Originally posted by Pikkuvelii
View Post
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On erilainen. 540 kardaani on kaikilta osin järeämpi.Originally posted by Pikkuvelii View PostOnko 540i 6v manuaalin kardaani erilainen?
Tällähetkellä paikalla 530i 5v kardaani ja laatikko vaihtuu ja vääntöjä tulee lisää niin kestävyys mietityttää.
Leave a comment:
-
Onko 540i 6v manuaalin kardaani erilainen?
Tällähetkellä paikalla 530i 5v kardaani ja laatikko vaihtuu ylivaihteiseen ja vääntöjä tulee lisää niin kestävyys pitojen kanssa mietityttää.
Leave a comment:
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postei siinä pysy alimiinissä rautanen kehä.
Samaa mieltä. Ellei lukita kehää saumaan ajetuilla uppokantapulteilla ja toiseen suuntaan estää sit vauhtiksen muoto.
Leave a comment:
-
ei siinä pysy alimiinissä rautanen kehä.Originally posted by Heguli 31 View PostOlisiko tuota hammaskehää ollut mahdollinen sovittaa ns. puristustiukkuudella tuohon alumiiniseen vauhtipyörään?Eli tuo hammaskehän rauta olisi sorvattu paaaljon ohuemmaksi,että lähes pelkät hampaat olisi jäljellä.Vai eikö onnistu esim. eri metallien erillaisen lämpölaajenemisen takia.Tällöinhän rautaa (ja ruuveja) olisi ulkokehällä mahdollisimman vähän ja alumiinia hieman enemmin.
Leave a comment:
-
Itselleni tuli aikanaan cabrioon tällä periaatteella (tosin teräslimppu). Lähestulkoon pelkät hampaat automaagin starttikehästä jotka sitten puristussovitteella kiinni itse limppuun. Varmistukseksi vielä parit hitsisaumat.Originally posted by Heguli 31 View PostOlisiko tuota hammaskehää ollut mahdollinen sovittaa ns. puristustiukkuudella tuohon alumiiniseen vauhtipyörään?Eli tuo hammaskehän rauta olisi sorvattu paaaljon ohuemmaksi,että lähes pelkät hampaat olisi jäljellä.Vai eikö onnistu esim. eri metallien erillaisen lämpölaajenemisen takia.Tällöinhän rautaa (ja ruuveja) olisi ulkokehällä mahdollisimman vähän ja alumiinia hieman enemmin.
M60 ja M62 VP:t ei käy ristiin, uudemmassa anturit kytkinkopassa.
Leave a comment:
-
Olisiko tuota hammaskehää ollut mahdollinen sovittaa ns. puristustiukkuudella tuohon alumiiniseen vauhtipyörään?Eli tuo hammaskehän rauta olisi sorvattu paaaljon ohuemmaksi,että lähes pelkät hampaat olisi jäljellä.Vai eikö onnistu esim. eri metallien erillaisen lämpölaajenemisen takia.Tällöinhän rautaa (ja ruuveja) olisi ulkokehällä mahdollisimman vähän ja alumiinia hieman enemmin.Originally posted by jannmann View PostNäin oli suunnitelmissa, mutta tollanen sieltä tuli. Reklamointi kesken asian tiimoilta. Tais pojille tulla hoppu kun sovittu aikataulu heitti yli 3 viikolla ja soitin sinne viikon välein mikä tilanne.
Vien kehän toiseen paikkaan jossa siitä tehdään sellainen kuin olisin alunperin halunnut.
Leave a comment:
-
Vaihtelin tuossa M60B40:iin juuri kampiakselin tunnistinta ja semmonen jäi vaivaamaan että kuuluko tunnistimen ja kannakkeen välissä olla semmottinen ohut pellin ripale? Autossa kun oli joku tarvikeanturi paikallaan niin tuli mieleen että mahtaneeko olla sen tarvikeanturin "spaceri"...:think
Leave a comment:
-
Näin oli suunnitelmissa, mutta tollanen sieltä tuli. Reklamointi kesken asian tiimoilta. Tais pojille tulla hoppu kun sovittu aikataulu heitti yli 3 viikolla ja soitin sinne viikon välein mikä tilanne.Originally posted by Heguli 31 View PostHyvällehän tuo näyttää.Mutta olisi tuossa ulko/hammaskehässä varaa vielä keventää?Ulkokehän kevennys näin maallikkona kuitenkin lisää kierrosherkkyyttä vs. kokonais kevennys (saman verran).
Vien kehän toiseen paikkaan jossa siitä tehdään sellainen kuin olisin alunperin halunnut.
Leave a comment:
-
Tossa toi mun Blingfactoryn limppuOriginally posted by toNmbbA View PostNoh...
Ei löydy m62 omaa topicia niin kysytään täällä.
Blingfactorylta tuli tilattua m60 vauhtipyöräpyörä, eivät olleet varmoja että käykö se m62 moottoriin? Täältä lueskelin ja sain vastauksia että ei kävisi.
Eli siis:
Eli siis mistä m62 moottoriin jatkeeksi kova vauhtipyörä? Linkkiä?

Leave a comment:
-
Sepä tässä onkin ongelmana kun on jokapäiväisessä ajossa niin ei pysty edes vanhaa vauhtipyörää lähettämään malliksi vaan pitää saada saman päivän aikana takaisin nippuun.Originally posted by Urpo_rotta View PostKyllähän se kiinni käy, mutta m62 pyörässä on reunassa hampaat joita anturi lukee. Jos lähetät blingille automaatin vetolevyn 62:sta niin uskon että onnistuu.
Edit: Toisaalta jos jostain halvalla saisi tuon m62 vetolevyn, pitääpi soitella blingfactorylle ja kysellä.Last edited by toNmbbA; 24-07-2014, 07:42.
Leave a comment:
-
Kyllähän se kiinni käy, mutta m62 pyörässä on reunassa hampaat joita anturi lukee. Jos lähetät blingille automaatin vetolevyn 62:sta niin uskon että onnistuu.Originally posted by toNmbbA View PostNoh...
Ei löydy m62 omaa topicia niin kysytään täällä.
Blingfactorylta tuli tilattua m60 vauhtipyöräpyörä, eivät olleet varmoja että käykö se m62 moottoriin? Täältä lueskelin ja sain vastauksia että ei kävisi.
Eli siis:
Eli siis mistä m62 moottoriin jatkeeksi kova vauhtipyörä? Linkkiä?
Leave a comment:
-
Lukeeko kierrostiedon mistä?Originally posted by toNmbbA View PostNoh...
Ei löydy m62 omaa topicia niin kysytään täällä.
Blingfactorylta tuli tilattua m60 vauhtipyöräpyörä, eivät olleet varmoja että käykö se m62 moottoriin? Täältä lueskelin ja sain vastauksia että ei kävisi.
Eli siis:
Eli siis mistä m62 moottoriin jatkeeksi kova vauhtipyörä? Linkkiä?
Leave a comment:
-
Noh...
Ei löydy m62 omaa topicia niin kysytään täällä.
Blingfactorylta tuli tilattua m60 vauhtipyöräpyörä, eivät olleet varmoja että käykö se m62 moottoriin? Täältä lueskelin ja sain vastauksia että ei kävisi.
Eli siis:
Eli siis mistä m62 moottoriin jatkeeksi kova vauhtipyörä? Linkkiä?
Leave a comment:
Leave a comment: