M60 kysymyksiä

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boben
    replied
    M62 monikerros/metallitiiviste

Tilasin Ebaysta M62 yläpääntiivistesarjan ja huomasin, että toisessa kannentiivisteessä oli yksi metallikerros taipunut. Ei näyttäis ulottuvan ns. liekkirenkaaseen asti...
    Ihmeellistä kyllä, mutta eipä noissa näytä liekkirenkaita olevankaan. Ei ole aiempaa kokemusta näistä metallikerrostiivisteistä.

Voikohan tuota käyttää? Ei oikeen huvittais lähtee lähettelemään Saksaan takaisin.
    Attached Files

Leave a comment:

• samppup
    replied
    voipi olla.. Töistä kun lähin ja auto kylmänä käynnistin ni nosti kierroksia normaalisti. Ajaan lähtiessä huomas et ei toimikkaa. 500m päästä pysähdyin ja annoin auton käydä pari minuuttia ja vika hävisi taas..

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by Nikke700 View Post
    Helsingistä olen ja hinta nyt ei niin välii ole kuha ei pilvii nouse/ itse sen sinne kyllä hitsaan että ei siinä mitää mut ei vaa jaksais alkaa tekee putken pätkistä et jos löytys jotain valmista pakettia niinku m5 löytyy.
    Marteliuksella on jotain sopivia putken pätkiä.

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by samppup View Post
    automaatti e34 -93 m60b30.
    aamulla töihin lähtiessä tuntui ettei jaksa vetää. Sportti päällä ei nostanut kierroksia edes viiteen tonniin ja meno tuntui tahmealta ja alkoi kaasupohjassa hyytyä. Kun vähensi kaasua ni hyytyminen loppui ja kulki tasasesti eteen päi. Valoihin pysähdyin ja laitoin käsijarrun ja kaasuttelin niin alkoi kiertämään ja sen jälkeen kiihtyikin. Pääsin töihin ni haistoin ulkona jonku kitkerän hajun. Mikähän voisi olla? Itse en usko laatikon olevan pettämässä kun vaihtoi normaalisti eikä luistanut. Aika pitkälti jarruilta haisi mut ei ainakaa vanteet tuntunu lämpimältä
    Katti\katit tiensä päässä?

Leave a comment:

• samppup
    replied
    automaatti e34 -93 m60b30.
    aamulla töihin lähtiessä tuntui ettei jaksa vetää. Sportti päällä ei nostanut kierroksia edes viiteen tonniin ja meno tuntui tahmealta ja alkoi kaasupohjassa hyytyä. Kun vähensi kaasua ni hyytyminen loppui ja kulki tasasesti eteen päi. Valoihin pysähdyin ja laitoin käsijarrun ja kaasuttelin niin alkoi kiertämään ja sen jälkeen kiihtyikin. Pääsin töihin ni haistoin ulkona jonku kitkerän hajun. Mikähän voisi olla? Itse en usko laatikon olevan pettämässä kun vaihtoi normaalisti eikä luistanut. Aika pitkälti jarruilta haisi mut ei ainakaa vanteet tuntunu lämpimältä

Leave a comment:

• Nikke700
    replied
    Helsingistä olen ja hinta nyt ei niin välii ole kuha ei pilvii nouse/ itse sen sinne kyllä hitsaan että ei siinä mitää mut ei vaa jaksais alkaa tekee putken pätkistä et jos löytys jotain valmista pakettia niinku m5 löytyy.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by Nikke700 View Post
    elikkä olis tarvetta hommata omaa 540 uutta pukistoa ku rupee olee vähä reikiä täys.

jotenka onko tietoa mistä sais kohtuu hintaa ettei tarvis alkaa itse pala palata kasailee sitä.

pakosarjalta lähtien ois hyvä jos löytys jostain.
    Riippuu kovasti siitä mikä sinulle on kohtuu hinta.

En tiedä nyt mistäpäin olet mutta varmaankin edullisinta on teettää jollain pakoputkipajalla. Täällä etelässä esim. Tiittanen.

Leave a comment:

• Nikke700
    replied
    540

elikkä olis tarvetta hommata omaa 540 uutta pukistoa ku rupee olee vähä reikiä täys.

jotenka onko tietoa mistä sais kohtuu hintaa ettei tarvis alkaa itse pala palata kasailee sitä.

pakosarjalta lähtien ois hyvä jos löytys jostain.

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by eimilkki View Post
    Aivan sattumalta törmäsin topicciin johon autoni ex. omistaja oli vastannut 8 vuotta sitten. Liekö kärsinyt samasta ongelmasta airmminkin. Releen putsailin ja taas toimii kuin unelma. Vähän on tyhmä olo että olikin noinkin yksinkertaisesta asiasta käyntihäiriöt kiinni ja aika jännä että pitkään toimi auto aina satunnaisesti ja kävi edes jotenkin vaikka rele oli selkeästi hapettunut.

Hyvä kun sait pelaamaan. Pitääpä piruuttaan itseltäkin releet yms. Käydä läpi että missä kunnossa ovat. Omakin pelaa moitteetta tällähetkellä.

Leave a comment:

• eimilkki
    replied
    Originally posted by Shuko View Post
    Bensapumpun rele on konehuoneessa, siinä pelkääjänpuolisessa laatikossa, joka on neljällä ruuvilla kiinni. Siellä on elektroniikkakortteja, mutta keskellä, vähän syvemmällä on oranssi (uudemmat ovat ilmeisesti vaalean sinisiä) rele.

Itselle vika korjaantui, kun vähän putsas releen kosketinpintoja jne.
    Aivan sattumalta törmäsin topicciin johon autoni ex. omistaja oli vastannut 8 vuotta sitten. Liekö kärsinyt samasta ongelmasta airmminkin. Releen putsailin ja taas toimii kuin unelma. Vähän on tyhmä olo että olikin noinkin yksinkertaisesta asiasta käyntihäiriöt kiinni ja aika jännä että pitkään toimi auto aina satunnaisesti ja kävi edes jotenkin vaikka rele oli selkeästi hapettunut.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Kyllä ketunhäntä on keltanen
    Sinikettu

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Anna ihmeessä olla jos ei pauku. Parempi ilman.

btw. Olen kuullut käytettävän "ketun häntä" termiä kunnolla öljyä polttavassa haaskassa siitä sauhu kärystä. En kyllä lieskasta.
    Kyllä ketunhäntä on keltanen

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    No ei poksu tai tule putkesta mitään, vaikka tekis mitä.
    pakosarjoilta suoraa kahdella 2,5" putkella jossa X-pipe, takavaimennin on suorilla 2,5" reikäputkilla, jotka hieman ohentuu lopussa (n. 50mm per rööri).

Videossa ääni on mitä on, vanha nokialainen teipattu puskuriin... Mutta näkeepähän ettei ketun häntä vilahda. Tuossa aamulla katoin jonkun videon jossa e34 540i heitti ketun häntää vaihteen vaihdossa (niissä kohti kun putkisto "hytkähtää".)

Piruvie, antaa olla. Jos ei mitään vikaa ole?
    Anna ihmeessä olla jos ei pauku. Parempi ilman.

btw. Olen kuullut käytettävän "ketun häntä" termiä kunnolla öljyä polttavassa haaskassa siitä sauhu kärystä. En kyllä lieskasta.

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    No ei poksu tai tule putkesta mitään, vaikka tekis mitä.
    pakosarjoilta suoraa kahdella 2,5" putkella jossa X-pipe, takavaimennin on suorilla 2,5" reikäputkilla, jotka hieman ohentuu lopussa (n. 50mm per rööri).

Videossa ääni on mitä on, vanha nokialainen teipattu puskuriin... Mutta näkeepähän ettei ketun häntä vilahda. Tuossa aamulla katoin jonkun videon jossa e34 540i heitti ketun häntää vaihteen vaihdossa (niissä kohti kun putkisto "hytkähtää".)

Piruvie, antaa olla. Jos ei mitään vikaa ole?
    Joo, kannattaa ihan tyytyväinen olla kerta ei poksu, ei se mikään vika ole.

Leave a comment:

• pheno
    replied
    Onko LuK ja Sachs kytkimillä paljonkin eroa M60:ssa ?? Luk vaan on reippaasti halvempi:

LuK

Sachs:

EDIT: niin ja sopiiko siis E39 540i:n manuaalin kytkin ja asetelma+laakeri e34 540:n M60:iin ??
    Last edited by pheno; 29-08-2014, 14:35.

Leave a comment:

Working...
X