu..M10 med tupaöljy!
    Tupaöjly on tehty talojen lämmittämiseen, autojen polttoaineeksi on olemassa parempia liemiä

    Leave a comment:


  • S.Kaulaote
    replied
    Originally posted by Vilikki View Post
    heh, menis hyvä moottori huonompaan suuntaan nuilla 2000-l osilla aina olis sitte jotaki sähkövikaa tms ilmanaikuista vanos juttua

    mutta jos m10 sais dieselinä... tosin sillonki jonkun muun ku bmw:n teknisillä ratkaisuilla
    Toi olis kyllä kokeilun arvonen juttu..M10 med tupaöljy!

    Leave a comment:


  • Vilikki
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    laittaisi 2000-luvun kannen ja polttoainelaitteiston , sillä pärjäisi pikkumalleissa aivan hyvin. Ja minä ostaisin niiitä kaks ...
    heh, menis hyvä moottori huonompaan suuntaan nuilla 2000-l osilla aina olis sitte jotaki sähkövikaa tms ilmanaikuista vanos juttua

    mutta jos m10 sais dieselinä... tosin sillonki jonkun muun ku bmw:n teknisillä ratkaisuilla

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by Neppo View Post
    Kumminkin 40v vanha kone ja ihan OK litratehot.
    No miksikä ne moottorit on muuttunut 40 vuodessa. Jos BMW kaivaisi M10:n naftaliinista ja laittaisi 2000-luvun kannen ja polttoainelaitteiston , sillä pärjäisi pikkumalleissa aivan hyvin. Ja minä ostaisin niiitä kaks

    Sori OT , deletoikaa jos ahistaa...

    Leave a comment:


  • Neppo
    replied
    Kömpi vastaan eräässä oopuksessa tuollainen kuvatus F1 lohkosta:
    http://kuvablogi.com/nayta/2810824/

    Jostain topicista, tästä tai tuosta M10 viritys topicista muistelisin, että tuo F1 lohko olisi ollut vähemmällä lohkon vesitulpilla. No, ainakin nuo "F1" lohkon liekkirengasurat näkyy hyvin tuosta kuvasta, eli siinä mielessä sopii topicin alle. Muutenkin tuon lohkon "sheivaaminen" hieman ihmetetyttää, mutta eipä kai noita öljykanavia oo tarvinnu jos ollu kuivasumppu tms.

    Sitten samaisesta oopuksesta löytyi tuollainen vanha koneen kuva. Muistuttaa kovasti kannen vesikanavien osalta M3:n konetta ja taas tuo lohkon viilennys tuo mieleen Sprintin SS-luokan harmaan E21 koneen putki virityksen.

    http://kuvablogi.com/nayta/2810825/

    Kumminkin 40v vanha kone ja ihan OK litratehot. No jaa, perjantain kunniaksi hieman oftopicia...

    Leave a comment:


  • Vilikki
    replied
    Onkos ruisku ja kaasutin malleissa eroa kiertokangen pituudessa vai ainoastaan männän korkeudessa? Paljonkohan mahtaa puristusta saada aikaan kaasutin mallin männillä ja ruiskun kannella? Toimiva kombinaatio? Mitäs kyseisellä setupilla tulee iskutilavuudeksi?

    Leave a comment:


  • Tzeimi
    replied
    Originally posted by V W View Post
    Mimmones hyöty mahtaa olla hiouttaa schrickin 316 -> 304 vastaava,ja kyseessä ei ole ollut kannen laakeripintojen koneistus
    Enemmän nostoa ja/tai erilaista ramppia?

    Leave a comment:


  • V W
    replied
    Originally posted by Tzeimi View Post
    No onhan toi sellanen budjettikone

    Mutta vakionenällä tonne 400:aan... en tiedä. 292 - 304 kepillä kyllä, mitä miedompi, sen parempi alhaalta. Että jos budjetti riittää niin nokkaan sijoittamalla tavoitteeseen pääsee. Toi vakionokan kokeilu voisi kyllä olla ihan mielenkiintoinen homma.
    Eks vakionokalla o päästy siihen 300 nurkille :think

    Mimmones hyöty mahtaa olla hiouttaa schrickin 316 -> 304 vastaava,ja kyseessä ei ole ollut kannen laakeripintojen koneistus

    Leave a comment:


  • Tzeimi
    replied
    Originally posted by Cell View Post
    Onko mitään järkeä tehdä edes tommosia moottoreita?
    No onhan toi sellanen budjettikone

    Mutta vakionenällä tonne 400:aan... en tiedä. 292 - 304 kepillä kyllä, mitä miedompi, sen parempi alhaalta. Että jos budjetti riittää niin nokkaan sijoittamalla tavoitteeseen pääsee. Toi vakionokan kokeilu voisi kyllä olla ihan mielenkiintoinen homma.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎