Originally posted by Morkai
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
onko kukaan käyttänyt koneitus kanavien tulppia(muttereita) auki öljykanavista kansissa? Onko ne liimalla vai niin sanotuilla rikkoutuvilla kierteillä kiini? Toyotalla on ainakin noita "rikkoutuvia" eli koneistaessa vejetään raakasti vaan tulupatkiini ja hajoaa kun avaa... Haluis vaan olla 110% varma et ovat puhtaat täydellisen alakerran hajoamisen jäliltä. Tuntuu vaikka kuin huuhtelee niin aina tulee moskaa ku heiluttelee.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by jepe- View PostMitä muuta noiden venttiilikopan tiivisteiden lisäksi kannattaa vaihtaa?
Oliko jotain muita tiivisteitä?
Ja mitenkä noiden vaihto? onnistuuko tuo ihan perustyökaluilla parkkipaikka olosuhteissa?
Onnistuu parkkipaikka olosuhteissa. Hetken aikaa menee.. Ahdasta ottaa noita pultteja pois, apparin puolella helpottaa kun ottaa pissapojan säiliön pois tieltä.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostNiiden pulttien jotka pitävät venakoppia kiinni alla on muoviset tiiviste hommat, kannattaa vaihtaa ne kaikki uusiin sekä samalla muovisen kannen tiivsite, joka on puolien päällä..
Onnistuu parkkipaikka olosuhteissa. Hetken aikaa menee.. Ahdasta ottaa noita pultteja pois, apparin puolella helpottaa kun ottaa pissapojan säiliön pois tieltä.
Imusarjan takapäädyn huohottimen vaihtaisin samalla, sekä imusarjan tiivisteet jos virtaa itsestä / lompakosta löytyy.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by furi View PostOlisi kattien vaihto omaan edessä, kun koputtelin vähän toista ja kolisi. Mitä tarvikekatteja olette käyttäneet omissa autoissanne?
Originally posted by jepe- View Post
Kappalemäärät saat kun lasket pulttien määrän..
Samalla tietty kannattaa vaihtaa tuo huohottimen joka löytyy tosiaan imusarjan takaa sekä tietty imusarjan tiivisteet kuten Jonsku tuossa alla muistuttaa..
Originally posted by Jonsku View PostKyllä ne tiivisteet ihan kumia ovat
Imusarjan takapäädyn huohottimen vaihtaisin samalla, sekä imusarjan tiivisteet jos virtaa itsestä / lompakosta löytyy.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
m60b40
Tuossa aiemmin jo tarinoin tuosta 540 e34sta, vikaa etsittiin silloin kissojen ja koirien kanssa katsastutsta varten. Kailenlaista tutkittiin ja vaihdettiin mutta päästöt otettiin lopulta omegan putkesta, kun kävi ilmi että katit oli tyhjennetty. Noh, ei se kone silti kunnossa ole, puputtaa tyhjäkäynnillä vaihtelevasti ja vähän kylmänä toimii vähän paremmin, vastaa kaasuun paremmin yms. Moottorinohjauksen lämpöanturi on uusittu, imusarjantiivisteet, tulpat, imusarjan takaosa, sekä imuvuodot silmämääräsesti tutkittu. Ei mitään vaikutusta. Ens viikolla livedataan kiinni jos ehtii. Lambdat epäilyslistalla.
sitten muuta asiaa, kytkin on hassun tuntunen, irrotuskohta vaihtelee ja kytkin ylhäällä kaasua painettaessa ravistaa, kytkimen kun painaa pohjaan niin loppuu. Vaihteet ei mee myöskään kunnolla päälle, auto ei kuitenkaan ainakaan ajossa huomattavissa määrin vedä eteenpäin. Itse epäilen että asetelma on paskana. Onko muita vikoja mikä vois aiheuttaa? napalaakeri? Levy? Kytkimellä on myös hankala lähtä nykimättä.
Kardaani meni kesällä keskilaakerin vaihdossa keskeltä boorin-kaksi eri kohtaan, se jytisi ennen ja luulin että laakeri sökö, no ei ollut, jytinä jatkui ehkäpä vähän erilaisena, siis kardaani epätasapainossa?
Paljonkohan sen tasapainotus maksaa?
Perästä antautui lukko, ei pidä enää yhtään.
Miten hyvän siitä saa kiristämällä? Vai meneekö rahat hukkaan jos kiristyttää? Se on huhujen mukaat typ 210 mut laipat on vaan 6 pulttiset mut voiko ne olla otettu siitä vanhasta murikasta?E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Kardaani olisi ainakin syytä laittaa boorituksesta kohdalleen. Itsellä oli 540:sta kardaanin ristinivel jumissa, aiheutti kyllä tärinää ja alkoi metelöimään. Tammer dieselistä voi kysellä tasapainoitusta, kaippa satasella pitäisi jotain saada.
Multa löytyy paljon osia b40 koneeseen tampereella jos haluat testata osia vaihtamalla vianetsintää huonoon käyntiin.
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostSe on huhujen mukaat typ 210 mut laipat on vaan 6 pulttiset mut voiko ne olla otettu siitä vanhasta murikasta?
Tuossa vielä selvyyden vuoksi kuva typ 210 murikasta vetarin laippa irroitettuna.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by jakusa View PostKardaani olisi ainakin syytä laittaa boorituksesta kohdalleen. Itsellä oli 540:sta kardaanin ristinivel jumissa, aiheutti kyllä tärinää ja alkoi metelöimään. Tammer dieselistä voi kysellä tasapainoitusta, kaippa satasella pitäisi jotain saada.
Multa löytyy paljon osia b40 koneeseen tampereella jos haluat testata osia vaihtamalla vianetsintää huonoon käyntiin.
Kiitos tarjouksesta, lambdoja vois ehkä tarvita, otan sit yv:tä jos tarviin.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Niin sit tossa tulee vielä vaihdelaatikon irrotuksen yhteydessä asetelman ja levyn päivitys kyseeseen, että loppuu se lipsuminen, pari kertaa kytkinpommilla päässy lipee...
Olisko se sit sre 765? Mitäs se kestää vääntöjä normilevyllä? oisko muita ehdotuksia levyksi\asetelmaksi? Saa olla ylimitotettu jos tulevaisuudessa aika ja raha riittäs tehä koneelle jotaki.
askihan on zf:n 5v. E36m3E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Haatainen, kiitti pitääkin kattoo onko tosiaan 210. mitäs etua tosta on vrt. 188 Kestääkö lukko paremmin? Mulla nimittäin on kai sit molemmat. Välitys sais olla pitempi...E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment