Mulla on omassa -96 328:ssa samoja ongelmia, eli ei oikein kulkupuoli vastaa odotuksia/vanhaa samanlaista.
Olen vaihtanut jo seuraavat osat:
-venttiilikopantiiviste(vuosi 5 sylinterin tulpan koloon)
-haitariputki(repeämillä)
-tulpanhatut(halkeamia kaikissa)
-tulpat pariin kertaan
-kampiakselinasentotunnistin(sammuili välillä vauhdista ja paikallaan, oli johtojen eristeet haurastuneet)
-nokka-akselinasentotunnistin(johtojen eristeet myös haurastuneet)
-separaattori(oli "tukossa", letku siitä öljytikunputkeen oli tukossa ja öljytikunputki oli niin tukossa ettei auennut edes paineilmalla vaan piti ensin pehmittää miggilangan kanssa tökkimällä)
-puhdistin lisäilmaluistin(oli vähän jumivan oloinen)
-laitoin m50b25 imusarjan, en korjatakseni vaan motorsportin takia, ei vaikuttanut mitään kulkupuoleen???
-viimeisimpänä tilasin uuden ilmanmassamittarin Englannista, mutta mun tuurilla oli valmiiks paska ja vedot täysin kateissa alakierroksilla
Tällä viikolla kävin hakemassa motonetista CRC:n air sensor cleaneria ja putsasin vanhan mittarin, niin eihän se enään lähtenyt edes käymään, no otin töpselin irti ja sitten lähti kuin palmun alta. Annoin hetken käydä ja sitten sammutin ja laitoin töpselin takaisin kiinni, sen jälkeen lähti käymään normaalisti. Tyhjäkäynnissä on kuitenkin välillä pientä hakemista, eikä enään toimi edes yhtä hyvin kuin ennen putsausta. No otin töpselin taas irti ja kävin ajelemassa sillätavalla, niin yllätys oli suuri kun huomasin ettei autossa ole mitään eroa siihen kun töpseli on kiinni. Olettaisin kuitenkin, että toimivalla ilmanmassamittarilla auto kulkee paremmin kuin töpseli irti, vai? Luulen että täytyy vaan ostaa taas uusi mittari ja toivoa että se jotain auttais. Saakos jostain Suomesta merkkiliikettä edullisemmin uuden toimivan mittarin? Lauantaina menee auto penkkiin niin siellä voi sitten koittaa onko eroa mittari kiinni ja irti. Rupeaa kyllä välillä jo usko loppumaan...
Olen vaihtanut jo seuraavat osat:
-venttiilikopantiiviste(vuosi 5 sylinterin tulpan koloon)
-haitariputki(repeämillä)
-tulpanhatut(halkeamia kaikissa)
-tulpat pariin kertaan
-kampiakselinasentotunnistin(sammuili välillä vauhdista ja paikallaan, oli johtojen eristeet haurastuneet)
-nokka-akselinasentotunnistin(johtojen eristeet myös haurastuneet)
-separaattori(oli "tukossa", letku siitä öljytikunputkeen oli tukossa ja öljytikunputki oli niin tukossa ettei auennut edes paineilmalla vaan piti ensin pehmittää miggilangan kanssa tökkimällä)
-puhdistin lisäilmaluistin(oli vähän jumivan oloinen)
-laitoin m50b25 imusarjan, en korjatakseni vaan motorsportin takia, ei vaikuttanut mitään kulkupuoleen???
-viimeisimpänä tilasin uuden ilmanmassamittarin Englannista, mutta mun tuurilla oli valmiiks paska ja vedot täysin kateissa alakierroksilla
Tällä viikolla kävin hakemassa motonetista CRC:n air sensor cleaneria ja putsasin vanhan mittarin, niin eihän se enään lähtenyt edes käymään, no otin töpselin irti ja sitten lähti kuin palmun alta. Annoin hetken käydä ja sitten sammutin ja laitoin töpselin takaisin kiinni, sen jälkeen lähti käymään normaalisti. Tyhjäkäynnissä on kuitenkin välillä pientä hakemista, eikä enään toimi edes yhtä hyvin kuin ennen putsausta. No otin töpselin taas irti ja kävin ajelemassa sillätavalla, niin yllätys oli suuri kun huomasin ettei autossa ole mitään eroa siihen kun töpseli on kiinni. Olettaisin kuitenkin, että toimivalla ilmanmassamittarilla auto kulkee paremmin kuin töpseli irti, vai? Luulen että täytyy vaan ostaa taas uusi mittari ja toivoa että se jotain auttais. Saakos jostain Suomesta merkkiliikettä edullisemmin uuden toimivan mittarin? Lauantaina menee auto penkkiin niin siellä voi sitten koittaa onko eroa mittari kiinni ja irti. Rupeaa kyllä välillä jo usko loppumaan...
Comment