Seuraava luonnollinen kysymys kuuluukin, tunteeko kukaan Hämeenlinnan seudulta osaavaa kaveria niiden poistoon? Itsellä kun ei riitä resurssit eikä kompetenssi niiden poistamiseen...
Seuraava luonnollinen kysymys kuuluukin, tunteeko kukaan Hämeenlinnan seudulta osaavaa kaveria niiden poistoon? Itsellä kun ei riitä resurssit eikä kompetenssi niiden poistamiseen...
Älä suotta paniikkia ota. Omista M47N-koneisista autoista imusarjat avattiin ja ne olivat todella puhtaat 110 ja 140 tkm ajettuina. Läpät olivat kiinni kuin tauti... itse asiassa jälkimmäisessä kävi niin, että sivuleikkurit hajosivat kolmeen osaan kun akselia yritti katkaista. Luulenpa, että ihan turhaan ne sieltä tuli poistettua. Täällä foorumilla vallitsee sellainen läppäuskonto
Älä suotta paniikkia ota. Omista M47N-koneisista autoista imusarjat avattiin ja ne olivat todella puhtaat 110 ja 140 tkm ajettuina. Läpät olivat kiinni kuin tauti... itse asiassa jälkimmäisessä kävi niin, että sivuleikkurit hajosivat kolmeen osaan kun akselia yritti katkaista. Luulenpa, että ihan turhaan ne sieltä tuli poistettua. Täällä foorumilla vallitsee sellainen läppäuskonto
Niin.Jokainenhan meistä päättää loppupeleissä itse poistaako autostaan läpät vai ei. jotkut läpät tai ruuvit irtoaa/katkeaa ja jotkut ei.... vrt. useat ottavat kaskovakuutuksenkin - ja aivan turhaan.
Tuohan nyt ei todista mitään että läpät on "puhtaat", olen pihdeillä kaivanut irronneita läppiä imusarjasta jotka olivat myöskin aika "puhtaat".. Oliskohan pitänyt jättää ne sinne?
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Älä suotta paniikkia ota. Omista M47N-koneisista autoista imusarjat avattiin ja ne olivat todella puhtaat 110 ja 140 tkm ajettuina. Läpät olivat kiinni kuin tauti... itse asiassa jälkimmäisessä kävi niin, että sivuleikkurit hajosivat kolmeen osaan kun akselia yritti katkaista. Luulenpa, että ihan turhaan ne sieltä tuli poistettua. Täällä foorumilla vallitsee sellainen läppäuskonto
Latelampaan ja 03R6 autoissa on kyllä niin eri koneet ja imarin rakenne että en hirveesti vertailis. Siis M47 vs. M47N.
Sä luulet et toi auto on sulla käsissä, mut se ei todellakaan oo! -totesi poliisi allekirjoittaneelle...
Latelampaan ja 03R6 autoissa on kyllä niin eri koneet ja imarin rakenne että en hirveesti vertailis. Siis M47 vs. M47N.
Kuinka oleellisesta rakenteellisesta erosta puhutaan, kun verrataan nimenomaan sitä imusarjaa? Onko tuo M47/T2 tyyppi vika-alttiimpi ja täten suositeltavaa viedä läppien poistoon? Jos tuolla pienellä toimenpiteellä saan nukkua yöni rauhassa, niin olkoon sitten niin. Koska koneesta joka tapauksessa menee jo turbo vaihtoon, en ota enää sitä riskiä että läpät tuhoaisivat koneen jossain vaiheessa.
Edelleen vastausta vailla, kuka osaava tekisi sen Hämeenlinnan seudulla?
Kuinka oleellisesta rakenteellisesta erosta puhutaan, kun verrataan nimenomaan sitä imusarjaa? Onko tuo M47/T2 tyyppi vika-alttiimpi ja täten suositeltavaa viedä läppien poistoon? Jos tuolla pienellä toimenpiteellä saan nukkua yöni rauhassa, niin olkoon sitten niin. Koska koneesta joka tapauksessa menee jo turbo vaihtoon, en ota enää sitä riskiä että läpät tuhoaisivat koneen jossain vaiheessa.
Edelleen vastausta vailla, kuka osaava tekisi sen Hämeenlinnan seudulla?
No SPETKE ,joka oli yksi kysymyksiisi vastanneista.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Kuinka oleellisesta rakenteellisesta erosta puhutaan, kun verrataan nimenomaan sitä imusarjaa? Onko tuo M47/T2 tyyppi vika-alttiimpi ja täten suositeltavaa viedä läppien poistoon? Jos tuolla pienellä toimenpiteellä saan nukkua yöni rauhassa, niin olkoon sitten niin. Koska koneesta joka tapauksessa menee jo turbo vaihtoon, en ota enää sitä riskiä että läpät tuhoaisivat koneen jossain vaiheessa.
Edelleen vastausta vailla, kuka osaava tekisi sen Hämeenlinnan seudulla?
Pahoittelen aivopieruani. Onnistuin jotenkin lukeen tuon N47. Eli M47 koneesta ehdottomasti läpät mäkeen N47 kastrointiakin joku voisi suositella, itse en ottanut, vaikka onhan noitakin menny rikki.
Sä luulet et toi auto on sulla käsissä, mut se ei todellakaan oo! -totesi poliisi allekirjoittaneelle...
No niin, Bimmeri nielee taas asvalttia uuden Garret'in kera ja samassa operaatiossa Harinen poisti koneesta surullisen kuuluisat imusarjan läpät. Eli laitettakoon nyt vielä seuraavaalle epätietoiselle selkeästi haettavaksi tiedoksi, että moottorityypissä M47/T2 on imusarjan läpät.
Testerissä löytyi sitten yksi uusi virheilmoitus koskien hehkutusta. Koneeseen on vaihdettu viime keväänä uudet hehkutulpat yhden aamun käyntiin lähtemättömyyden jälkeen. Kone käynnistyy edelleen nollan vaiheilla ja siitä alaspäin "ryskyttäen", ikäänkuin kävisi hetken kolmella pytyllä. Voisiko olla niiden hehkujen ohjausyksikkö sökönä? Ainakin "kaikkitietävässä" Autokeskuksessa sanoivat, että hehkutulppien vaihdon yhteydessä vaihdetaan ohjausyksikkö samalla. Missähän tuo ohjausyksikkö majailee, onko helposti itse vaihdettavissa?:think
Ennenkuin kukaan ehtii ripittämään, kävin esittämässä tuon saman kysymyksen sellaisessa ketjussa, johon se oikeasti kuuluu..eli E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia.
No niin, Bimmeri nielee taas asvalttia uuden Garret'in kera ja samassa operaatiossa Harinen poisti koneesta surullisen kuuluisat imusarjan läpät. Eli laitettakoon nyt vielä seuraavaalle epätietoiselle selkeästi haettavaksi tiedoksi, että moottorityypissä M47/T2 on imusarjan läpät.
Testerissä löytyi sitten yksi uusi virheilmoitus koskien hehkutusta. Koneeseen on vaihdettu viime keväänä uudet hehkutulpat yhden aamun käyntiin lähtemättömyyden jälkeen. Kone käynnistyy edelleen nollan vaiheilla ja siitä alaspäin "ryskyttäen", ikäänkuin kävisi hetken kolmella pytyllä. Voisiko olla niiden hehkujen ohjausyksikkö sökönä? Ainakin "kaikkitietävässä" Autokeskuksessa sanoivat, että hehkutulppien vaihdon yhteydessä vaihdetaan ohjausyksikkö samalla. Missähän tuo ohjausyksikkö majailee, onko helposti itse vaihdettavissa?:think
M47TU ja TU2 koneissa vasemman moottorin kiinnitys korvallisen juuressa. Alakautta vaihdettavissa.
Hehkuista sen verta että BERU GE 102 tyyppinen hehku original asennuksena
ja todettu että ainoa joka kestää/toimii. Tarvikkeestakin saa ao. hehkua noin 22€/kpl hintaan. Bosch yms. kynttilät maksavat n. 12€/kpl joten kummatkohan sinne laitetaan JOS asiakas ei ole vaatimassa/esittämässä näkemystään.
__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Siinä samallahan sen hehkureleen olisi vaihtanut kun imusarja oli poissa.
Hehkurele on siellä imusarjan alla piilossa lohkon kyljessä kiini.
Kun olisi osannut varautua tuohon etukäteen, niin olisi voinut toimittaa sen releen ja olisi vaihdettu muun rempan yhteydessä. Vaan kun Autokeskus ei ollut lukenut autosta vikakoodeja vaan oli suoraan alkanut etsimään vikaa mekaanisen äänen ja tehonpuutteen perusteella...voi video...
Siinäpä sitten seuraavaa etappi hoidettavaksi ennen kunnon pakkasien tuloa...
Comment