Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toi vakion muokkaaminenkin kävi nielessä mutta en ihan varma ollu mitä materiaali se on kun ei nyt käsissä thtään ole, varastossa niitäkin on enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
-
-
Originally posted by Bansku View PostEihän noi fuelabin säätimet ollutkaan ihan älyttömän hintasia.
Kyllä melkein nyt samalla tekisi isommat polttoainelinjat samalla ja teetättäsin tossa kylillä uuden suutintukin jne.
Pitää nyt vielä vähän tässä riplailla ja laskeskella mitä kaikkee tarttee ja katella miten tekee.
Mutta kiitos jo nyt alkuun näistä vinkeistä
Mulla on m50 suutintukista otettu päistä pois ja samalla lähti alkuperäinen paineensäädin ja tilalle päätylaipat ja niihin 10mm letkukarat tigillä hitsaamalla. Hyvin on toiminut ja riittää jo paljon pidemmälle kuin alkuperäinen
Leave a comment:
-
-
Eihän noi fuelabin säätimet ollutkaan ihan älyttömän hintasia.
Kyllä melkein nyt samalla tekisi isommat polttoainelinjat samalla ja teetättäsin tossa kylillä uuden suutintukin jne.
Pitää nyt vielä vähän tässä riplailla ja laskeskella mitä kaikkee tarttee ja katella miten tekee.
Mutta kiitos jo nyt alkuun näistä vinkeistä
Leave a comment:
-
-
Vakio suutin tukki ja paineen säädin riittä ainakin siihen sinun ensimmäiseen tavoitteesi vallan mainiosti..
Tulo ja lähtö on tosin vain 8mm letkulle sopivat, eli onlgemaksi tulee kuinka sovittaa 12mm vai 10mm sisäreijällä oleva letku, 8mm putken päälle..
Eli miksi ei alkuun tekisi niillä ja sen jälkeen kun nälkä kasvaa niin lähtisi suunnittelemaan uutta tukkia ja uutta säädintä..
Leave a comment:
-
-
Fuelabin säätimiä ite käyttäny, eikä oo pahaa sanaa. Älysäädin varsinkin oli mukava uus tuttavuus, mutta se on kyllä aika suolaisen hintainen. Ja vaatii toki nopeussäädettävän pumpun kaverikseen.
Mut se perus Fuelabin mekaaninen on mainio.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostMinkäslaiset bp-säätimet olisi sellasia toimiakin. Vai pitääkö siihenkin sijoittaa helvetisti?
Määrittele mikä on helvetisti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostEli siis jo jatkoakin ajatellen isommat linjat tehdä kupariputkesta. Minkäslaiset bp-säätimet olisi sellasia toimiakin. Vai pitääkö siihenkin sijoittaa helvetisti?
Leave a comment:
-
-
Eli siis jo jatkoakin ajatellen isommat linjat tehdä kupariputkesta. Minkäslaiset bp-säätimet olisi sellasia toimiakin. Vai pitääkö siihenkin sijoittaa helvetisti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bmw89 View PostVakio pahvistakin saa ainakin schmiedmannilta 0.3mm paksumpaa versiota. (lieneekö mitään vaikutusta):think
Leave a comment:
-
-
Teoriassahan ne virtaa vaikka kuinka isoihin tehoihin riittävästi. Mut mitä enemmän läpi virtaa tavaraa, sitä enemmän se vaatii pumpulta. Sama pumppu riittää siis isommilla linjoilla suurempiin tehoihin, mitä vakio linjoilla.
Leave a comment:
-
-
Riittää sen mitä vakio kone kestää.. Tottakai jos virtaa kinttaassa niin ei se haittaakaan..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostKäytin viinaa vaan verrokkina.Jos tankin ulkopuolelle haluat pumpun, niin sit vaan välisäiliö, jonka sisään toi Walbro on istutettu. Ja toki se bensalla toimii myös.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostSuuttimiksi ollutkin mietinnässä noi ev14:et, painotan vielä että viina ei tule olemaan edes vaihtoehto koska lähin tankkauspiste sille on n. 50km päässä.
Mitenkähän toi pumppu sitten pelaa bensan kanssa ja kuinka riittää ja kuinka bensalinjoja pitäs muutella.
En edes itseasiassa ole varma onko tässä tankin sisällä pumppua, kun varapyöräkoteloon on pultattu joku ulkonen pumppu.Jos tankin ulkopuolelle haluat pumpun, niin sit vaan välisäiliö, jonka sisään toi Walbro on istutettu. Ja toki se bensalla toimii myös.
Leave a comment:
-
-
Suuttimiksi ollutkin mietinnässä noi ev14:et, painotan vielä että viina ei tule olemaan edes vaihtoehto koska lähin tankkauspiste sille on n. 50km päässä.
Mitenkähän toi pumppu sitten pelaa bensan kanssa ja kuinka riittää ja kuinka bensalinjoja pitäs muutella.
En edes itseasiassa ole varma onko tässä tankin sisällä pumppua, kun varapyöräkoteloon on pultattu joku ulkonen pumppu.
Leave a comment:
-
-
Bansku vakiona vaan mosa nippuun. Jos suuttimien kanssa haluat selvitä edukkaasti, niin laita Siemensin 875cc Dekat. Toki, jos on nyt vara sijoittaa enemmän, niin ylimitoittaisin nekin ihan jatkoa ajatellen. Boschin EV14 1100cc vois olla fiksuin vaihtoehto.
Polttoainepumpuksi en miettisi mitään muuta, kuin Walbron E85 450LPH -pumppua. Riittää yksinään RE85:lla hyvin liki 700 hp lukemiin ja on helppo asentaa E30:n tankin sisälle vakiopumpun telineeseen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: