Originally posted by Kapanos
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ite oon tarkistanut noin 10tkm jälkeen kireydet ja järkiään keskeltä päin on aina ollut kiristettävää... Noin vartti auki ja uudelleen kiinni momenttiin... Koskaan ei oo vielä kerennyt vuotaa...
-
Eikös vanoksellisen männän öljyrengas olekkaan 3mm?
perkele onhan mulla noissa männissä renkaat paikallaan niin pitää varmaan käydä vähän mittailemassa
Leave a comment:
-
Jostain tarvikeliikkeestä (esim. fixus) hommaat konetyypin mukaan goetzen männänrenkaat, niin eikai siinä mitään ihmeellistä. Eivät edes maksa paljoa.
Leave a comment:
-
Tilaat m20:n männänrenkaat esim. motonetistä niin on oikeat! Eli renkaiden paksuudet:
1,5mm
1,75mm
3,00mm
Leave a comment:
-
Pituus oikea.Originally posted by Bansku View PostEli pitäisi pikkuhiljaa varmaan ruveta tuota konetta tekemään.
Eli mitenkäs nyt löytäsin varmasti käypäset männän renkaat noille vanoksellisen m50:in männille? Ilmeisesti muutamilla ollut ongelmia noiden männänrenkaiden kanssa, vääränlaisia tms?
Ja käykös http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-450772-187/ noi suuttimet nyt ihan orkkissuuttimien tilalle m50b25 imusarjan ja orkkiskiskon väliin? Liitin ilmeisesti passaa, mutta kuinka pituus?
Leave a comment:
-
Eli pitäisi pikkuhiljaa varmaan ruveta tuota konetta tekemään.
Eli mitenkäs nyt löytäsin varmasti käypäset männän renkaat noille vanoksellisen m50:in männille? Ilmeisesti muutamilla ollut ongelmia noiden männänrenkaiden kanssa, vääränlaisia tms?
Ja käykös http://www.finjector.com/verkkokaupp...-p-450772-187/ noi suuttimet nyt ihan orkkissuuttimien tilalle m50b25 imusarjan ja orkkiskiskon väliin? Liitin ilmeisesti passaa, mutta kuinka pituus?
Leave a comment:
-
Tulpan lämpöarvohan tuon ratkaisee, eli kylmä tulppa halkeaa vain palotilan puolelta mutta jos eristeosa on pitkä niin posliini halkeaa helposti läpi asti. Nykyisissä nelitahtikoneissa nuo tulpat on järjestään aika kuumia eli halkeaminen ulos asti ei ole mitenkään mahdotonta.Originally posted by Urpo_rotta View PostNäin on. Tuttu juttu 2 tahtisista vehkeistä myös.
mutta kai se on palotilan puolelta halki? Normaalisti kun halkee seosongelmien takia ni nimenomaan sieltä ja sit kipinä tulee ihan väärään paikkaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by naukkis View PostKuuma tulppa ja jossain tilanteessa tolkuttoman rikas seos ja se posliini halkeaa jostain. Tuplalorttovehkeissä tosi yleinen ongelma jos bensa pääs kiehahtamaan kaasareissa, ruiskuaikakaudella on näköjään jo vanhat tiedot ehditty unohtaa.
Veikkaus että suutin vuotaa eli käy kuten kiehuvilla tuplakaasareillakin, täyskaasuveto korkeille kierroksille, kaasu kiinni ja tulpat pimeenä seuraavaksi kaasua avattaessa. Kaasareilla meni tietysti koko sarja aina kerralla.....
Näin on. Tuttu juttu 2 tahtisista vehkeistä myös.
mutta kai se on palotilan puolelta halki? Normaalisti kun halkee seosongelmien takia ni nimenomaan sieltä ja sit kipinä tulee ihan väärään paikkaan.
Leave a comment:
-
Kuuma tulppa ja jossain tilanteessa tolkuttoman rikas seos ja se posliini halkeaa jostain. Tuplalorttovehkeissä tosi yleinen ongelma jos bensa pääs kiehahtamaan kaasareissa, ruiskuaikakaudella on näköjään jo vanhat tiedot ehditty unohtaa.Originally posted by Ardi00 View PostPaska tulppa kyllä hyvä syy. Mutta tässä nyt 2 sarjaa käyttänyt tulppia. Asennettu varovasti ja noin 500-1000km aikana alkaa pätkimään, tulppa pois ja kappas posliini halki. Halkeama musta ja hieman öljyinen? Kesällä ei ole ollut samoilla tulpilla mitään ongelmia. Sitä en muistanu vielä merkata oliko sama puola/sylinteri mistä se on hajonnut. Onko mitään muita teorioita miksi näin?
Veikkaus että suutin vuotaa eli käy kuten kiehuvilla tuplakaasareillakin, täyskaasuveto korkeille kierroksille, kaasu kiinni ja tulpat pimeenä seuraavaksi kaasua avattaessa. Kaasareilla meni tietysti koko sarja aina kerralla.....Last edited by naukkis; 07-11-2014, 13:04.
Leave a comment:
-
Leave a comment: