En tiijä muuta, mutta on ne kyllä huomattavasti vahvemman oloiset ne uudemmat läpät. Vanhat lähtee kärkipihdillä kääntämällä, uudet tarvii rälläkkää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rikkoutuvat imusarjan läpät - tietoa kerätään - taistelu BMW:tä vastaan
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Originally posted by suppari View PostEn tiijä muuta, mutta on ne kyllä huomattavasti vahvemman oloiset ne uudemmat läpät. Vanhat lähtee kärkipihdillä kääntämällä, uudet tarvii rälläkkää.
Vähemmän kai niitä on mennyt uudemmilla läpillä mäsäksi, mutta on mennyt kuitenkin.
- Antti -
Comment
-
-
Onhan noita poistettu.
Ex. 535d -05:sta, joka on tälläkin hetkellä foorumilaisen hallussa,
poistin läpät pari vuotta sitten n. 160 tkm ajettuna.
Nyt autolla on ajettu yli 280 tkm ja alkuperäinen DPF paikallaan.
Valtaosa DPF ongelmista liittyy siihen että poltto ei lähde käyntiin,
ja syynä sille on joko lämpöongelmat (termarit vuotaa)
tai liian lyhyt ajo (lämpöongelma tämäkin, ei ehdi lämmetä riittävästi).M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Mitä kaikkia moottoreita ko ongelma koskee ?
Kuulostaa vakavalta, ja uskomattomalta !!
Itselläni 2000 mallinen E39 BMW 520 bensa farkku, suomiauto ja kilsat n 190000km (ilmeisesti todelliset)..
Tietämättämönä kyselen että koskee ongelma myös autoani ja mitä nyt siis kannattaisi tehdä ??
-tämä kun ensimmäinen BMW:ni ja merkin parissa olen ollut vasta n 3kk.
Kiitos,
Maza1Maza1
Nyt : E39, E28
Ex: E36
Comment
-
-
Originally posted by Maza1 View PostKuulostaa vakavalta, ja uskomattomalta !!
Itselläni 2000 mallinen E39 BMW 520 bensa farkku, suomiauto ja kilsat n 190000km (ilmeisesti todelliset)..
Tietämättämönä kyselen että koskee ongelma myös autoani ja mitä nyt siis kannattaisi tehdä ??
-tämä kun ensimmäinen BMW:ni ja merkin parissa olen ollut vasta n 3kk.
Kiitos,
Maza1e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
-
Tänään oli imusarja irti ja tarkistin sitten samalla miltä läppäleikkauksen jäljet näyttää näin 2v? jälkeen. Puuruuvit oli kireällä eikä vuotoja ole ollut. Onnistunut operaatio siis. Sarja oli kyllä taas aikas karstassa sisältä. Pitänee pesetyttää jossain välissä.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by viktor View PostSarja oli kyllä taas aikas karstassa sisältä.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostEgr sotkee edelleen vai :think
Voikohan pakosarjan noin 15 repeämää jotenkin lisätä karstaamista?///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by viktor View PostJuu. Eipä sitä parane pois ottaa. Lisäks sarjaa ei läppäleikkauksen yhteydessä pesty kunnolla, niin veikkaan osan karstasta levittyneen uusiksi, jos nyt on mahdollista..
Voikohan pakosarjan noin 15 repeämää jotenkin lisätä karstaamista?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
läppien kiinnitysosan korvaaminen
Moi,
tarvitsisin nyt faktatietoa imusarjan läppien ns. runko-osan mitasta (halkaisija). Olen pian teettämässä läppien poistoa -03 E46 320d:hen ja läppien akselien korvaavan ruuvipatentin sijasta koitan saada käsiini ns. 'peitelevyt'. Nämä 'peitelevyt' korvaavat siis läppien runko-osat 4 kpl, jotka tulevat kiinni imusarjaan.
Onko runko-osan (upotettava pyöreä osa) halkaisija 22mm vai 33mm vuoden -03 E46 320d:ssä? Koneen pitäisi olla M47N.
Alla kuva kyseisistä 22mm ja 33mm korvauslevyistä.
Kiitän.
-03 E46 320d Touring
Comment
-
-
Originally posted by stts View PostMoi,
tarvitsisin nyt faktatietoa imusarjan läppien ns. runko-osan mitasta (halkaisija). Olen pian teettämässä läppien poistoa -03 E46 320d:hen ja läppien akselien korvaavan ruuvipatentin sijasta koitan saada käsiini ns. 'peitelevyt'. Nämä 'peitelevyt' korvaavat siis läppien runko-osat 4 kpl, jotka tulevat kiinni imusarjaan.
Juurihan yllä kerrottiin että 20 sentin ruuvit toimii,
miksi sinne pitää ostaa jotain vajaa satasen lätkiä?
Joku joskus perusteli että jos katsastusmies huomaa.
Paljon helpommin se huomaa nuo latkät kuin ruuvit.
Ja minä ainakaan en pitäisi takaisin vanhoja läppiä,
jos sellainen tilanne tulee eteen, laitetaan läpätön imusarja tai
hommataan kokonaan uusi läpällinen...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostJa taas herää kysymys että miksi?
Juurihan yllä kerrottiin että 20 sentin ruuvit toimii,
miksi sinne pitää ostaa jotain vajaa satasen lätkiä?
Joku joskus perusteli että jos katsastusmies huomaa.
Paljon helpommin se huomaa nuo latkät kuin ruuvit.
Ja minä ainakaan en pitäisi takaisin vanhoja läppiä,
jos sellainen tilanne tulee eteen, laitetaan läpätön imusarja tai
hommataan kokonaan uusi läpällinen...BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment