Joo no täytyypä viikonlopun aikana koittaa ottaa tuo anturin piuha irti ja katsoa mitenkä vaikuttaa käyntiin vai vaikuttaako mitenkään. Ei se kyllä vielä sammunut ole kertaakaan..
M52 vääntö/teho ongelmat (Ilmamassamittari vai imuvuoto?)
Collapse
X
-
Originally posted by antteri View PostJoo no täytyypä viikonlopun aikana koittaa ottaa tuo anturin piuha irti ja katsoa mitenkä vaikuttaa käyntiin vai vaikuttaako mitenkään. Ei se kyllä vielä sammunut ole kertaakaan..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Tenhis View PostTänään puhdistin tuon #18 anturin -> ei vaikutusta. Mutta anturin johto häviää näkymättömin imusarjan alle. Mihin se menee ja kuinka siihen pääsee käsiksi?
-Janne--Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
-
Kyselenpä tässä, kun aika läheltä liippaa aihetta. M52b25 tuntuu kuumana tukkoisemmalta kuin kylmänä, tuskin normaalia? Kiihdyttäessä kun vaihtaa vaihdetta miettii ~puoli sekuntia ennenkuin alkaa vetää. Bensaa ei syö normaalia enempää, ei nyi, lähtee aina hyvin käyntiin sekä kylmänä että kuumana.
Viileänä kuulostaakin pirteämmältä kuin kuumana.
Ps. en polje kylmänäMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKyselenpä tässä, kun aika läheltä liippaa aihetta. M52b25 tuntuu kuumana tukkoisemmalta kuin kylmänä, tuskin normaalia? Kiihdyttäessä kun vaihtaa vaihdetta miettii ~puoli sekuntia ennenkuin alkaa vetää. Bensaa ei syö normaalia enempää, ei nyi, lähtee aina hyvin käyntiin sekä kylmänä että kuumana.
Viileänä kuulostaakin pirteämmältä kuin kuumana.
Ps. en polje kylmänä
-Janne--Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
-
Pitääpä kysäistä täältä.. Jos ottaa IMM:n piuhan irti, niin eikö auton pitäisi kuitenkin pysyä käynnissä?? Oma sammuu heti kun ottaa piuhan irti. Muistelen että aiemmin kone ei sammunut vaikka piuhan ottikin irti..
-Janne--Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by janne1974 View PostÄkkiseltään tuli mieleen että johtuisko tuo polttoaineen huonosta saamisesta. (suodatin) Kylmänä ollessaan saa enemmän bensaa.. Vaihtoehtojahan on varmaan vaikka muille jakaa
-Janne-
Samallahan putsailis tyhjäkäyntimoottorin, sekin pitäny niin hienoon paikkaan tunkee että.Last edited by JJT; 13-06-2009, 12:57.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostSuodattimet vaihdettu, samoin tulpat, imuputki tarkastettu ja alipaineletkut. Pitäis varmaan imusarjan tiivisteet vaihtaa varmuuden vuoks ja separaattori tarkistaa.
Samallahan putsailis tyhjäkäyntimoottorin, sekin pitäny niin hienoon paikkaan tunkee että.Retard Member
Comment
-
-
Originally posted by antteri View PostMuistakaahan kaikki joilla ongelmia omassa autossaan tulla raportoimaan tähän threadiin, jos/kun ongelmat selvinneet. Monessa threadissä näkyy käyneen niin ettei syytä ongelmiin enää viitsitä tulla kertomaan sen jälkeen kun ongelma on ratkennut..Nykyisin jotain.. Ex. E46 318ci '00, Ex. E36 323i '98
Comment
-
-
E28 M5
Onko kenelläkään tietoa pitääkö Siemens MS41.0 nollata vikakoodit nokan asentotunnistimen vaihdon jälkeen?
Ongelma seuraavan lainen: auto oli tehoton ja vikakoodin luvussa selvisi että nokan tunnistin sökö, tunnistin vaihdettiin ja voimaa tuli lisää mutta edelleenkin tuntuu siltä ettei kierrä tarpeeksi. Rajoitin tuntuisi tulevan vastaan n. 5500 kohdalla, eikös silloin ole n. 1000rpm kateissa?
Anturin vaihdon jälkeen ei ole koodeja luettu/ poistettu.
Comment
-
Mulla oli vikakoodeina seuraavat
nokan asentotunnistin
ilmamäärämittari
vanos mekaanisesti jumissa
Nollasin noi ja ajoin kymmenen kilsan lenkin niin sinne tuli uudestaan toi nokan asentotunnistin, IMM koodi varmaan johtui siitä kun otin piuhan irti moottorin käydessä aiemmin. Toi asentotunnistin on kuitenkin ehkä vuoden vanha OEM kama mutta voisko olla vaan liitin huonosti tjsp. tai sitten se on rikki.Retard Member
Comment
-
-
Originally posted by E28 M5 View PostOnko kenelläkään tietoa pitääkö Siemens MS41.0 nollata vikakoodit nokan asentotunnistimen vaihdon jälkeen?
Ongelma seuraavan lainen: auto oli tehoton ja vikakoodin luvussa selvisi että nokan tunnistin sökö, tunnistin vaihdettiin ja voimaa tuli lisää mutta edelleenkin tuntuu siltä ettei kierrä tarpeeksi. Rajoitin tuntuisi tulevan vastaan n. 5500 kohdalla, eikös silloin ole n. 1000rpm kateissa?
Anturin vaihdon jälkeen ei ole koodeja luettu/ poistettu.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment