M62 monikerros/metallitiiviste
Tilasin Ebaysta M62 yläpääntiivistesarjan ja huomasin, että toisessa kannentiivisteessä oli yksi metallikerros taipunut. Ei näyttäis ulottuvan ns. liekkirenkaaseen asti...
Ihmeellistä kyllä, mutta eipä noissa näytä liekkirenkaita olevankaan. Ei ole aiempaa kokemusta näistä metallikerrostiivisteistä.
Voikohan tuota käyttää? Ei oikeen huvittais lähtee lähettelemään Saksaan takaisin.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
voipi olla.. Töistä kun lähin ja auto kylmänä käynnistin ni nosti kierroksia normaalisti. Ajaan lähtiessä huomas et ei toimikkaa. 500m päästä pysähdyin ja annoin auton käydä pari minuuttia ja vika hävisi taas..
Leave a comment:
-
Marteliuksella on jotain sopivia putken pätkiä.Originally posted by Nikke700 View PostHelsingistä olen ja hinta nyt ei niin välii ole kuha ei pilvii nouse/ itse sen sinne kyllä hitsaan että ei siinä mitää mut ei vaa jaksais alkaa tekee putken pätkistä et jos löytys jotain valmista pakettia niinku m5 löytyy.
Leave a comment:
-
Katti\katit tiensä päässä?Originally posted by samppup View Postautomaatti e34 -93 m60b30.
aamulla töihin lähtiessä tuntui ettei jaksa vetää. Sportti päällä ei nostanut kierroksia edes viiteen tonniin ja meno tuntui tahmealta ja alkoi kaasupohjassa hyytyä. Kun vähensi kaasua ni hyytyminen loppui ja kulki tasasesti eteen päi. Valoihin pysähdyin ja laitoin käsijarrun ja kaasuttelin niin alkoi kiertämään ja sen jälkeen kiihtyikin. Pääsin töihin ni haistoin ulkona jonku kitkerän hajun. Mikähän voisi olla? Itse en usko laatikon olevan pettämässä kun vaihtoi normaalisti eikä luistanut. Aika pitkälti jarruilta haisi mut ei ainakaa vanteet tuntunu lämpimältä
Leave a comment:
-
automaatti e34 -93 m60b30.
aamulla töihin lähtiessä tuntui ettei jaksa vetää. Sportti päällä ei nostanut kierroksia edes viiteen tonniin ja meno tuntui tahmealta ja alkoi kaasupohjassa hyytyä. Kun vähensi kaasua ni hyytyminen loppui ja kulki tasasesti eteen päi. Valoihin pysähdyin ja laitoin käsijarrun ja kaasuttelin niin alkoi kiertämään ja sen jälkeen kiihtyikin. Pääsin töihin ni haistoin ulkona jonku kitkerän hajun. Mikähän voisi olla? Itse en usko laatikon olevan pettämässä kun vaihtoi normaalisti eikä luistanut. Aika pitkälti jarruilta haisi mut ei ainakaa vanteet tuntunu lämpimältä
Leave a comment:
-
Helsingistä olen ja hinta nyt ei niin välii ole kuha ei pilvii nouse/ itse sen sinne kyllä hitsaan että ei siinä mitää mut ei vaa jaksais alkaa tekee putken pätkistä et jos löytys jotain valmista pakettia niinku m5 löytyy.
Leave a comment:
-
Riippuu kovasti siitä mikä sinulle on kohtuu hinta.Originally posted by Nikke700 View Postelikkä olis tarvetta hommata omaa 540 uutta pukistoa ku rupee olee vähä reikiä täys.
jotenka onko tietoa mistä sais kohtuu hintaa ettei tarvis alkaa itse pala palata kasailee sitä.
pakosarjalta lähtien ois hyvä jos löytys jostain.
En tiedä nyt mistäpäin olet mutta varmaankin edullisinta on teettää jollain pakoputkipajalla. Täällä etelässä esim. Tiittanen.
Leave a comment:
-
540
elikkä olis tarvetta hommata omaa 540 uutta pukistoa ku rupee olee vähä reikiä täys.
jotenka onko tietoa mistä sais kohtuu hintaa ettei tarvis alkaa itse pala palata kasailee sitä.
pakosarjalta lähtien ois hyvä jos löytys jostain.
Leave a comment:
-
Originally posted by eimilkki View PostAivan sattumalta törmäsin topicciin johon autoni ex. omistaja oli vastannut 8 vuotta sitten. Liekö kärsinyt samasta ongelmasta airmminkin. Releen putsailin ja taas toimii kuin unelma.
Vähän on tyhmä olo että olikin noinkin yksinkertaisesta asiasta käyntihäiriöt kiinni ja aika jännä että pitkään toimi auto aina satunnaisesti ja kävi edes jotenkin vaikka rele oli selkeästi hapettunut.
Hyvä kun sait pelaamaan. Pitääpä piruuttaan itseltäkin releet yms. Käydä läpi että missä kunnossa ovat. Omakin pelaa moitteetta tällähetkellä.
Leave a comment:
-
Aivan sattumalta törmäsin topicciin johon autoni ex. omistaja oli vastannut 8 vuotta sitten. Liekö kärsinyt samasta ongelmasta airmminkin. Releen putsailin ja taas toimii kuin unelma.Originally posted by Shuko View PostBensapumpun rele on konehuoneessa, siinä pelkääjänpuolisessa laatikossa, joka on neljällä ruuvilla kiinni. Siellä on elektroniikkakortteja, mutta keskellä, vähän syvemmällä on oranssi (uudemmat ovat ilmeisesti vaalean sinisiä) rele.
Itselle vika korjaantui, kun vähän putsas releen kosketinpintoja jne.
Vähän on tyhmä olo että olikin noinkin yksinkertaisesta asiasta käyntihäiriöt kiinni ja aika jännä että pitkään toimi auto aina satunnaisesti ja kävi edes jotenkin vaikka rele oli selkeästi hapettunut.
Leave a comment:
-
-
Kyllä ketunhäntä on keltanenOriginally posted by Muurahainen View PostAnna ihmeessä olla jos ei pauku. Parempi ilman.
btw. Olen kuullut käytettävän "ketun häntä" termiä kunnolla öljyä polttavassa haaskassa siitä sauhu kärystä. En kyllä lieskasta.
Leave a comment:
-
Anna ihmeessä olla jos ei pauku. Parempi ilman.Originally posted by bemmeri View PostNo ei poksu tai tule putkesta mitään, vaikka tekis mitä.
pakosarjoilta suoraa kahdella 2,5" putkella jossa X-pipe, takavaimennin on suorilla 2,5" reikäputkilla, jotka hieman ohentuu lopussa (n. 50mm per rööri).
Videossa ääni on mitä on, vanha nokialainen teipattu puskuriin...
Mutta näkeepähän ettei ketun häntä vilahda. Tuossa aamulla katoin jonkun videon jossa e34 540i heitti ketun häntää vaihteen vaihdossa (niissä kohti kun putkisto "hytkähtää".)
Piruvie, antaa olla. Jos ei mitään vikaa ole?
btw. Olen kuullut käytettävän "ketun häntä" termiä kunnolla öljyä polttavassa haaskassa siitä sauhu kärystä. En kyllä lieskasta.
Leave a comment:
-
Joo, kannattaa ihan tyytyväinen olla kerta ei poksu, ei se mikään vika ole.Originally posted by bemmeri View PostNo ei poksu tai tule putkesta mitään, vaikka tekis mitä.
pakosarjoilta suoraa kahdella 2,5" putkella jossa X-pipe, takavaimennin on suorilla 2,5" reikäputkilla, jotka hieman ohentuu lopussa (n. 50mm per rööri).
Videossa ääni on mitä on, vanha nokialainen teipattu puskuriin...
Mutta näkeepähän ettei ketun häntä vilahda. Tuossa aamulla katoin jonkun videon jossa e34 540i heitti ketun häntää vaihteen vaihdossa (niissä kohti kun putkisto "hytkähtää".)
Piruvie, antaa olla. Jos ei mitään vikaa ole?
Leave a comment:
-
Onko LuK ja Sachs kytkimillä paljonkin eroa M60:ssa ?? Luk vaan on reippaasti halvempi:
LuK
Sachs:
EDIT: niin ja sopiiko siis E39 540i:n manuaalin kytkin ja asetelma+laakeri e34 540:n M60:iin ??Last edited by pheno; 29-08-2014, 14:35.
Leave a comment:
Leave a comment: